Filtre

Goed geregeld!

De site is duidelijk en de keuze van de boeketten is met foto's weergegeven, dat geeft een goed beeld. Volgens de ontvanger was het een mooi boeket. We hebben het zelf niet gezien, maar we gaan ervan uit dat het goed is. De afspraken worden door Fleurop nagekomen, dus wij zijn heel tevreden.

• Boeket N.v.t.

Snel geregeld

• Boeket

Prachtig rijk boeket met bijzondere bloemen

Naast de verschillende soorten bijzondere tulpen is ook de combinatie met de anemonen en takjes met kleine bloemetjes heel mooi gekozen!

Slechte kwaliteit bloemen

Op zaterdag tulpen ontvangen. Bos zag er mooi uit. Helaas waren ze op woensdag al zo aan het uitvallen dat ik ze weg moest gooien. Verder is het heel raar dat je bij de bestelling een wenskaart toe moet voegen. Ook als je dat niet wilt. Verder zou het handig zijn als je op de site ergens kan zien hoeveel er op een cadeaubon staat.

Een tegenvaller

De bestelling moest worden afgehaald. Hoe zo bezorgkosten?? Wij hadden een tel nummer doorgegeven, maar er is nooit contact geweest. Het boeket zag er heel anders uit dan op de foto.

• Boeket

Levert verse bloemen. Keurig veŕzorgd. Ben zeer tevreden.

• Boeket

Het boeket beantwoordde niet aan mijn verwachting.

Ik heb een foto van het boeket gekregen van de ontvangster maar het boeket lijkt totaal niet op het boeket op de website. Het heeft een heel andere sfeer. Ik heb hierover al eerder een e-mail gestuurd naar de klantenservice maar zij vonden de foto niet duidelijk genoeg om de klacht in behandeling te nemen.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Gebruikersvriendelijk site, gemakkelijk te bestellen. Goede terugkoppeling en service, tevreden ontvanger!

Makkelijk besteld, mooi boeket

Makkelijk bestellen, genoeg keuze, bezorgd de volgende dag, goede communicatie zoals bevestiging

Gebruiksvriendelijk

Makkelijk, voldoende keuzes en betaalbaar

• Boeket

Bloemen konden niet geleverd worden op opgegeven tijdstip

Ik bestelde 25 januari een bos bloemen die 26 bezorgd zou worden. Bij het afrekenen kwam er ineens te staan dat op 26 januari geen bloemen bezorgd konden worden. Dat kon pas op 27 januari. Dat was eigenlijk te laat maar omdat ik de bloemen niet zelf af kon gaan geven heb ik daar toch maar voor gekozen. De bos bloemen voldeed wel aan hetgeen ik had uitgekozen.

Heel tevreden

Mooi boeket op juiste tijd Vermelding is bezorgd

Kwalitatieve snelle levering!

Prima levering

Vlotte levering..

Wij bedachten ons s'ochtend dat mijn zus wel een bloemetje heeft verdiend nadat zij vrijdag helemaal losging op onze moeder 90+ die 9 december van de trap viel (nee geen tree gemist, ze heeft ze alle 13 geraakt) met gebroken nek, neus, staartbeentje en oogkassen, inmiddels weer thuis besloten heeft toch weer boven te gaan slapen. (Tegen alle adviezen in) Op alle andere sites kon het pas op dinsdag bezorgt worden bij jullie dezelfde dag. Chapeau!

Lelijk boeket

Ik heb een boeket van 19,- besteld en dat is best een bedrag als je in een bloemist daar een boeketje vooruit zoekt. Daar komen nog extra kosten bij dus de 19,- is puur voor t boeket. Als ik dan zie wat mijn ouders ontvangen hebben schaam ik me. Heel teleurstellend. Klein en helemaal geen vrolijk boeketje zoals het voorbeeld leek! Dus ook de laatste keer dat ik via jullie bloemen laat bezorgen wat ik overigens erg jammer vind want de site werkt heel fijn en makkelijk. Maar ja uiteindelijk telt het geleverde boeket!

Super bezorging

De gever en klant waren heel tevreden over de bezorging en de bloemen

geweldig| zoals altijd!

ik bestel altijd via fleurop voor alle gelegenheden. nooit klachten altijd super mooie bloemen en planten. Het is fijn om toch bij de mooie momenten van mijn familie te kunnen zijn, ook al woon ik in t buitenland. klantenservice helpt snel en lost eventuele problemen goed op.

• Boeket

Geen zorgen. Is prima voor elkaar.

• Boeket

zeer snelle levering prachtig rouwstuk

Zie boven

top

helemaal netjes en correct uitgevoerd

• Boeket

De eerste keer dat ik het gebruik dezelfde dag besteld voor 15:00 bezorgt erg blij mee

• Boeket

snel bezorgd en mooi boeket

fijn dat als ik een verjaardag ben vergeten ik op dezelfde dag nog een mooi boeket kan laten bezorgen

Saaie bos

Ipv gemengd boeket van tulpen met ranonkels en anemonen, alkeen maar tulpen. Genant simpel.

Mooie bos, slechte bezorging

Bos bloemen besteld om te laten bezorgen bij een gezin waar net een kindje geboren was. Kraamzorg was snel bij de deur na aanbellen, was de bezorger al weg, lag een briefje dat ze de bos konden ophalen in de winkel.. Na bellen naar de winkel werd dit opgelost en de bloemen alsnog bezorgd. Met de notitie er nog in dat de bezorger langer moest blijven wachten. Kortom, mooie bloemen maar slechte bezorging

Uitstende service en kwaliteit

Makkelijke website, snelle service en ontzettend .mooie bloemen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ