Bestelling niet bezorgd

Na telefonisch contact met de klantenservice is er aangegeven dat bloemen zijn bezorgd. Dit was niet gebeurd, moest zelf afhalen bij een lokale bloemist. Geen compensatie gehad voor de bestelling.

Ontevreden

Mijn bestelde boeket leek helemaal niet op de afbeelding op de website. Mooi boeket , maar niet wat ik wilde. Foto is van bezorgde boeket. Echt niet terug te vinden bij de verjaardagsboeketten. Kan helaas geen 2e foto toevoegen. Bezorging in Purmerend.

Een wat klein bosje

Ik had voor een extra grote bos gekozen en laten leveren in Londen. Maar wat er is geleverd was toch teleurstellend. En voor zoveel geld! Niet echt value for money. De bloemen waren wel vers, wel op de afgesproken dag geleverd en de communicatie met klantenservice was prima.

Snel besteld, mooie bos.

Snel besteld, mooie bos. En op het kaartje staat de tekst als opgegeven. Precies zoals verwacht. Volgende keer weer.

prachtig bloemstuk

Per internet een bloemstuk besteld en laten bezorgen bij het uitvaartcentrum. Het zag er prachtig uit en mooi op tijd.

heel blij mee

prima en vlugge levering

Heel tevreden.

Prachtige bos, keurig bezorgd. Mijn zieke vriendin was verrast en er heel blij mee!

Precies goed

Alles goed gedaan

• Boeket

Ze leveren precies wat ik van ze vroeg. In het buitenland..

Prima service in het buitenland.

Prachtige bloemen

Wat een mooie bos bloemen hebben onze vrienden gekregen!! Precies zoals op.de foto ☺️

Snelle goede levering

Mooi boeket, snelle levering naar volle tevredenheid!

snel geregeld

nog mooier zou t zijn als je een tijdvak kan kiezen wanneer t boeket afgeleverd wordt

Super snel geleverd

Perfect en snel geleverd en een prachtige bos bloemen!

• Boeket

Prachtig boeket op tijd geleverd uiteraard.

Top boeket

Mooie bloemen perfecte bezorging

Het kon niet beter.

Mooi boeket, ik werd goed op de hoogte gehouden over hoe en waar het boeket afgeleverd was.

Alles volgens het boekje

Alles volgens het boekje

Kleiner boeket dan besteld

Mooi gevarieerd rozenboeket met andere bloemen dan op foto En veel kleiner dan het groots bestelde boeket van de foto. Meer dan 24 u later afgeleverd in Amsterdam

Viel tegen doordat bloemist vergat om de fles prosecco af te leveren

Viel tegen doordat bloemist vergat om de fles prosecco af te leveren

• Boeket

Laat besteld, toch op tijd geleverd!

Ik was wat laat met bestellen van een boeket; bestelde zondagmiddag en maandag tegen het eind van de middag werd het boeket met kaart toch nog op tijd geleverd in Zeeland. Top!!

• Boeket

Geen idee wat is gemaakt en bezorgd!

Het is een mooi idee en systeem om via een organisatie als Fleurop een bloemengroet met een felicitatie of met of als troost te sturen. Dus ga je naar de website, kiest iets moois uit, geef de gegevens door en betaalt. Toch een aardig bedrag. Maar daarna blijft het totaal stil. Het zou toch een hele kleine moeite kosten om een foto van het rouwboeket met lint te maken en dat naar de besteller te mailen. En dan wordt er tijdens deze enquête na een paar dagen gevraagd om een foto van het bloemstuk up te loaden. Hadden we er eerst eentje van de bloemist moeten ontvangen. Maar helaas. Die service wordt nog niet geboden.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Prachtige bos bloemen

De bloemen werden op een goed tijdstip (niet laat op de avond) en met goede zorg bezorgd

Veel te laat bezorgd

3 dagen van te voren besteld Maar op de dag zelf te laat bezorgd. Voor de deur neergelegd Jammer, zonde

vermoeiende aangelegenheid

uw after sales mailtjes irriteren mij enorm

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Super snelle bezorging

S’ochtends last besteld, dezelfde dag geleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ