Laat besteld en de volgende dag geleverd. Netjes

Laat besteld en de volgende dag geleverd. Neem aan dat het er goed en mooi uitzag. Maar sowieso snelle service.....

Alles volgens afspraak

Exact zoals wij wensten

snel en vlot geregeld

x

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Ga ik vaker doen

Erg mooi boeket, mooier dan op de foto, snel geleverd (in Canada), met handgeschreven boodschap.

Niet helemaal tevreden

Mooie bos RODE rozen besteld voor speciale vrouw, in breekmomentje relatie. Speciaal bij Fleurop vanwege premium gevoel daarbij. Maandag besteld, zou dinsdag bezorgd worden. Ik word gebeld op dinsdag: geen rode rozen, wel andere vandaag of op donderdag wel rode rozen. Ik kies gezien de situatie natuurlijk voor donderdag + rood. Vrouw aan de lijn gaat het aan de bloemist doorgeven. Ik krijg op dinsdag rond 12 uur een mail met de bloemen zijn bezorgd op dit en dit adres door de bloemist. Dat is vreemd. Ik stuur een mail in de avond terug: anderskleurige of toch die rode? Woensdag: mailtje: bij navraag bij bloemist, ze worden donderdag bezorgd..de rode. Daar nog iets op geantwoord. Kortom: 1. Vervelend dat de rode rozen niet op dinsdag bij haar bezorgd werden. 2. Communicatie was niet gecoördineerd tussen bellen en mails, berichtgeving mail was niet de realiteit. 3. Wel aardige mailwisseling op zich daarna met Iris. 4. De bloemen bevielen bij de ontvangster. 5. Toch proberen het premium gevoel vast te houden..

• Boeket

Bestelling ging eenvoudig via internet. De bezorging was uitstekend. De bos bloemen was prachtig. Een foto kan ik niet maken want de bloemen staan ver weg in het buitenland.

Tevreden en blij met Fleurop

Een zeer goede dienstverlening. Top Fleurop

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Alles naar wens verlopen

Zowel boeket, tekst op kaart, tijdstip en plaats van bezorging was in orde.

perfect

Mooi boeket; perfect

mooie bos

Helaas zaten in de bos lelies. Die stonden niet op de voorbeeld foto. Kunnen lelies ook zonder bestrijdingsmiddelen worden gekweekt?

Snel en goed geregeld

Heel makkelijk via de website

Matig

Voor mijn 1x maar daarna niet meer

• Boeket

Op donderdag dus 5 dagen na bezorgen zijn de meeste bloemen verdord.

Bloemen staan na 5 dagen erg treurig erbij. De roos is meestal als eerste weg maar staat nu er wel mooi bij. Dit was een boeket met rouwkaart maar het blijft in het huis van de overledene. De eerste dag was het een mooi indrukwekkend boeket maar na enkel dagen niet. Ik ga ervanuit dat bloemen minimaal 1 week goed staan.

• Boeket

Mooi boeket en snel bezorgd

Bezorger was er om 09:00. Lekker vroeg.

• Boeket

Zeer tevreden met het effect dat het teweegbracht bij de ontvanger.

In eerste instantie wat reviews gelezen en Fleurop Interflora heeft de beloftes, in mijn optiek, volkomen waargemaakt. absoluut voor herhaling vatbaar!

• Boeket

Mooie bloemen en goede bezorging

• Boeket

Prachtig boeket en prima afgeleverd

Makkelijk te bestellen met een bevestiging per email en na levering van boeket direct een bevestiging hier van. Prima geregeld met prims service.

Fleurop online is ideaal

Uitstekende ervaring

Nvt

Goed geregeld

Goed geregeld en een mooi boeket

• Boeket

Netjes en optijd met zorg.

Zeer snel bezorgd

Mooie verse bloemen

Snelle bezorging

Snelle bezorging maar jammer dat het kaartje ontbrak bij de bos bloemen

Vlekkeloos!

Prachtig assortiment, snelle bezorging, mooie kaartjes

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ