Filtre

Een geweldige ervaring

Ik vond het geweldig om zo mijn bloemen te bestellen omdat mijn zus ver weg woont. En mijn zus was er heel blij mee.

Altijd goed

Perfecte kwaliteit

Wij wonen al 20 jaar in het buitenland. Het is altijd een fijn gevoel dat we perfecte kwaliteit bloemen, naar onze familie en vrienden kunnen sturen.

• Boeket

Prachtig groot boeket, passend bij de gelegenheid.

Weelderig kleurrijk boeket. Zeer correcte en vriendelijke bezorging op gepaste tijdstip.

Bijzonder goede ervaring

Zeker betrouwbaar

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Armetierig boeket voor 59 euro

Boeket van totaal andere bloemen, compleet andere uitstraling en kleur. verfomfaaide takken groen en Chrysanten. Erg feestelijk voor dit geld is het niet. Ik schaam me ervoor dat we dit gestuurd hebben. Doen we nooit meer.

Met tevreden

Ik had een kleurrijke bos bloemenbesteld want dat hadden ze nodig en de foto die ze me stuurde waren gele tulpen…. Sorry! Daar heb ik dan zoveel geld voor betaald. Ik zal dit nooit meer via jullie doen!

Prima afhandeling!

Bestelgemak wat minder maar rest uitstekend!

• Boeket N.v.t.

Mooie grote bos bloemen

Helaas zijn de bloemen 1 dag te vroeg bezorgd….

voldoet aan alles

heb een mooie foto van de ontvanger gekregen, het was een prachtig boeket.

• Boeket

Mooie bloemen worden op tijd bezorgd

Ik heb Fleurop nu meerdere malen gebruikt om bloemen te bestellen vanuit Canada voor familie en vrienden in Nederland. De keuze is goed en de bloemen worden altijd op de dag die ik heb gekozen bezorgd. De feedback is altijd dat de bloemen erg mooi zijn. Het enige wat lastig is met bestellen is dat op de website je een telefoon nummer moet invullen (kan niet zonder) maar het geen internationaal nummer accepteert. Dus ik vul altijd maar gewoon een nummer in, en hoop dat niet iemand in Nederland een telefoontje krijgt van Fleurop dankzij mijn bestelling, Dat is iets wat zou moeten veranderen, zeker als je haast wereldwijd bloemen kunt bestellen via de website.

heel gemakkelijk te doen

was snel en correct bezorgd

Mooie bloemen, onduidelijke info

Een rouwboeket besteld, is ook geleverd, alleen hiervan geen bevestiging ontvangen. Daarom op de dag van de uitvaart nog moeten bellen of het er wel was, niet fijn. Wel een heel mooi boeket.

Blije buurvrouw

Mijn buurvrouw reageerde heel enthousiast op het prachtige voorjaarsboeket en vandaar een 10!

Prachtig

Helaas worden geen kosten op de buitenland pagina vermeld.. Hierdoor komt een bedrag zoveel hoger uit. Ik weet graag van te voren wat ik enigszins kwijt ben. Bijvoorbaat dank.

• Boeket

bestelling werkte prima, jammer dat gevraagde bezorgtijdstip niet gevolgd is.

zie hierboven

• Boeket

Mooie bloemen, op de afgesproken tijd, gemakkelijk besteld.

• Boeket

Snelle goede levering van prachtige bloemen

Gemakkelijk. Ruime keuze.

Niets te wensen over

• Boeket

Snel geregeld en snel bezorgd! Eigenlijk perfect en zorgeloos!

Bloemen niet bezorgd

Helaas zijn mijn bloemen niet bezorgd op de dag dat ik had aangegeven. Ik zou een email krijgen wanneer de bloemen bezorgd zouden zijn. Geen mail gehad. Volgende ochtend gebeld met de klantenservice van Fleurop. De dame aan de telefoon gaf aan dat in het systeem stond dat de bloemen gewoon waren bezorgd. Dat ik geen mail had gehad zou een storing kunnen zijn geweest. In de avond toch maar gecheckt met degene voor wie de bloemen waren want ik had niks van ze gehoord. Helaas hadden ze niks gekregen. Gelijk een email gestuurd. Gelukkig de volgende dag gelijk in de ochtend een reactie terug dat ze er achteraan waren gegaan en dat de bloemenwinkel had bevestigd dat ze niet hadden geleverd. De bloemen zouden alsnog zo snel mogelijk worden geleverd, met als compensatie chocolaatjes erbij. Bloemen in de middag gelukkig geleverd. Maar geen chocolaatjes.

netjes verzorgd zoals gewenst

zie boven

• Boeket

Prima service. Op tijd geleverd.

Terugkoppeling kwam laat waardoor het onduidelijk bleef of het boeket op tijd was geleverd. Dat was jammer.

Betrouwbaar

Het is fijn om te weten dat Fleurop mooie boeketten levert,op de afgesproken dag en goed communiceert.

• Boeket

Prachtige bos en binnen een paar uur bezorgd

Prachtige bos bloemen besteld en deze is binnen een paar uur afgeleverd bij mijn vriendin. Enorm blij mee!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ