Filtre

Goed snel geregeld

Heel goed!!

De bloemen die je hier kan kiezen zijn heel mooi en niet zo standaard. Het enige wat ik jammer vond is dat ik niks hoorde over de verzending. Alsin ik wist niet of het nou aan was gekomen.

prima service

Ik had klaarblijkelijk een verkeersongeval adres doorgegeven, maar werd daarover netjes gebeld en zo hebben we dat kunnen herstellen. Heel blij met de service en ontvangers blij met de bloemen

• Boeket

Mooie boeketten voor allerlei gelegenheden

De afgelopen weken twee keerbloemen besteld. Ik krijg positieve reacties van de ontvangers. De ene keer kreeg ik een e-mail dat de bloemen waren bezorgd. De andere keer helemaal geen bericht. Dit zou standaard moeten zijn, zodat ik weet dat het boeket is bezorgd. Dit is voor mij doorslaggevend om bloemen te laten bezorgen. Als ik geen afleverbericht ontvang, dan bestel ik een volgende keer niet meer via deze website.

Makkelijk en snel

Om 11.45 uur besteld en paar uur later al bezorgd!! Geregeld binnen 5 minuten. Top!

Fijne oplossing

Er zijn mooie bossen bloemen te bestellen bij Fleurop. Toen ik de bezorgdatum verkeerd had doorgegeven werd het heel snel opgelost en bezorgd.

• Boeket

Net zoals mijn eerdere. meldingen wil ik u weer mijn tevredenheid. kenbaar maken over de kwaliteit en de perfecte levering van de bestelde Bloemen. gaarne wil ik u bij e.v.t. Volgende bestelling van uw diensten gebruik maken

• Boeket

's avonds om half 9 pas verjaardagsboeket bezorgd!!

Het boeket dat ik besteld voor iemands verjaardag had werd pas 's avonds om half 9 bezorgd. Niet leuk voor jarige (die al hele dag jarig is) en niet respectvol naar gever (klant). Niet te aan te raden dus!

• Boeket

Mooie manier om een verrassing te bezorgen.

Mooi boeket, op tijd bezorgt.

Weinig info.

Ik heb geen bevestiging gekregen van de aankoop. Geen info wanneer en hoe laat de bloemen bezorgd gaan worden. De bloemen zijn bij de buren achtergelaten? ‘s-Avonds laat had ik de bloemen pas want de buren waren weg. Het bouquet zelf is prachtig!!!

Geweldige service

Heerlijk om via jullie oma in Duitsland te verwennen met bloemen Netjes een mail als t bezorgt is.. kunnen wij haar meteen bellen Foto van boeket hebben we niet..oma is 95 en heeft geen WhatsApp

• Boeket

Te duur, en niet de geselecteerde kleur bezorgd

Wij vonden het voor zo’n klein boeket erg veel geld ( € 65,-)daarbij hadden we een rood boeket geselecteerd, en het bezorgde boeket bevatte 50% wit….

Verraste ontvanger

De ontvanger was blij met het boeket, dat razendsnel bezorgd is.

Service prima, boeket minimaal

Bestelgemak, bevestiging van bestelling, ook na bezorging, is prima in orde. Het boeket dat afgeleverd is, viel mij zwaar tegen. Had voor dat geld echt meer verwacht. Voelt voor mij beetje als misbruik maken van het feit dat je het boeket vantevoren niet kunt zien. Jammer!

• Boeket

Heel goed ver lopen, niks op aan te merken.

Priem ma gegaan, mooi op tijd bezorgt.

Helemaal top!

Helemaal top!

• Boeket

Mooi boeket op tijd bezorgd

Gemakkelijk online besteld . Goede keuze mogelijkheid

• Boeket

Bloemen zijn 4 dagen later nog niet bezorgd....

De bloemen zijn nog niet bezorgd, en weinig informatie van de klanten service gekregen, ze zeggen contact op te hebben genomen met de bloemist maar nog steeds geen update wanneer de bloemen zullen bezorgd zijn, en dat voor 52 euro...telleurstellend en geen idee of / wanneer het wordt geregeld...

• Boeket N.v.t.

Fleurop houdt zich aan afspraak

Fleurop heeft optijd geleverd. Het boeket ziet er goed uit.

• Boeket

De gekozen bloemen waren niet op voorraad en dat vond ik erg jammer.

Ik had specifiek voor Fleurop gekozen vanwege grote roze rozen maar deze bleken achteraf niet beschikbaar te zijn. dit vond ik teleurstellend gezien roze rozen niet zo bijzonder zouden moeten zijn. ze werden nu gewijzigd in witte rozen maar kwamen verder niet tegemoet in iets van compensatie. ik zou dus een volgende keer niet specifiek weer voor fleurop kiezen.

Uitstekende bezorging.

• Boeket

De ontvanger was blij met het mooie boeket.

Mooi boeket geleverd

Snelle en duidelijke service en toegankelijke website

• Boeket

Mijn bestelling was binnen 1 uur geleverd, mooi boeket maar compleet anders dan het boeket dat ik besteld had. Ook het formaat viel tegen.

• Boeket

Mooie bloemen maar jammer van de tekst op het kaartje.

Had een afscheids boeket besteld. De bloemen waren prachtig. Had er een mooi kaartje bij besteld met een persoonlijke tekst erop. Helaas stond de tekst er niet zo op als ik getypt had. Geen witruimte (enters) tussen de regels maar alles achter elkaar. Stond echt heel raar! Wat mij betreft dus echt een verbeterpunt voor jullie website. Verder niks op aan te merken.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ