leuk en super mooi

• Boeket

De bloemen waren goed maar het kaartje met de tekst zat er niet bij

lees de eerste regel

• Boeket

Nog dezelfde dag bezorgd -als beloofd- en daar komt het bij een troostbloemetje wel op aan. Chapeau!

Prima service, snel geregeld!

Bestelling is eenvoudig en alles netjes op tijd geleverd

Bestelling is eenvoudig en alles netjes op tijd geleverd

Stipt en zorgvuldig

Mooi boeket in Engeland laten bezorgen. Geheel volgens de wensen. Het is prijzig, maar dan heb je iets oous

• Boeket

Snelle bezorging en mooie bloemen

Ben erg tevreden over de snelheid en mooie bossen bloemen die worden geleverd.

• Boeket

Netjes op tijd bezorgd en schijnt mooi boeket te zijn volgens de ontvanger.

• Boeket

Snel geleverd en een mooi boeket!

Prachtige bos

Uitstekende kwaliteit verkerende bos en mooi op tijd

• Boeket

Precies aan de afspraak gehouden

Het bestellen was erg makkelijk, de tijdstip van levering kan ingegeven worden en daar wordt ook rekening mee gehouden. Volgens de ontvanger een hele mooie bos en volgens afspraak geleverd.

Klantvriendelijk en accuraat.

• Boeket

Snelle levering en mooi boeket!

De bloemen waren nog dezelfde dag bezorgd!

• Boeket

Boeket niet bezorgd en (nog) geen reactie op email

Zeer teleurstellend, boeket besteld ter nagedachtenis van een vriend. Volgens Fleurop was er niemand thuis en een bericht achtergelaten. De beoogde ontvanger heeft niets ontvangen ook geen kaartje. Lekker zorgvuldig!

• Boeket N.v.t.

supergoed en op tijd.

Heb bloemen aan mijn zus voor haar verjaardag gestuurd vanaf Nederland naar Montreal. De volgende dag waren de bloemen bij haar. Supersnel. Dankjewel Fleurop!

prima ervaring

prima website met duidelijke foto's erop , bezorging goed verlopen, mooie bloemen bezzorgd

Grandioos !

Prachtige bloemen combinatie ,heel mooi boeket met kaars Dankjewel!!

Supersnelle service

Overzichtelijke website en supersnelle levering. Mooi op tijd voor de verjaardag.

Identiteitsfraude + Afterpay

Iemand heeft identiteitsfraude gedaan met mijn naam. Bloemen laten bezorgen en betaald met afterpay. Van de afterpay partij Billink zou ik digitaal meldingen hebben gekregen (die persoon heeft uiteraard een nep mail adres gebruikt). Het enige wat ik heb gekregen is een brief van de deurwaarder dat dit voor de rechter komt. Voordat ik die brief had geopend, was het al zover. Uitspraak en ik mag €525 betalen. Bloemetje van €63, met alle incasso kosten dik €525. Nu vraag ik om de incasso in te trekken met mijn aangifte als bewijs. Dan wijst Fleur op naar Billink. Die niet te bereiken zijn en niet meewerken. Beetje makkelijk gedacht en heel slecht

Keurig boeket !

Boeket in Kruiningen (Zeeland) laten bezorgen: Super tevreden! Tijd/boeket alles zag er super uit

Te duur

veel te duur

Niks mis mee, aanrader

Op tijd afgeleverd en foto ontvangen van boeket, zag er prachtig uit

• Boeket

Prima service, mooi verzorgd !

top geregeld

Een boeketje naar Zwitserland gestuurd , netjes en op afgesproken datum afgeleverd mocht ik weer een boeketje willen versturen zal ik dit zeker weer via Fleurop doen. Hoe het geleverde boeket eruit zag weet ik helaas niet, maar kreeg een blij telefoontje Dus denk dat het wel goed zat .

• Boeket N.v.t.

Uitstekend gedaan.

Ik ben zeer tevreden.

Uitstekende en snelle service

Prachtig boeket op dezelfde dag geleverd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ