Filtre

top geregeld

makkelijk te bestellen en snel geleverd

top

Snelle levering, top kwaliteit

• Boeket

Vond het boeketje met tulpen erg tegenvallen gezien de prijs

Dit is alleen een klein bosje tulpen met paar takjes groet, het bedrag wat hiervoor betaald is vind ik niet in verhouding. Jammer

uitstekend

Kan geen betere vinden

• Boeket

Mooie bos bloemen. Niet te veel groen opvul takjes erin. Het zag er prima uit.

• Boeket

Prachtige bos zelfde middag bezorgd

Last minute bos bloemen besteld en paar uurtjes later al bij de gelukkige ontvanger. Prachtige bos!

Xx

• ¿Nos recomendarías?

Prima en makkelijk

Vhhhvcxvhbn

Redelijk

Volgens mij xit er een oude gerbera in het boeket

• Boeket

Prachtige bos bloemen die vers werd gemaakt

Omdat degene die de bos ontving niet thuis was werd er een briefje door de bus gedaan dat ze een verse bos op kon halen als ze tijd had. Dit was een prachtig voorjaarsboeket waar ik zeer tevreden mee ben.

• Boeket

Matig, vanwege de prijs versus formaat

Mooie bloemen in het boeket, maar wel weinig bloemen en een vrij klein boeket, die op de site de term ‘groot’ heeft en voor die prijs..

Zeer teleurgesteld

Zeer teleurgesteld. Mijn oom werd 75 jaar oud. Ruim op tijd bloemen besteld. Dag van de verjaardag was hij de hele dag thuis. Na mijn email dat de bloemen nog niet zijn bezorgd, heb ik in de avond een bevestiging gekregen dat ze zijn bezorgd. In de ochtend krijg ik een email van de klantenservice dat ze wel zijn bezorgd. Blijken ze gewoon niet te zijn bezorgd. Stuur ik de volgende dag klantenservice daarover een bericht, krijg ik een reactie dat de bloemist zegt dat hij is langsgegaan maar niemand was thuis.... en het voor Fleurop niet aannemelijk is dat de bloemist liegt. Terwijl ik bewijs mee stuur dat hij thuis was. Krijg ik geen passende oplossing want het zou aan ons liggen. Bovendien bestel ik het grootste boeket en krijg een nog zieligere boeket dan een kleinste. Belachelijk en nooit meer!!

• Boeket

Voor eerst bij fleurop , makkelijk gegaan.

Kan geen foto sturen, ik heb het boeket weggegeven. Dus geen foto.

Verhouding klopt niet

De bloemen hebben te korte stengels of de vaas is te groot.

prachtig boeket

precies zoals beschreven en op de foto stond, prachtig boeket

Uitstekend service

Positief, op tijd geleverd, ook geïnformeerd.

Te klein voor medium

Heb een medium rouwboeket met lint besteld. Helaas, bij het zien van het boeket, schrok ik er wel van. Wat een karig boeket! Ik schaamde mij wel hiervoor. Helaas geen foto hiervan kunnen maken.

• Boeket

De bestelling was vlot geplaatst en snel geleverd. De bestelde orchidee zag er precies zo uit als op de foto van Fleurop. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Geen terugkoppeling

Ik heb geen terugkoppeling gehad en aangezien ik het stuurde naar een dement iemand geen idee of het aangekomen was, uiteindelijk zelf gebeld

Heel erg goed

Heel snel werd er een hele mooie bos bloemen bezorgd. Perfect!

Mooi boeket

Mooi groot boeket en op tijd geleverd. Jammer dat je nietvecht de kleurformatie kan kiezen

• Boeket

Prettige maniëristen bloemen te versturen.

Ook de ontvanger vond het resultaat prachtig.

• Boeket

goed verzorgd en op tijd bezorgd.

Slecht, de rozen waren na 2 dagen verwelkt

Ik heb eerder bij Fleurop besteld. Als verassing bij mijn vrouw laten bezorgen. Zij heeft deze verzorgd zoals dit is voorgeschreven maar de rozen in het boeket zijn binnen 2 dagen gaan hangen. Boeket is inmiddels in de GFT bak beland.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ