Mooi,op tijd bezorgd, iedereen blij!

Ik kan het iedereen aanbevelen.

• Bestelgemak N.v.t.

Naar tevredenheid

Top geregeld

• Boeket

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Erg mager bosje voor 47.50

Zelfs naar Tunesië prima gegaan

Prijs is niet mis maar het resultaat is goed!

Super geregeld!

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Altijd goed.

Mooie boeketten. Makkelijk bestellen. Veel keuze. Goede afwikkeling.

Zoals altijd betrouwbaar

Prachtige bos bloemen en zoals altijd netjes en op tijd geleverd. Topbedrijf!

Makkelijk

Het was makkelijk om boeket te bestellen. Het boeket werd op tijd bezorgd en ik kreeg daar ook melding van. Wat ik jammer vond is dat ik niet weet hoe dat het boeket eruit zag ( had graag foto gehad) en welke bloemist het via fleurop bezorgd heeft. Ik ga er maar vanuit dat degene gekregen heeft wat ik besteld heb, maar had graag wat meer info gehad van fleurop

• Boeket N.v.t.

De grootte van de bos viel tegen voor een deluxe variant

Goede service, op tijd bezorgd, maar de grootte van de bos vond ik erg tegenvallen voor een deluxe variant.

• Boeket

Makkelijk geregeld en klaarblijkelijk contact met goede lokale bloemist

Vrijdagavond bloemen besteld voor Australië. Helaas geen avond-/nachtdienst bij Fleurop International zodat bloemen niet de volgende dag, maar pas 2 dagen later werden bezorgd. Dat was het enige minpuntje. Het bezorgde boeket was prachtig, hoorde ik ‘‘s maandags.

Prima, maar duur.

Bestelling, bezorging en boeketten zijn prima, maar al met al (+ bezorging) best duur.

Tegenvallend

Groot boeket besteld, maar blijkt nogal klein te zijn. Bonbons bijbesteld, blijken miezerig kleine bonbonnetjes te zijn. Al met al nogal tegenvallend voor een zeer hoge prijs.

• Boeket

Prachtige bloemen, typefout op het lint

Over de bloemen en de vaas niets dan goeds. Werkelijk prachtig. Op het lint stond echter een zeer storende typefout. I.p.v. een laatste groet, stond er een laaste groet. Ik mis daar toch echt een t. Erg slordig!

• Boeket

Stuur regelmatig bloemen naar kennissen ook in het buitenland (valencia spanje) en ze worden gewoon perfect geleverd

uitstekend

makkelijk geregeld, goede communicatie, snelle uitvoering

Goede service, hoge kosten

Toen ik mijn boeket last minute nog moest omzetten naar een andere bezorgdag, werd er meteen actie genomen en werd dat geregeld. Dat was top! Toen ik een foto zag van het boeket vond ik het wat mager gezien de 35 euro die ik er aan besteed had. Blijkbaar zijn bloemen en servicekosten heel erg duur.

Prachtig September boeket!

Alweer een Prachtig boeket gekregen van Fleurop! Ditmaal het September boeket aan mijn Jarige schoonzus Ellen. Ze vond het Prachtig. Ik heb een foto gezien en het ziet er ook prachtig uit. Fijn dat ze zaterdag 7 September zo thuis kwam en nu na haar werk elke dag kan genieten. Echt een aanrader, nog Veel Dank Fleurop! Liefs, Véronique Graus

• Boeket

Zeer professioneel en goede kwaliteit.

Voor herhaling vatbaar!

• Boeket

Mooie bloemen en volgens afspraak geleverd

Een bos bloemen besteld en ingepland op een datum waarop de ontvanger op vakantie bleek te zijn. Gebeld met Fleurop en de datum aan kunnen passen. Een prachtige bos bloemen is op de nieuw afgesproken datum geleverd. Super service!

• Boeket

Zeer mooi boeket en ontzettend verrast door de snelle levering

Ik heb de bloemen op vrijdag besteld om zondag te worden bezorgd. Zondag was de verjaardga van mijn vrouw. Ik heb vrijdag voor 12:00u besteld en betaald en de bloemen (zeer mooi boeket) zijn op zaterdag bezorgd. Heeeeeel fijn.

Een leuk boeketje

Gemakkelijk te bestellen. Een leuk boeketje maar ontzettend duur!

O.k

O.k

perfect

fantastisch boeket, juist tijdstip gebracht

• Boeket

Mooie boeketten, netjes op tijd bezorgd

2 dames op de zelfde dag heel blij gemaakt met een prachtig boeket.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ