Erg makkelijk om te bestellen

• Boeket

Lovely flowers and quickly delivered

Flowers sent to the family of a close friend who recently passed away. They were very touched and the condolences bouquet was perfect.

Mooie site

Makkelijke site overzichtelijk en duidelijk

• Boeket

Snel en goed gedaan!! Veel dank

Gaat wel

Het waren niet de bloemen die wij besteld hadden , we hadden de fleurige vrolijke bos Gloria besteld ,, die hebben ze dus niet gekregen , het was een eentonige kleur bos bloemen , die ze hebben gekregen , vonden dat wel erg jammer , ,

• Boeket

Op dezelfde dag een mooi boeket verstuurd

Gemakkelijk een mooi boeket laten bezorgen op dezelfde dag

Beste keus

Alles is erg makkelijk, bestellen, betalen. Communicatie middels diverse mails geeft veel vertrouwen dat het goed komt. Graag tot een volgende keer

Goed gedaan!

• Boeket

Gebruiken niet opgegeven telefoonnummer voor bezorging

Bloemen waren mooi maar wou als verrassing laten bezorgen. Daarvoor ook telefoonnummer van persoon opgegeven bij wie het bezorgd werd. Die zijn niet gebeld en uiteindelijk een dag later aangekomen. Schappelijke tegemoetkoming en reactie van uit fleur op voor de bezorg kosten, doen ze netjes.

Goede ervaring

Mooie bos gemakkelijk besteld en op de afgesproken datum geleverd. Hier kreeg ik ook een e-mail van. De bloemen staan ook lang!

• Boeket

Top service elke keer weer

Prachtig boeket, snelle levering, duidelijke communicatie.

• Boeket

makkelijk online te bestellen en netjes bezorgd

Leuk dat je er ook dingen bij kan bestellen ik had dan chocolade en een fles prosecco bij besteld . De ontvanger was blij en verrast, daar doe je het voor!

• Boeket

Snel geregeld, vriendelijk, op tijd geleverd, mooi boeket

Geen verder commentaar

Geen verder commentaar

Tevreden klant

Zonnebloemen konden niet geleverd worden. Netjes op de hoogte gebracht en een alternatief voorgesteld.

Snel besteld

Alles volgens afspraak!

• Boeket N.v.t.

Mooie bos, perfecte service

Prachtige stijlvolle bos. Perfecte service en bezorging.

Fleurop is top !

Klantvriendelijk en ruime keuze om bloemen te bestellen.

• Boeket

snelle bezorging van boeket!

bestellen e.d ging soepel en voor 14u besleld dezelfde dag bezorgd!!! hartelijk dank

Doet wat het beloofd

Een prachtig verzorgd boeket bloemen voor mijn dochter en partner. Hartelijk Dank!

Bloemen verbinden

Zo fijn om een bloemetje te kunnen sturen naar mijn lieve vriendin! Moeilijke momenten worden iets opgefleurd en met een passend kaartje erbij is het echt een cadeautje! Bedankt Fleurop, ik ben blij met jullie service!

Prachtig boeket

Bestellen is makkelijk, er worden prachtige bloemen geleverd

Prachtig boeket, top bezorging

Het is een prachtig boeket, goede prijs en bezorging. Zeer tevreden :)

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ