Top snel

Vriendelijk

Outstanding

Wanted to send my mother in Hellevoetsluis een bloemetje for her birthday. Ordering from Canada was extremely easy and Mom is very happy with her flowers

100% tevreden.

Klantvriendelijke website, mooie producten en product conform afspraak afgeleverd.

Afspraken niet nagekomen.

Voor 2 uur besteld dezelfde dag bezorgt is loze beloofte. Momentum voorbij als volgende dag pas bezorgt wordt.

• Boeket

mooie bos bloemen op tijd ontvangen.

Uitkiest gemak, bestel gemak, betaal gemak en goede bezorging.

Goed geregeld

Nooit eerder gedaan ging makelijk

Amazing

Mooie aparte bloemen. Het bloemenbos is in werkelijkheid groter en nog mooier dan wat op de site staat.

Zeer welkom ontvangen ;)

Eigen ontwerp upload is een fijne optie.

• Boeket

Prima, netjes mail dat het bij de buren afgeleverd was

• Boeket N.v.t.

Alles ging super goed

• Boeket

Boeket exact zelfde als op foto

Prachtig boeket!

• Boeket

Kleinere bos dan verwacht. Geen mooie bos

Kleinere bos dan verwacht. Geen mooie bos, weinig kleur.

Verjaardag boeket

Bloemen waren wel eg vers, maar helaas was de boeket wel magertjes. Dit was wel teleurstellend. Verder was de boeket op tijd bezorgd.

Niet goed

Ik had bloemen besteld die ze maandag zouden bezorgen maar mooi niet ik heb gebeld en zouden dinsdag bezorgd worden tot 6 uur ik zou en mail krijgen als ze bezorgd zijn savond om kwart over acht werden ze bezorgd ik bestel dus nooit meer bij fleurop

• Boeket

Prima maar wel aan de prijs

X

Supper

Zeer mooie boeketten niks van te zeggen.

Bloemetje niet bezorgd.

De klant heeft zelf het bloemetje moeten ophalen. Bloemist beweert dat klant niet thuis was. Zowel klant als buren hebben niemand gezien. Vervolgens heeft klant van 83 jaar oud zelf het bloemetje moeten ophalen aan de andere kant van de stad in Den Haag.

• Boeket

Op het graf van mijn moeder zijn halfvergane bloemen geleverd

Ik heb een mooie bos bloemen voor het graf van mijn moeder besteld, ze zijn geleverd maar de bloemen waren al half vergaan. Het was een aanfluiting. Heb meteen een foto gestuurd naar fleurop maar het enig antwoord wat ik terugkreeg was dat ze het in behendig gingen nemen. Verder niks meer gehoord. Ze hebben slechte bloemisten in dienst!

Top sevice

Ruime keuze, mooie bloemen. Betrouwbaar, netjes optijd geleverd.

• Boeket

komen keurig de afspraken na!

vandaag besteld, morgen afgeleverd, helemaal prima

• Boeket

Snelle levering en prachtige bloemen

gemak en tijdig bezorgd

behalve de prijs verder prima

Accuraat

Na 2 uur is in Engeland een prachtig boeket zoals beloofd verstuurd. Sneller dan vaak in Nederland

geen bloemen

wij stuurden een boeketopdracht vanuit hoogezand naar maastricht. Ontvanger was niet thuis. Kreeg terugmelding. Ik had telefoonnummer ontvanger doorgegeven. Maar zij is niet gebeld. Mw is 88 jaar. Florist had haar kunnen bellen. Eerste keer dat het helemaal fout gaat

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Makkelijk een mooie bos bloemen laten bezorgen.

Mooie, duidelijke website waar je heel snel, de zelfde dag, een mooie bos bloemen kan laten bezorgen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ