Slecht!!!

Bloemen 2 dagen te laat bezorgd na e-mail en meerdere telefoontjes.

• Boeket

Snel en makkelijk prachtig boeket bezorgd

Snel en makkelijk te bestellen. Prachtig boeket bezorgd.,

Makkelijk, snel en goed.

• Boeket

Online een mooie bos bloemen met kaartje bestelt. Diezelfde dag is het keurig bezorgd op de afleveradres. De ontvangers waren zeer blij en ontdaan met het prachtige boeket. Daar doe je 't voor! 5-sterren zeker waardig!

• Boeket

Netjes op tijd en ze was blij!

Heel dankbaar dat het op tijd kwam! Top bezorger met gevoel en hersenen!

• Boeket

Snel accuraat en mooie frissen bloemen

Gemakkelijk en snel en mooie bossen

• Boeket

Mooi boeket bloemen volgens de ontvanger

Boeket bloemen snel besteld Goed en op tijd afgeleverd.

Geweldige service

Ondanks het feit dat ik een verkeerd adres heb opgegeven zijn de bloemen toch op het juiste adres, in een andere plaats, afgeleverd. Top service!!

• Boeket N.v.t.

Doen wat ze beloven

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Kleurrijk!

Ik had een ptima ervaring. Duidelijke communicatie. En alles ging zoals beloofd. Tot de volgende!

Bijna sneller dan thuisbezorgd.nl

Om 13 uur besteld en om 14 uu waren de bloemen in huis. Top!

Optijd bezieling niettemin duur

Missie niet geslaagd

2 producten besteld via de site; 1 komt op tijd, dus dank daarvoor, de andere niet en komt 2 dagen te laat, als je zo’n site maakt en beloofd dat het op tijd er is moet je ervoor zorgen dat je hele keten je missie volbrengt, zoniet: geld terugstorten en niet allerlei smoezen bedenken…volgende keer regel ik het wel via een lokale partij..

• Boeket

Bestellen via internet, netjes op tijd verzorgd.

Besteld vanuit het buitenland, gebeld toen iets niet helemaal lukte en in goed overleg een mooi boeket geleverd. Zo wat de verrassing dubbel zo groot.

Super kwaliteit

• Boeket

Bloemen te laat en verkeerd adres geleverd

De bloemen kwamen te laat. Bloemist in Hulst. Zijn vervolgens op een onzichtbare plek bij de buren neergezet. Die zag de bloemen pas 1 dag later. De bloemist bood zijn excuses aan met een bon van 10€ en die is ook nog niet ontvangen

Een aanrader

Prima communicatie, mooie bos bloenen zoals beloofd

• Boeket

Fleurop. Ze staan voor je klaar.

Correcte afhandeling van alles.

Een hele fijne ervaring.

Ontzorgd en vriendelijk.

Prima service en snelle levering.

• Boeket

Rozen zagen er verlept uit

Rouwstiuk besteld maar de rozen zagen er matig uit.

Makkelijk en vlot geregeld

Bestelling ging prima en keurig geleverd

heel goed

de ontvanger was blij verrast en het bouquet was prachtig!

Slechts één verbeterpuntje…

Alles prima gegaan. Wat jammer is, is dat ik geen eigen contact gegevens in kon vullen. Ik bestel vanuit het buitenland en de site staat niet toe een buitenlands telefoonnummer in te vullen. Verder dik tevreden

Mooi bloemen,uitstekend bezorgd

Mooi bloemen, uitstekend bezorgd