Super snelle bezorging

S’ochtends last besteld, dezelfde dag geleverd.

• Boeket

Geleverd wat afgesproken is en met de juiste bloemen.

Snel, goed en conform foto

• Boeket

Voor 14 uur besteld en is meteen dezelfde dag geleverd. Collega was zeer blij verrast met het mooie boeket.

Cum laude

De bestellingen die ik heb gedaan zijn niet op één hand te tellen.

Prachtige bos

De bos is echt prachtig. Alleen blijken de rozen niet heel sterk, die zijn op vrijdag al klaar (bos is maandag geleverd).

Gemakkelukst

super

mooi boeket en netjes op tijd geleverd

• Boeket

Website is slecht op mobiel

Onoverzichtelijk, veel scrollen en tekstveld voor kaarten is onhandig

Prima!!

Ruim aanbod, vriendelijk te woord gestaan, uitvoering keurig begeleid, kortom uitstekend.

• Boeket

boeket was mooi maar de bijpassende vaas erg dun van glas.

• Boeket

Prima en goed en correct afgeleverd

Zie boven

Voor 12.00 uur besteld en om 14.00 uur bezorgd

• Boeket

Mijn bestelling zag er mooi uit. Op tijd geleverd en vriendelijk afgeleverd. Goed zo Fleurop.

Mooie boeketten en prima service

Mooie boeketten en prima service

• Boeket

Snelle bezorging van een mooi boeket!

Makkelijk te bestellen, snelle bezorging, mooie bloemen.

Bezorging

Ik heb een mailtje gekregen, dat de bezorging niet gelukt is. daarna was het oorverdovend stil. geen idee, of dit intussen wel gebeurd is. bij topbloemen.nl bleef ik continu op de hoogte via WA en mail

• Boeket N.v.t.

Top dezelfde dag bezorgd

Bloemen zijn dezelfde dag bezorgd! Wel bij de buren maar goed geregeld. Zeer tevreden. Wat mooi zou zijn is een foto verzenden naar de besteller zodat je weet wat er bezorgd is.

Niet best

Bloemen pas savond bezorgd worden. Terwijl je ze de dag daar voor besteld heb. Leuk als je jarig ben. Savond net voor je naar bed gaat.

Te laat

Besteld op 25-06, Bezorgd op 02-07.

Prachtig boeket

Het boeket was prachtig en een geweldige bezorgservice !

• Boeket

Snelle levering, maar andere bloemen ontvangen

Levering was echt heel snel en zoals de website aangaf; voor 1400 besteld is dezelfde dag geleverd. Echter waren de bloemen die ik heb besteld op de website heel anders dan de bloemen die daadwerkelijk werden geleverd. Dat de type bleoemen niet zo zeer hetzelfde zijn kan ik begrijpen, maar de kleursamenstelling was totaal anders. Het paste daardoor ook niet bij de setting waarvoor ik de bloemen heb besteld. Erg jammer

mooi boeket

mooi boeket, netjes op tijd geleverd

Snel en kwaliteit

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit bloemen.

• Boeket

Nadat het in het begin fout ging een volgend boeket geleverd.

Fleurop heeft zijn fout meer dan goedgemaakt. Mijn schoonzus kreeg een paar dagen later een prachtig boeket keurig afgeleverd.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ