Filtre

geweldig!

In het buitenland wonend leek het me lastig een mooi boeket te regelen voor iemand in Nederland. Fleurop is geweldig. Goede keuze mogelijkheden voor soorten en maten van boeketten, kaarten en zelfs de mogelijkheid te completeren met een vaas. Ook moment en manier van afleveren is te regelen.

• Boeket

Een leuke reactie op het laten bezorgen van bloemen.

Wat een prachtige bloemen, een complete verassing dat had ik niet verwacht. Dank daarvoor! Dit is waar je het voordoet.

• Boeket

Een prachtige bos bezorgd!

De bloemist in Hoofddorp waaraan Fleurop de bestelling doorgeeft, heeft wederom een prachtig boeket bezorgd. Het bestellen via de Fleurop site is eenvoudig, snel en zelfs voor dezelfde dag mogelijk, mist voor een bepaalde tijd besteld.

Prima en snelle bezorging

Zie boven

Wisselend

Ik heb voor de 29e een boeket besteld en voor de 31e januari. Het boeket van de 29e was het kleine boeket maar voor 23 Euro had ik toch wel wat meer verwacht. Bezorging was oké. Het boeket van de 31e was prima en mooi. Hier had ik echter gevraagd om bezorging in de ochtend en dat kwam pas in de middag.

Aanrader

Mooie boeket en op tijd geleverd

mooie bos

de bos bloemen werd erg gewaardeerd

zeer goed

Heel mooi boeket, snelle levering, vriendelijke klantenservice

• Boeket

Goed en op tijd geleverd

Snel en makkelijk te bestellen

• Boeket

Ontbrekende levering. Dure kaart ontbrak.

Het boenet is geleverd maar aangezien de kaart ontbrak wist de ontvanger niet van wie het boeket was.

• Boeket

Mooi en op tijd bezorgd!

Hoef er niet veel over kwijt.In een woord Top!!

Prima, op tijd en keurig bericht dat het bij de buren is afgeleverd

Prima, op tijd en keurig bericht dat het bij de buren is afgeleverd

Voldoet aan verwachting

Niet goedkoop maar hele mooie bos die op de juiste dag wordt bezorgd

• Boeket

Makkelijk te bestellen, snel contact over een wijziging. Prima dus. Heb geen bericht van aflevering ontvangen!

Vreemd… melding/klacht

Ik heb gisteren al een mail met de 2 verschillende foto’s naar jullie infomail gestuurd, omdat het boeket totaal niet leek op wat ik besteld had. Het was wel een mooi boeket, maar voor mij wel een teleurstelling. Gelukkig was de ontvanger er erg blij mee. Maar dit was mijn 3e online bloemenbestelling (bij verschillende bedrijven) ooit, en alle 3 waren ze heel erg teleurstellend. We hebben de conclusie getrokken dat wij nooit meer online bloemen gaan bestellen.

• Boeket

Gewoon top geregeld! En een knappe bos bloemen voor je geld.

Gewoon top!

Mooi boeket

Van de ontvanger een foto van het bestelde boeket gekregen. Erg mooi en met verse bloemen gemaakt door een bloemist in Maastricht.

Gemakkelijk

Mooie manier om iemand die ver weg is blij te maken

Mooi bouquet

Echte selectie bleek lastig omdat in Suriname e.e.a. afhankelijk is van import. Uiteindelijk een mooi bouquet met rozen. Jammer was, dat de optie voor een vaas niet mogelijk bleek, wat zonde is van zo'n bouquet wetende dat bij die temperaturen bloemen snel verwelken.

Goede ervaring

De jarige vond het een Prachtig bouquet.

Heel teleurstellend.

Na drie dagen zijn er al vijf rozen verlept.

Zie omschrijving

Het invoeren van het adres tijdens de bestelling, voor in dit geval Frankrijk, is een ramp, Wanneer er namelijk op plaats van bestemming geen sprake is van een huisnummer accepteert het systeem dat gewoonweg niet. Ik heb uiteindelijk navraag gedaan hoe hiermee om te gaan, en kreeg te horen het in de notitie toe te lichten. Heb er dan ook maar meteen de GPS locaties aan toegevoegd. Die 'methode' wekte bij mij frustratie op en/of onduidelijkheid of het wel zou goedkomen, wat uiteindelijk wel het geval was. De Bloemen waren geheel naar wens en erg goed ontvangen, voorafgegaan met een telefoontje.

• Boeket

Makkelijke bestelling en snelle bezorging

Ik vind het erg jammer dat de bloemen nu al gaan hangen na 4 dagen .

• Boeket

Het mooie boeket besteld en dezelfde dag nog bezorgd bezorgd. De ontvanger was er erg blij mee en vond het een prachtig boeket.

Prachtige kleurrijke bos

Mooi kleurrijke bos met tulpen en netjes volgens afspraak bezorgd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ