Filtre

alles klopt en wordt correct uitgevoerd.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden, maar hoe fraai het boeket is, is wel erg afhankelijk van de bloemist die het rangschikt. Het ene boeket is ook verser dan het andere.

• Boeket

Prachtig boeket, op tijd geleverd

Ik ben nog mooi teleurgesteld in Fleurop. Bloemen zijn altijd vers en mooi en staan lang. Bestellen we is makkelijk en levering is op tijd.

• Boeket

Te laat bezorgd en een karig boeket

Ik had een medium boeket besteld, en een bezorgdatum voor de volgende dag aangegeven. Het mailtje van de bevestiging van de bezorging is nooit gekomen. Een dag later dan aangegeven is het boeket bezorgd. Ik vond het een matig boeket, erg veel groen, weinig bloemen. Voor mij geen fleurop de volgende keer!

Bloemen op tijd bezorgd

Goede service en kwaliteit

Zaterdag voor 12 uur besteld en zelfde middag bezorgd, weer iemand blij!

• Boeket

Volgens afbeelding boeket op tijd afgeleverd

Prachtig boeket!

Een prachtig en zeer groot boeket conform afspraak bezorgd.

Alles volgens plan en keurig op tijd

Alles volgens plan en keurig op tijd

Prima bezorging mooi boeket

Boeket besteld goed op tijd bezorgd. De ontvanger was heel blij met dit mooie boeket

• Boeket

Goede service en snelle bezorging

Super nadat ik besteld had werd het boeket bijzonder snel bezorgd.

Goede en snelle service

Helemaal top!

Heel snel en goed

Gevoel is vooral betrouwbaarheid: tijdstip, afzender vermelden en kwaliteit bloemstuk

geweldig

elke keer weer fantastisch.

• Boeket

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd, mooie bloemen!

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd, mooie bloemen!

• Boeket

Goed en snel via internet bezorgd

Prima om zo een boeket te bestellen. Service is goed. Zou leuk zij m’n een fotootje van het daadwerkelijk bezorgde boeket te ontvangen…

• Boeket

Binnen 2 uur al bezorgd en het boeket was prachtig!

Ik was vergeten iets op te sturen tot de verjaardag zelf, dus ik had met Fleurop snel een boeket uitgezocht en besteld. Die werd supersnel bezorgd! En daarbij heb ik niet hoeven inleveren op kwaliteit, want het boeket is prachtig!

• Boeket

Snelle service en prachtig boeket

Boeket kon op dezelfde dag nog worden bezorgd; heel fijn. Ook was het boeket prachtig en zeer naar wens.

• Boeket

Snel besteld. Binnen een paar uur bezorgd.

• Boeket

Het adres wat ik had opgegeven voor een begrafenis klopte niet. Keurig gebeld om het te kunnen herstellen.

• Boeket

Zelfde dag nog prachtige bos bloemen bezorgd

De afstand was te groot om even snel langs te gaan, maar binnen een paar minuten had ik een mooie bos bloemen en een kaartje uitgezocht, het kaartje geschreven en was alles geregeld. Dezelfde dag nog werd alles bezorgd en de ontvanger was er erg blij mee. Heel fijne en makkelijke service.

• Boeket

Ik kreeg een ander bos bloemen dan welke ik had aangeklikt.

De bos bloemen die ik had aangeklikt was bestemd voor een verjaardag en veel kleurrijker. De jarige ontving een bos die aanzienlijk minder kleur had en veel meer deed denken aan bloemen voor een begrafenis. Mooie verrassing was dat!

Weinig bloemen

Veel geld betalen 80 euro en weinig rozen krijgen echt zielig 17 rozen voor 80 euro dat is wel schandalig

betrouwbaar

perfect

• Boeket

Mooi bos bloemen, rozen snel verwelkt!

Mooie bos voor een speciale gelegenheid. Echter de rozen zijn snel verwelkt. Teleurstellend voor een bos van ruim €50.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ