Filtre

Prachtig boeket volgens ontvangster

Ik had een boeket besteld voor een verjaardag in België. Er was 1 maar: de jarige bleek toen 2 dagen niet thuis te zijn. Bij terugkeer werd ze gebeld door de bloemist en kreeg ze alsnog het boeket. Helemaal supervers en met prachtige, zonnige lentekleuren. Ze is er heel erg blij mee.

Bezorg fout

De bloemen wsren besteld voor een verjaardag op 26 maart. Ze zijn echter al op 25 maart bij buren van buren bezorgd.

Alles prima in orde

Alles prima in orde

Snelle bestelling

Bloemstuk mocht groter/mooier

• Boeket

Niet afgeleverd op afgesproken datum. Geen aflever bericht ontvangen.

Zie boven. Ik ben, te laat, wel op de hoogte gesteld van de vertraging.

Prachtig boeket

Prachtig boeket, last minute besteld en snel bezorgd.

Hele goede betrouwbare service

Voor mijn dochters verjaardag heb ik een prachtige bos bloemen geregeld en alles was op tijd bezorgd en de bos was prachtig! Zeer aan te bevelen aan iedereen.

Goed geregeld.

Prima service en keurige aflevering.

prachtige bos bloemen

prachtige bos bloemen op tijd afgeleverd, goede service

• Boeket

Bos is wezenlijk minder dan op de foto van Fleurop

De voorgestelde boeketten op de site, weerspiegelen niet het afgeleverde boeket.

• Boeket

De ontvangers vonden het een prachtig boeket

Tegenvaller

Bij het bestellen stond vermeld: voor 14:00 uur besteld, zelfde dag levering. Werd toch een dag later bezorgd. Dat was echter niet zo erg. Boeket gemixte rozen inclusief vaas besteld. De kleine roosjes waren na 3 dagen al aan het uitdrogen. De grote na een week. De tekst op het kaartje werd als één lange zin geprint en zag er dus niet uit. Ik ga de volgende keer toch eens ergens anders bestellen.

• Boeket

De bos zag er wel wat anders uit als ik verwacht had

Prima en makkelijk

Goed en snel

Prima afhandeling en goede en snelle levering

Boven verwachting

Bestellen verliep soepel en het resultaat was was erg mooi.

Teleurstellend

Helaas niet tevreden, klein topje bloemen voor veel geld. €30,- Hierover n maol met foto van het boeketje gestuurd wel n vriendelijke mail terug ontvangen maar daar veranderd aan het boeketjr niiets meer aan. Jammer. Volgende keer ergens anders de bloemen laten regelen

• Boeket

Er wordt een keurige bos bloemen bezorgd

Ook fijn dat je een mail krijgt dat er bezorgd is.

• Boeket

Boeket gekozen, betaald and dan bezorgd dezelfde dag door Fleurop. En dat alles geregeld vanuit Nieuw Zeeland aan de andere kant van de wereld!

Mooie bos verse bloemen

Optijd, vers, fris, mooi.

Hoge kwaliteit

• Boeket

Mooie bloemen netjes geleverd. Persoon is er heel erg blij mee.

• Boeket

M'n schoonmoeder was er erg blij mee.

• Boeket

alles klopt en wordt correct uitgevoerd.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden, maar hoe fraai het boeket is, is wel erg afhankelijk van de bloemist die het rangschikt. Het ene boeket is ook verser dan het andere.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ