Filtre

Top, mooi boeket!

Altijd op tijd en mooie bossen bloemen

Altijd op tijd en mooie bossen bloemen

slecht

ik geef duidelijk aan in mijn bestelling dat hij bezorgd moet worden op vrijdag 15-3 in de ochtend, maar hij wordt bezorgd 1 dag eerder in de ochtend..

• Boeket

Mooie verse bos en prachtige kaart op tijd bezorgd

Veel keuze op de site en kwaliteit bloemen zoals je verwacht van een bloemist.

• Boeket

Snel geleverd en ruime keuze

Snel en handig te bestellen.

Prachtig!

Prachtig boeket en keurig bezorgd. Prima communicatie.

Snel en zorgvuldig

Makkelijke website, mooie bos bloemen op juiste moment afgeleverd.

• Boeket

Snelle en goede service. Aan een verzoek voldaan buiten de standaard zaken. Werkelijk top

heel aangenaam

ze hebben nog meer tulpen bezorgd omdat die vriendin van me meerdere bossen bloemen had gekregen. de bezorgdspersoon heeft de bezorgdkosten ongezet naar meer bloemen! heel goed idee van hem en maakt de klanten ook heel blij mee!

• Boeket

Heel duur voor weinig bloemen

Ik vond de bloemen vooral erg duur voor wat je ervoor terugkreeg. Incl bezorgkosten was ik 36 euro kwijt voor een klein bosje bloemen. De ontvanger stuurde een foto, er zat voornamelijk erg veel groen in. Voor deze prijs had ik er eigenlijk meer van verwacht. Daarnaast waren de bloemen ook nog heel laat op de dag bezorgd, tegen 18.00 uur, ik had eigenlijk wel verwacht dat dit eerder zou zijn.

• Boeket

Top service en communicatie.

De bloemenbon verzilveren was even lastig, omdat het niet logisch is. Het item staat bij bestellen tussen de betaalopties en wanneer je de Fleurop bon hebt aangeklikt moet je eerst terug om weer bij je betaalopties te kunnen.

• Boeket

Bestel bloemen vanuit Canada zo makkelijk zonder enig probleem. Dank u wel

• Boeket

Bloemen en bezorging was fantastisch

Prima gedaan

Vers boeket, tijdig bezorgd

Verse boeketten, waar voor je geld

• Boeket

Na contact over levering, probleem direct opgelost, top

Goed geregeld

Tekst op kaartje kunnen aanpassen door snelle service

mooi

De bloemen zijn erg mooi, een prachtig bouquet . Maar de bezorger had veel haast en plaatste de bloemen voor de deur voordat er open gedaan werd. Ik vind dat niet correct.

Mooi boeket

Alles volgens afspraak

Supergoed

Snel en netjes geleverd!

goed en efficient

ik ben tevreden over de vlotte verwerking van mijn bestelling

Gewoon de beste!

Makkelijk bestellen, grote keuze, prima kwaliteit en keurig op tijd bezorgd.

Snelle bezorging

+ net boeket + snelle levering + bestelgemak - prijs

• Boeket

Slechte klanten service na klacht

Een verlept boeket geleverd bij een crematie, en dan word er gevraagt of je even foto's wil maken van het boeket. Beetje opgepast bij afscheid nemen van een overledene. Koop hier nooit meer iets!!!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ