Filtre

Heel tevreden.

Het boeket werd op maandagochtend bezorgd. Voor een verjaardag is dat het leukst, maar maandag zijn veel bloemisten dicht. Dus geweldig dat toch kon.

• Boeket

Super snel en makkelijk, alles god geregeld.

Vlot geleverd, mooi boeket

Het boeket is vroeg in de ochtend bezorgd echter was de plechtigheid pas laat in de middag (zoals ik had aangegeven). Het boeket lag er daardoor een beetje verlept bij. Dat was jammer. want het moet een mooi boeket geweest zijn. Tip: Dichter op een aangegeven tijdstip leveren.

• Boeket

Kreeg mailtje dat de bloemen bezorgd waren. Was makkelijk te bestellen

geen enkele klacht

gewoon groots en geweldig

• Boeket

Alles is naar wens gegaan!

• Boeket

Sturen naar het buitenland kan verbeterd worden!

Als je iets in het buitenland laat bezorgen, dan krijg je geen bericht dat het daadwerkelijk bezorgd is terwijl je wel flink betaald voor de bezorging. Juist dan wil je graag weten of het daadwerkelijk is gedaan! Punt ter verbetering lijkt me!

• Boeket

Groot is Groot. En perfect op tijd.

Online bestellen ongecompliceerd, een groot boeket is ook echt een heel groot boeket! Netjes op tijd, precies zoals aangegeven en het kwam allemaal ongekreukeld aan. I had het niet beter kunnen doen.

Alles is in orde

Alles is in orde

• Boeket

boeket viel zeer tegen, zaterdagmiddag levering

boeket viel zeer tegen. In de winkel heb ik voor dat geld (excl. bezorging) meer boeket.

super snel bezorgd

• Boeket N.v.t.

Netjes en positief afgehandeld

Levering helaas niet op de gevraagde dag ( zaterdag en geleverd op maandag ) maar desondanks een tevreden ontvangster!

• Boeket

Fleurop is geweldig, zowel qua service als qua kwaliteit van het boeket!!

Er is weer een prachtig verjaardags boeket bezorgd, wat een geweldig mooie service als het even niet lukt zelf bij iemand iets langs te brengen. De ontvanger was er enorm blij mee, en wat werd het op een leuke en vriendelijke manier bezorgd. Een paar uur nadat ik het besteld had. Heel erg bedankt, ook de bloemist die hiervoor zo zorgvuldig en liefdevol zorgde !

Uitstekende service, mooi boeket

Prachtig boeket afgeleverd

Ik zou het zo weer doen.

Eenvoudig, snel en de ontvangende partij zeer gelukkig

Eenvoudig, snel en de ontvangende partij zeer gelukkig

• Boeket

Zoals altijd, prima service en mooi boeket.

Kan FLEUROP iedereen aanbevelen als je in het buitenland woont en in Nederland iemand blij wil maken met een bloemetje.

• Boeket

Netjes afgeleverd en ontvanger was blij.

Top service!

Wauw wat een service. Ik had een boeket besteld voor een vriendin wiens vader was overleden. Zij was een tijdje niet thuis en kon de bloemen niet aannemen. Bij thuiskomst heeft zij een nieuw boeket gekregen. Dankbaar voor deze top service!!

• Boeket

prettige website, mooie bloemen op tijd bezorgd

prettige website. Mooie bloemen. Op tijd bezorgd

Zeer slechte ervaring.

De bestelling van een rouwstuk in het buitenland (Canada) is geannuleerd dagen na de bezorgdatum en dus ook na de condoleance bijeenkomst en uitvaart. Goede communicatie en afstemming ontbrak. Er was wel contact geweest over het afleveradres en daarna is er niets meer mee gedaan. Zelf ging ik ervan uit te kunnen vertrouwen op Fleurop maar dat bleek een enorme misvatting.

• Boeket N.v.t.

Güzel firma

Fast delivery and beautiful fresh flowers

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

prima levering

Alles volgens verwachting

Prachtige bloemen

Mooie bos bloemen, op tijd en keurig bezorgd!

• Boeket

Op vrijdagochtend 11 uur een bos bloemen besteld voor mijn moeder die 1,5 uur later al bij haar thuis geleverd werden. Geweldige service! Bloemen komen goed overeen met hetgeen wat uitgezocht word op de site.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ