Filtre

Het mooie boeket besteld en dezelfde dag nog bezorgd bezorgd. De ontvanger was er erg blij mee en vond het een prachtig boeket.

Prachtige kleurrijke bos

Mooi kleurrijke bos met tulpen en netjes volgens afspraak bezorgd.

Geweldig .

De bloemen waren voor een vriendin die een moeilijke tijd doormaakt ( kanker ) . Ik wilde haar op vrolijken en dit is gelukt . Ik had denken van mij en mijn man niet op kaart gezet vergeten . Na een mail aan fleurop is dit alsnog gedaan . Bedankt voor de mooie bloemen .

Nice flowers, timely delivery

Good experience

Supersnelle online service

Supersnelle online service middels eenvoudige bestelmogelijkheden en levering op maat.

Snelle bezorging

Snel bezorgd, alleen moeilijk te zien hoe het boeketje eruit ziet in het echt. Ik had gekozen voor klein maar geen idee hoe klein het is.

• Boeket N.v.t.

Snelle en professionele levering.

Voldoende aanbod. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Prachtige bloemen, keurg geleverd

Een mooie bos bloemen besteld voor de trouwdag van mijn ouders. Keurig geleverd volgens afspraak en prachtige bloemen, erg mooi gebonden!

• Boeket

Mooie bloemen maar helaas niet bezorgt op dezelfde dag

Op de site staat voor 11 uur besteld dezelfde dag bezorgd. En dat ik een bevestiging zou krijgen als ze bezorgd waren. Helaas heb ik degene zelf maar gevraagd of ze iets bezorgd heeft gekregen. De dag nadien heeft ze de bloemen gekregen. Helaas een dag te laat.

• Boeket

Supersnel besteld, prima geleverd!

Het boeket voldoet aan de verwachting. Prijs is wel aan de hoge kant maar daar krijg je naast de service ook een mooi product voor!

• Boeket

Op tijd bezorgd en mooie bloemen

Kaartje vergeten

Bloemen waren heel mooi die ik heb laten bezorgen maar het kaartje erbij, ook betaald, zat er niet bij dus de ontvanger wist niet van wie de bloemen afkomstig waren.....

• Boeket

Doen wat je zegt zonder drang of dwang

Ik heb nog niet gehad dat een bezorgd bosje is tegengevallen. Er wordt snel gereageerd. Gewoon goed. Het kost ook wat, eerlijk is eerlijk maar daar kies ik voor. Wat goed is niet veranderen!

• Boeket

Door reden onbekend was het bijbehorende kaartje met tekst niet berekend. Er werd snel opgenomen toen ik belde en kaartje bleek idd niet doorgekomen. Er werd direct geschakeld met de betreffende bloemist; kaartje werd alsnog toegevoegd.

• Boeket

We hadden een rouwboeket besteld en deze was keurig op de juiste dag bezorgd. Het was een prachtig boeket en omdat wij er zelf niet bij konden zijn waren we heel blij dat het deze manier toch nog een beetje gelukt was.

• Boeket

Was een prachtig boeket en keurig op tijd bezorgd.

• Boeket

Ik had graag een bevestiging van bezorging bij het bezorgadres ontvangen!

Ik had graag een bevestiging van de bezorging op het bezorgadres ontvangen! Nu moet ik maar aannemen dat het is bezorgd…

Een goede ervaring

Hoewel ik het bezorgd boeket niet heb gezien zelf, was de bezorging op tijd en de bestelling ook met chocolaatjes zijn ok dankbaar ontvangen. De ontvanger vond het heel mooi

• Boeket N.v.t.

Flexibel, adres wijziging werd netjes afgehandeld

• Boeket

Ik heb geen notie van de aflevering op 31/1, ook geen reactie van jet bezorgadres gekregen, dus ik w

Ik heb geen notie van de aflevering op 31/1, ook geen reactie van het bezorgadres gekregen, dus ….

• Boeket

Voldoet helemaal aan de belofte

Prachtig boeket met bijzondere, niet alledaagse, bloemen. Vol. Blijft lang vers

Toppie

Mooi op tijd bezorgd

Erg laat bezorgd

Normaal niks te mopperen, maar nu kwam het boeket pas tegen 18 uur bij de jarige aan. Vind ik persoonlijk dat voor een berjaardags boeket erg laat....en zeker ook omdat het een oude dame van 80 is en zit te wachten op post oid....

Het boeket viel tegen

Ik had een boeket besteld voor een collega waarvan haar moeder was overleden. De keuze die ik gemaakt had was een mooi boeket met zachte lichte kleuren. Geheel passend bij de gelegenheid. Helaas was het boeket dat geleverd is niet zo mooi zacht van kleur en niet passend bij de gelegenheid.

• Boeket

Makkelijk bestellen en prachtige bloemen

Prima site om iets moois te bestellen

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ