Filtre

Mooi bos bloemen, rozen snel verwelkt!

Mooie bos voor een speciale gelegenheid. Echter de rozen zijn snel verwelkt. Teleurstellend voor een bos van ruim €50.

• Boeket

Prachtig boeket en volgens afspraak op tijd bezorgd.

Het viel me op hoeveel gelijkenis het boeket vertoonde met de afbeelding. Een mooi verpakt vers boeket tulpen.

Perfect!

Mooie bos bloemen en leuke kaart waren op tijd geleverd.

• Boeket

Die Blumen wurden zum richtigen Zeitpunkt geliefert.

Ich hatte in Niederland online die Bestellung in Auftrag gegeben. Die Anlieferung sollte in Deutschland abgegeben werden. Das wurde gut gemacht. Eine Bestätigungsmail wurde nicht zeitnah gemacht, aber das war ja bekannt. Das war kein Problem.

• Boeket

Mooi boeket, op het juiste moment bezorgd.

Vooral zo doorgaan.

• Boeket

Kunnen niet leveren wat ze op hun site aanbieden

Onvoldoende .. online bos blomen met chocolade besteld .. chocolade hebben ze niet :-(

Voor €65 euro boeket ( zonder bezorgkosten) had ik iets meer verwacht

Mooi boeket

Makkelijk besteld, fijn dat je een bericht krijgt dat het bezorgd is. Mooie bloemen

• Boeket

Snel en mooie bos bloemen

‘s-avonds besteld. De volgende dag iemand heel blij met de bos bloemen. Kortom uitstekend.

Helemaal top

Als goed

Zoals altijd

• Boeket

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit.

De bloemen waren prachtig en keurig dezelfde dag afgeleverd.

• Boeket

Eenvoudig bestellen, prima levering en goede kwaliteit

Uitstekend geregeld en prachtig boeket

Uitstekend geregeld en prachtig boeket

Hele snelle levering

Ik moest vanuit Amerika bloemen regelen. Binnen een uur waren ze al bezorgd en het was ook een mooi boeket.

Niet fijn geleverd

De bestelde bloemen werden een dag te vroeg geleverd. Bezorging nam contact op.. Helaas de volgende dag een boeket geleverd wat beslist niet vers was! Heeft maar 4 op de vaas gestaan. En dat voor een boeket van 35,00 euro!

Vlot, netjes en handig

Het bestellen via de website ging makkelijk, geen gedoe met wachtwoorden die aan allerlei eisen moeten voldoen. Goede feedback mbt datum van aanlevering

Snel en makkelijk

Makkelijke site en mooi assortiment aan boeketten

Supervlotte levering

Voor het eerst bloemen via internet besteld. Door een storing bij een conculega kwam ik bij Fleurop terecht. Daar werd mijn bestelling binnen twee uur afgeleverd bij de jarige. Subliem!

• Boeket N.v.t.

mooi boeket snel geleverd!

mijn vriendin heeft het door mij bestelde boeket vlug geleverd gekregen en was erg tevreden met de mooie bloemen

Mooi boeket, maar ......

Prachtig boeket, niks mis mee. Maar als jullie dan de mogelijkheid geven voor extra informatie, en ik vraag om de tekst op het bijgekocht kaartje op een bepaalde manier (als HAIKU) te noteren, (3 regels onder mekaar) en op het kaartje staat alles in 2 regels achter mekaar, dan zakt mijn broek een beetje en dan denk ik, ....... K.. gemiste kans Fleurop.

• Boeket

En snelle reactie op vragen.

• Boeket

Snel, efficient en verwachte kwaliteit

Het bestellen ging probleemloos, de bezorging was op tijd en het boeket precies wat ik bestelde.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ