Top boeket

Keurig gebeld dat de bloemen niet bezorgd konden worden in het ziekenhuis en andere adres doorgegeven Ontvanger blij met een mooi boeket

Brok in keel

Als een boeket iemand een brok in de keel kan geven, moet het een geweldig boeket zijn.

• Boeket

Snel bezorgd maar bestellen lastig

Ik had twee Fleuropbonnen en wilde met een ervan betalen. Dat lukte. Met de tweede wel. De waarde van de eerste was kennelijk niet genoeg, maar dat werd niet gezegd EN ik kon niet bijbetalen via de bank.

Bloemen zien er oud uit

Altijd naar tevredenheid besteld. Helaas deze keer niet. Bloemen zien er oud uit. En hebben donker bruine bladeren en steken. fleurop biedt geen oplossing. Jammer voor vriendin die ik bloemen stuur en die er ontevreden mee is.

• Boeket

min min min 8 sterren... erg slecht!!!

Ik heb gevraagd om een foto, ik wilde zien hoe het boeket dat gaat is geworden. Voor 74 euro wilde ik dat graag zien. Is niet gebeurd, maar nog veel spijtiger is dat het mij niet eens is gemeld of het is bezorgd. Spijtige groet,

Middelmatig

Wel mooie bloemen maar ik heb nooit een bezorgbevestiging ontvangen. Vond het boeket ook redelijk prijzig met de bijkomende kosten

• Boeket

Afgeleverde boeket niet gezien, dus……..

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Mooie vrolijke bos bloemen

Voor de bloemen zou ik 5 sterren geven echter voor het bezorgen....2e keer dat ik meerdere bossen tegelijk bestel en er maar 1 geleverd wordt. Hoe dan? 80 euro voor 1 bosje? Dat kan toch niet! Wordt altijd netjes opgelost maar toch heb je er weer werk aan. Daarnaast wilde ik van 1 soort 2 maten bestellen, dat ging niet, site liep vast.

• Boeket

Mooie verse bos bloemen, snel geregeld en snel bezorgd!

• Boeket

Besteld boeket keurig afgeleverd in een ziekenhuis in Spanje.

Boeket niet prijswaardig.

Alles wat administratieve werkzaamheden en bezorgen was goed. Boeket voor dat geld viel erg tegen. Niet prijswaardig. Erg jammer. Baalde ervan, had haar juist een mooi boeket gegund.

• Boeket

Prachtige kwaliteit bloemen en altijd op tijd!

Zoals boven.

• Boeket

mooi boeket op tijd bezorgd

zoals altijd heel mooi boeket en volgens afspraak bezorgd

helemaal geweldig

Netjes op tijd geleverd zoals gevraagd, mooi boeket,netjes verzorgd. Ik zal ook het volgende boeket weer hier bestellen en laten bezorgen.

Fantastisch boeket. Heel snel geleverd

Het boeket zonnebloemen was prachtig.

• Boeket

Vlot en volgens afspraak afgehandeld.

Mooi boeket!

Makkelijk en snel

Bestellen ging makkelijk. Onjuist adres werd snel hersteld

• Boeket N.v.t.

Al jaren een stipte levering en mooie boeketten.

Ik krijg altijd een bedankje terug en een foto met daarop het gekregen boeket. Het ziet er ook altijd weer zelfs mooier uit dan het voorbeeldboeket die ik op de Fleurop site zie tijdens de bestelling. Opmerkingen i.v.m. het afleveren worden netjes opgevolgd en ik krijg een bevestiging dat het boeket is afgeleverd.

• Boeket

Ze waren er blij mee en snel bezorgd !

Ze waren er blij mee en snel bezorgd !

Geknakte bloemen

Ik stuurde een plukboeket voor een 30 jarig trouwfeest maar het werd een knakboeket geen wonder dat ik geen foto van de afzender ontving na enig navraag bij mijn dochter hoorde ik hiervan zo jammer waarschijnlijk bij bezorgen niet goed gegaan

leuk en super mooi

• Boeket

De bloemen waren goed maar het kaartje met de tekst zat er niet bij

lees de eerste regel

• Boeket

Nog dezelfde dag bezorgd -als beloofd- en daar komt het bij een troostbloemetje wel op aan. Chapeau!

Prima service, snel geregeld!

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ