Filtre

Betrouwbaar

Het is fijn om te weten dat Fleurop mooie boeketten levert,op de afgesproken dag en goed communiceert.

• Boeket

Prachtige bos en binnen een paar uur bezorgd

Prachtige bos bloemen besteld en deze is binnen een paar uur afgeleverd bij mijn vriendin. Enorm blij mee!

Mooi boeket.prima bezorgd

Zoals ik boven al beschreef

Geweldige service

De bloemen rond 11 besteld en om 14 u was er een prachtig boeket geleverd!

X

X

• Boeket

Mooi boeket met extra verrassing

Ik had een boeket met felicitatiekaartje besteld voor een jarige. Het was een prachtig boeket. Verder zat bij het boeket een smakelijke verrassing in de vorm van bloemetjes chocola. Deze had ik zelf niet besteld en ik wist er niet van, dus dat was voor mij ook een leuke verrassing.

• Boeket

Boeketten zijn meestal erg mooi, top

Bestel maandelijks, makkelijk, snel en goedenmorgen qualiteit!

• Boeket

Prima , besteld en snel bezorgd.

Mooie kwaliteit bloemen !

Het kon beter

Wij hebben 3 rouwboeketten vanuit BE besteld. Weliswaar hebben wij telkens verzendkosten moeten betalen omdat het niet mogelijk is om eenzelfde bestelling met 3 boeketten (voor eenzelfde leveradres) te plaatsen. 2 van de 3 boeketten waren dezelfde maar bij het ontvangen leek de 1 gevulder dan de ander te zijn. Op 1 van de rouwlinten (bijna 20EUR het lint) zijn ze zelfs een naam vergeten opdrukken. Ik heb onmiddelijk gemaild (mits sluitingsuur) om dit recht te zetten, tot op heden nog geen response ontvangen. Spijtig maar teveel negatieve puntjes in deze ervaring.

• Boeket

Zeer net boeket alleen wat laat bezorgd

Het boeket is zeer mooi wel had ik de bezorging in de ochtend verwacht en niet aan het einde van de dag. Als verbetering de mogelijkheid om een tijdvak aan te geven.

Duur.

Ik bestelde via u een bos bloemen voor iemand in Antwerpen. Het goedkoopste boeket kostte al € 38,- en daar kwam € 12,- bezorgkosten bij. Totaal € 50,-, en dat voor een tamelijk bescheiden bloemetje. Dat doe ik niet gauw nog een keer.

• Boeket

Prachtig boeket, prima levering.

• Boeket

Op tijd bezorgd en mooi boeket.

Nette levering.

Op afgesproken tijd geleverd. Bos bloemen op de foto was veel groter dan het afgeleverde bosje. Een minpunt.

• Boeket

Bestel geen groot boeket!

Groot boeket besteld en krijg klein boeket! Zie ook radar!

• Boeket

11.30 uur besteld en dezelfde dag werden de vliemen nog bezorgd. Mooi boeket, dus geefster en ontvangers dik tevreden!

• Boeket

Prachtige bloemen en mooi op tijd zoals gevraagd.

Fleurop is mij bekend

Altijd in bloemenzaken gewerkt, dus weet hoe het werkt.

Goede snelle efficiënte bestelling

Goede reacties van ontvanger

• Boeket

Altijd perfect geregeld. Zowel in binnenland als in het buitenland

Nu is het natuurlijk altijd leuk/fijn om bloemen te ontvangen. Voor degene die de keus heeft gemaakt om bloemen te sturen is het belangrijk dat het boeket op tijd komt, er mooi uit ziet, passend bij de gelegenheid. Zodat het altijd het gewenste effect heeft. Tot nu toe is het altijd heel goed gegaan, ondanks dat je de plaatselijke bloemisten niet kent.

• Boeket

Klantenservice was top, bezorging niet

De leverdatum van mijn boeket was niet goed gegaan doordat de bestelling niet 'door was gekomen' in het systeem. Helaas is de klantenservice niet bereikbaar in het weekend, dus de bloemen zijn twee dagen later bezorgd dan de bezorgdatum. De klantenservice belde op maandag en de bezorgkosten zijn teruggestort. Dat maakt het weer een prettige ervaring.

Mooi boeket

Jammer dat het pas ‘s avonds laat werd bezorgd en niet overdag.

• Boeket

Prima en snelle service weer!

Snel bezorgd

Mooie bos bloemen , op tijd bezorgd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ