Mooi boeket

Mooi groot boeket en netjes afgeleverd

• Boeket

Super snelle service en prachtige bloemen!

Dezelfde dag nog in huis. Mooi ingepakt boeket met bloemen van kwaliteit .

• Boeket

Mooi boeket, kleurrijk zoals gevraagd.

Perfect geregeld

Bloemen optijd bezorgd en goede kwaliteit

Beautiful bouquet

I ordered the handcrafted giftbox for delivery to the UK. I got the confirmation straight after placing the order. The bouquet was delivered the requested day. Efficient service.

• Boeket

u moet stoppen met emails sturen ik heb daar niet om gevraagd !!!

als u niet stopt dan leg ik uw website plat met een DDOS aanval tot dat u stopt :-)

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooi boeket op tijd geleverd

Mooi boeket ontvanger was er heel blij mee

• Boeket

Boeket precies volgens afspraak bezorgd en mooi vol boeket

geheel volgens verwachting

Prima kwaliteit, bezorging op tijd, probleemloze en makkelijke transactie.

• Boeket

Goede site. Duidelijk en dus gemakkelijk met bestellen. Keurig op tijd afgeleverd en de berichtjes vind ik ook heel prettig.

Goed maar prijzig

Erg prijzig

Onduidelijke mail

De ontvanger was niet thuis. Daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld via de mail. In de mail stond een erg onduidelijke opmerking van de bezorger, waardoor het leek dat mijn (persoonlijke) kaart niet geleverd was.

Zeer matig

Een flink boeket voor een verjaardag werd pas na vijf uur bezorgd. Ondanks mijn verzoek in de bestelling. Op dat verzoek is totaal niet gereageerd. Ik weet dat je geen precieze tijd kunt afspreken, maar waarom ruimte geven voor opmerkingen als de bloemist ze niet leest? En waarom moet een boeket voor iemand in Lisse uit Hoofddorp komen?

prima verzorgd

voor de eerste keer online bloemen laten bezorgen en het was niet heel erg moeilijk om te doen. Bloemen zijn dezelfde dag bezorgd zoals ik had aangegeven. Ontvanger was erg blij met het mooie boeket. Zal het in de toekomst zeker vaker doen.

Onbeschoft duur

Schandalig gebruikmaken van de situatie. Bosje bloemen die elders voor, pak um beet, max €25,- moet kosten voor, ex bezorgen, €55,- in rekening gebracht wordt. Dacht, gezien de foto: nou vooruit maar in werkelijkheid een bos van nix!

Top geregeld!

Het cijfer 10 is gebaseerd op de reactie vd ontvangers, bloemetje geleverd met top kwaliteit!

• Boeket

Snel geleverd en prachtige bloemen

Top kwaliteit bloemen en super snel geleverd. ‘‘s ochtends besteld en een paar uur later al geleverd bij de dolblije ontvanger.

• Boeket

Prachtige bloemen, dezelfde dag bezorgd!

Perfecte service en goede kwaliteit

Mooi boeket

Het boeket was voor de verjaardag van mijn moeder. Ze was er zeer blij mee.En een goeie bos,zoals ze zei.

Mooi

Helemaal zoals afgesproken.

• Boeket

Jammer van de reactie van de klantenservice.

Onlangs een boeket besteld voor een klant die in het ziekenhuis lag en een dag later thuis zou komen. Het boeket besteld met welkom thuis erbij en de datum op 5 september gezet omdat ze dan thuis zou zijn. Krijg ik van haar man dezelfde dag een berichtje, bedankt voor het boeket maar ze komt morgen thuis, zal het haar dan geven. Maak een melding naar de klantenservice en die sturen gewoon als antwoord. Bedankt voor je bericht we hopen dat je alsnog tevreden bent met het boeket. Sorry maar dat is wel een hele makkelijke manier. Echt zo'n standaard zin om zeikerds af te poeieren. Dan moet je de optie er niet in zetten toch?

Perfect geregeld

Wederom een goede ervaring.

Perfecte service

Pracht boeket laten bezorgen. Makkelijke bestel wijze en zeer snel bezorgd

• Boeket

Met gemak iemand blij maken

Bestelling op tijd en het verjaardagsboeket en cadeautje wat ik besteld had is geleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ