Filtre

zeer tevreden

Boekjet Bloemen verstuurd naar Polen. Prachtige boekjet bezorgd. Precies wat ik had besteld (bloemen keuze en kleur). Onwijs blij.

Prachtig boeket.

De mensen die het hebben ontvangen waren er zeer van verrast. Het was een prachtig mooi boeket wat ook nog eens mooi op tijd werd bezorgd zodat ze er de hele dag plezier van hadden.

• Boeket

Goed verzorgd boeket volgens afspraak

• Boeket

De bloemen zijn exact als op de foto geleverd

bezorging conform de opdracht

Heel goed!

Fijn dat we in zo’n moeilijke situatie 100% hebben kunnen vertrouwen op een goed product en een heel goede service. Met name het checken van het juiste bezorg adres.

• Boeket

Fijne en snelle service en prachtig boeket

Op dezelfde dag een prachtig boeket kunnen laten bezorgen zonder gedoe en boeket zag er fantastisch uit kreeg ik te horen van de ontvanger. Super!

• Boeket

Goede service en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering. 1 minpunt tekst stond niet volledig op het kaartje. Er misten meerdere namen.

• Boeket

Altijd netjes op tijd en ziet er prima uit

• Boeket

Op tijd en prachtig boeket!!

Heel gemakkelijk bestellen en prachtig boeket.

• Boeket

Alles ging gemakkelijk en goed.. wel wat prijzig......

Superservice!

Ik heb een kleurrijke bos rozen besteld die de dag erna al aankwam. De bloemen zagen er heel mooi en van goede kwaliteit uit. Het was een leuke verrassing voor de ontvangers van het boeket!

• Boeket

Snelle en goede service. Duidelijke mail als em hoe het bezorgd is

Gemakkelijk en snel

De website is zeer klantvriendelijk en overzichtelijk. De aflevering was snel gedaan Een verbetering in het proces zou kunnen zijn om een foto te sturen aan de opdrachtgever van hoe het boeket eruitziet, wat is bezorgd. Dat kan je volgens mij niet vragen aan degene die het boeket heeft gekregen.

Deels goed

De bloemen werden pas om 17.00 bezorgd Wil dit in vervolg gaarne in de ochtend zien

Bericht ZODRA bezorging heeft plaatsgevonden

Bericht kwam 's-avonds om 19.45, een uurtje of acht na bezorging.

• Boeket

Geweldige bos bloemen, kleurrijk, !!!

VRESELIJKE GOEDE KEUZE

Mooie boeketten en leveren in tijd !

• Boeket

Keurig en professioneel volgens afsraak

Mijn ( buitenlandse ) mastercard werd niet geaccepteerd helaas. Moest VISA gebruiken

• Boeket

Het boeket was erg mooi samengesteld en mijn moeder was er heel erg blij mee! Op tijd en netjes afgeleverd.

• Boeket

goede service door jullie geboden

• Boeket

Op tijd een mooi boeket bezorgd

Snel en goed geregeld!

Mooi boeket, voor een redelijke prijs. Perfecte service

• Boeket

Mijn moeder was heel blij

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ