Filtre

Kunstwerkje op de vaas!!!

Prachtige verse bloemen !!

• Boeket

Altijd top kwaliteit bloemen en prachtige boeketten

‘s ochtends besteld, dezelfde dag geleverd

• Boeket

Niet alle bloemisten zijn consequent

Vaker dan niet lijken de boeketten totaal niet op wat er afgesproken is. Enige afwijking kan, maar vaak is het volledig anders. En de kwaliteit verschilt per bloemist ook enorm.

Levering in Roemenie

Voor een nieuwe medewerker opgestuurd een bosje bloemen met tekst. Na aanvraag bij Fleurop werd ik gebeld dat er wat extra kosten bij kwamen ivm de locatie. De medewerker in Roemenië kreeg binnen een dag het bosje bloemen + handgeschreven tekst die ik gegeven. Geweldige kwaliteit!!

makkelijk en service

?

• Boeket

Er werd heel goed meegedacht toen er iets veranderde nadat ik mijn bestelling had gedaan en er is een mooi boeket afgeleverd op het gewenste adres.

snel en goed

Gebruiksvriendelijke site, ruime keus en nette afhandeling.

helemaal perfect.

prachtige bos bloemen, Helemaal blij.

• Boeket

zo makkelijk en fijn dat dat zo kan een bloemetje sturen naar het buitenland

• Boeket

prompte bezorging van prachtig boeket

mijn ervaring: uitstekend

Super service , mooi boeket

Mooi boeket , op tijd geleverd !

Kwaliteit en service

Het rouwboeket was prachtig en vers op tijd afgeleverd. Een extraatje was dat ik van te voren werd gebeld met de vraag of het kaartje wel zo was bedoeld omdat het niet matchte met de geschreven tekst. Dank je wel voor het meedenken!

zeer goed

Makkelijk te bestellen, mooie boeketten. Diegene die het krijgt is altijd verast hoe mooi het boeket is ( en dat ze dat van mij krijgen, haha )

Perfekte Leverservice

ik woon in zwitserland en door de fleuropservice kan ik op speciale dagen op een makkelijke manier mijn moeder en schoonzus een mooi boeket schenken

Prachtige bos

X

• Boeket

Prachtige bloemen, eenvoudig besteld, met zorg en op tijd bezorgd

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Fleurop Interflora Nederland bloemenbezorgers. De bloemen waren van uitstekende kwaliteit, hoorde ik van mijn vrienden. Ook werden ze op tijd bezorgd, precies zoals ik had aangegeven en gehoopt. Het bestelproces op de website was eenvoudig en overzichtelijk. Ook waardeer ik de diverse opties en arrangementen die beschikbaar zijn op de site. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Daarom bestel ik al jaren via de website van Fleurop. Ik zal zeker weer bestellen bij Fleurop Interflora Nederland voor mijn volgende bloemenbezorging. Dank. Fijne dag

• Boeket

Met één telefoontje problem opgelost

Geweldige service na afwezigheid van de ontvanger van bloemen.

• Boeket N.v.t.

Prachtug boeket

Prachtig paasboeket bezorgd

Attente klantenservice

De gekozen afleverdatum viel op een feestdag in Canada. Ze hebben meteen contact opgenomen om af te spreken op welke datum de bloemen wel geleverd konden worden.

• Boeket

Had het verkeerde huisnummer doorgeven en erover gebeld en het was heel snel geregeld. Top service.

Gweldig

Op tijd bezorgd, alles prima uitgevoerd

Snel en gemakkelijk geregeld

Mooi boeket op de gewenste tijd bezorgd. De tekst op het kaartje was in één zin geschreven in plaats van drie aparte regels.

Prachtig paasboeket!

De bloemen waren net zo mooi als op de afbeelding. Geel met paars en veel groen. Snelle bezorging en goede kwaliteit bloemen. Ik kom vaker terug!

Gemakkelijk en precies

Flott levert.