Filtre

Boeket was oke en vers.

Gweldog!

13 uur besteld en zelfde middag juist en wel bezorgd.

• Boeket

mooie bos bloemen, maar onhandige website

helaas nogal moeite met bestellen via website.

Vvvvaas-tastisch!

Een vaas vol vrolijke en verse bloemen!

• Boeket

What you see is what you get in time

Binnen 24 uur het boeket geleverd dat zichtbaar was op de afbeelding. Klasse!

Heel makkelijk en snel

S ochtends besteld en smiddags was het boeket aangekomen op de verjaardag zelf.

Prima blommetjes!

Prachtige boeketten en prima bezorging. Vind het wel storend dat voor het vermelden van de afzender een paar euro voor een basic kaartje wordt gerekend. Dit hoort in de prijs te zitten. Als je al 30 euro voor een bossie ruikers neertikt... Ik kon geen Apple-pay gebruiken dus: emmeren met creditkaart gegevens intiepen. Te omslachtig.

Niet helemaal blij

Er zaten niet zo'n mooie takken in het boeket waardoor het boeket er oud uitzag. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ze vertelde mij dat het van een bepaalde plant is. Hiermee heeft mijn moeder dus een boeket wat ze niet mooi vond... Ik ben wel teleurgesteld dat ze geen nieuw boeket kon krijgen.

Bestelling bezorgd!

Mooi boeket, goede prijs kwaliteit verhouding.

Op tijd en prachtig!

Slechts een paar muisklikken op de site en de volgende ochtend een heel blije 89-jarige tante!

Enorm goed afgestemd

Makkelijk systeem. Snel en goed bezorgd Flexibel als iets op het laatst toch anders moet

Mooi boeket, snel bezorgd

Super mooi boeket. Snelle levering. Makkelijk bestelproces

makkelijke bestel procedure

Ondanks het zeer slechte weer toch op tijd bezorgd. Prima !

• Boeket

Dertig euro verloren, jarige geen boeket.

De begunstigde was niet thuis, bestelde bloemen zijn nooit aangekomen, geen briefje op de mat waar ze gebleven zijn, €30 uitgegeven. Hoe krijg ik dit terug. Wellicht met een sorry-boeket bloemen erbij?

Gewoon goed

Boeket was snel bij mijn zus in het ziekenhuis bezorgd. Ik had het kleinste boeket besteld maar er werd toch een redelijk groot boeket bezorgd. Super!

Prachtige bos

Bezorging liep prima volgens afspraak.

Helemaal prima

Goede service, prettig contact

• Boeket

Heb ontvangen wat ik heb besteld

Prima ervaring met Fleurop Nederland. Op juiste plaats en op de juiste tijd bezorgd, wat extra belangrijk is bij een rouwboeket. Afbeelding en boeket kwamen goed overeen.

uitstekend

de ontvangers schreven meteen enthousiast

email adres onjuist

Het is dat de bloemen wel mooi waren er was iets met mijn email adres fout gegaan helaas , dus ook geen afzender erbij of bevestiging,heel jammer!! alleen op dit oude adres De dame aan de telefoon zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken.....dus wel

• Boeket

Jammer dat als je iets cadeau krijgt, dit niet ten volle kunt benutten.

Ik had een bloemcadeaubon als cadeau gekregen, dacht leuk kan ik even een bloemetje voor mezelf bestellen als uitgesteld cadeau, alle planten zijn al behoorlijk duur, plus bezorgkosten, komt bij dat je heel moeilijk kunt uitzoeken waar je de cadeaubon kunt inleveren. Als cadeau aan jezelf kun je niet eens een kaartje weigeren van 1,50 die je beslist moet afnemen??? Waarom? Al met al was ik daarmee meer geld kwijt dan de waarde van de bon, zo jammer, het voelt dus echt niet meer als cadeau.

• Boeket

Het was even uitzoeken hoe de bestelling moest, maar daarna ging het prima.

veel keuze, maar de bloemen wilde ik in Frankrijk laten bezorgen en ik had er moeite mee om dat voor elkaar te krijgen. Vulde Frankrijk wel in, maar kon alleen bezorgadres in Nederland aantikken. een aantal maal geprobeerd en ineens ging het wel. Waarom, weet ik nog steeds niet. Daarna ging de bestelling heel soepel, betaling ook.. De bloemen werden op tijd bezorgd en het was erg fijn dat we een mail kregen dat ze bezorgd waren.

• Boeket

Eenvoudig en snel een bloemtje bestellen!

Duidelijk site en het wijst zich vanzelf om een leuk bloemetje/ presentje te bestellen.

Goed verzorgd

Mijn 93 jaar oude vader is net weduwnaar geworden en op zijn verjaardag deze week was hij ontzettend blij met de bloemen die ik bij Fleurop besteld had.

Erg mooi bliemstuk

Het rouwboeket was erg mooi. Bezorging op tijd maar in verkeerde ruimte en niet aanwezig bij condoleance, zoals bedoeld. Dat was erg jammer.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ