Nooit bezorgd

Het boeket is nooit aangekomen. Ik heb gemaild maar geen reactie gekregen.

• Boeket

Erg laat geleverd en onvolledig

Indian Summer boeket was fraai. Was voor 10.00 uur aangekocht en werd pas om 16.50 uur geleverd. Na er na de middag over gebeld te hebben met de klantenservice. Het zakje met bloemenveredeler zat er niet bij.

Prachtig boeket

Precies wat ik voor ogen had

Snel en direct.

Zoals beloofd.

Niks op aan te merken!

• Boeket

Op tijd, volgens voorbeeld.

Goede informatie over het verloop van het proces. Je bent continue op de hoogte. Dus prima, afspraken zijn correct uitgevoerd. Kan niet meer wensen dan dat.

Top en snel

Mooi op tijd

• Boeket N.v.t.

De bloemen zijn netjes op tijd bezorgd, maar de vaas is vergeten te bezorgen!

Helaas is de vaas niet tegelijk bezorgd met de bloemen. Na contact met de klantenservice is de vaas een dag later bezorgd.

• Boeket

Mooi boeket en snelle levering!

Mooi boeket en snelle service

• Boeket

Perfect, altijd op tijd en een mooi boeket!

Perfect, altijd op tijd en een mooi boeket!

• Boeket

Alles is heel goed gegaan

Ik kan het iedereen aanraden als je weinig tijd of de afstand is te ver voor een bezoekje en je wilt toch wat doen voor een persoon Ik kan geen foto sturen ik heb de foto niet Maar de persoon vond het boeket mooi

• Boeket

Snel, goed en concurrerend geprijsd

Eerste ervaring is uitstekend

• Boeket

Snel geleverd, fijne website, prachtige bos bloemen

alles goed, mooi boeket

Alles goed!

Correcte levering en....prachtig boeket

Het kleurenpalet overtrf mijn verwachting. De ontvanger had er toevallig een zeer passende vaas bij.

Makkelijk te bestellen

Fijne site, veel keuze aan boeketten. Boeket was mooi en op tijd bezorgd

• Boeket

mooie boeketten-blijven lang staan-leveren optijd

top ervaring

Zeer goed!

Mooie boeketten, altijd optijd. Goede communicatie.

• Boeket

Goed en snel bloemen kunnen bestellen

Snel kunnen bestellen en werd nog gebeld doordat er geen afzender op het kaartje stond

Kwaliteit op tijd

Altijd mooie bloemen en volgens afspraak geleverd

Prima en snel

In vergelijking met de afbeelding zie ik wel meer groen en minder bloemen. Dat kan beter

• Boeket

Snel makkelijk op tijd bezorgd!

Snel makkelijk goed bezorgd.

• Boeket

Bloemen niet afgegeven maar op de mat bij de voordeur gelegd.

Eerste keer Fleurop gekozen in plaats van concurrent/collega bezorgdienst. Helaas waren de bewoners voor wie we de bloemen bestemd waren enkele dagen niet thuis om hun "feestje" te vieren. De bloemen werden niet bij buren bezorgd, echter op de mat bij de voordeur gelegd, waar de buren ze een dag later aantroffen. Niet zoals het hoort, dus geen Fleurop meer voor ons, maar de concurrent/collega, die eerder de bloemen wel bij de buren afleverde.

• Boeket

Geweldige service mooi boeket gelevetd

• Boeket

Mooie bloemen en snel geleverd!

's Ochtends mooie bos bloemen besteld en 'smiddags geleverd, met een speciaal uitgezocht kaartje erbij.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ