Zielige bos bloemen

Vind her heel duur bij jullie voor den zielige bosje bloemen.

Super Gegaan

Boeket bij mijn zus in Canada laten bezorgen. Op tijd geleverd, eerst gebeld of ze thuis was. Ze was blij verrast

• Boeket

Overzichtelijke site! Op tijd geleverd! En een super blije jarige!

Heel tevreden

S’morgens boeket besteld voor bezorging ‘s middags te Maastricht. Boeket mooier dan verwacht. Complimenten aan de Fleurop bloemist in Maastricht.

• Boeket

bloemen deden niet aan verwachting, veel te kleine bos voor de prijs.

prijs klopte totaal niet bij het boeket wat aangeboden werd.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Super service & mooie bloemen

Super snel geleverd, en erg mooie bloemen ontvangen!

Delivery was incomplete

The flowers were beautiful and in excellent condition. However, the delivery was not complete. The delivery person did not deliver the item at the requested address. The flowers were left in the building lobby, where there is open access where anyone can just take the item.

Vlug en goed geregeld

Het was mijn eerste ervaring met het online bloemen bestellen. Ik ben zeer tevreden. De bevestiging dat de bloemen waren bezorgd vond ik top.

• Boeket

Jammer, van de natte bonbons

€5,95 betalen voor luxe bonbons waar maar 3 bonsbonsjes in zaten die in aanraking zijn gekomen met het vocht/water van de bloemen is een duur extraatje

• Boeket

Super makkelijk om te bestellen

Er makkelijk om een mooi boeket te bestellen

alles volgens afspraak

Alles top

Niet tevreden

Geen bericht van bezorging ontvangen en omdat het om een rouwboeket ging heel vervelend.

Makkelijk, vers en snel

Eenvoudig om te kiezen, bestellen en betalen. Boeket werd inderdaad zelfde dag bezorgd. Fijn dat je er van op aan kunt!

• Boeket

Schande. veel te veel geld voor een zielig boeket.

Je betaald voor een middelgroot boeket, en er wordt een miezerig boeketje geleverd. Schande. Hier ga ik nooit meer bestellen. En dan is het nog niet eens een plukboeket, maar een samengeraapt zooitje. Nee dit was de zoveelste keer dat Fleurop echt niet levert, waar er voor betaald wordt.

• Boeket

Snel geregeld en blije ontvanger

' s avonds besteld en de volgende dag een mooi boeket bezorgd. Beter kan niet

Fantastisch bedrijf.

Ze nemen zelfs de moeite om de juiste adres te zoeken. Normaliter doet mijn vrouw dit altijd. Alleen we zijn gescheiden en dan pak je dat zelf op. Soms gaat het goed. En soms ook niet. En dan is het toch fantastisch dat er zo'n bedrijf bestaat.

mooi boeket

Snel geleverd, mooi boeket

Al vele keren een boeket besteld via fleurop. Altijd keurig op tijd geleverd en mooie boeketten.

Superservice

Meedenkend op moeilijk moment, goede service en een prachtig rouwboeket Dank jullie wel❤️

Alle wensen zijn vervuld

Top, prettig dat er ook een mogelijkheid is voor telefonisch overleg i.v.b met het rouwboeket .

Slecht

Bloemen niet bezorgt (was voor een afscheid, condoleance). Was volgens de bezorger niemand aanwezig. Had gevraagd voor 13:00 uur. Ik krijg een mail rond 18:00 dat het niet het niet gelukt is. Op dat moment is Fleurop niet meer te bereiken … kan ik dan niets meer Volgende dag gebeld. Zoy naar privé adres worden gestuurd. Dan krijgt de nabestaande uiteindelijk een boeket alleen blijkt het het verkeerde boeket. Bezorger komt na half uur terug om te wisselen met juiste boeket. Heel slordig!!!!!!!

Pracht boeket

Zeer teleurstellend!!!

L.s. Na lang wachten is het boeket ‘‘s avonds rond 18.30 uur bezorgd. Een verjaardagsboeket voor een 80 jarige. En het boeket valt erg tegen!!! 2 rozen, 2anjers, 2 astroemeria’s, een paar takjes statica en veel groen. En dit alles voor €69,00 ex €12,00 bezorgkosten. Dit is zo'n €10,00 per bloem. Ik had besteld: Velours middel FR-2Vel-2. Dat kan dit toch nooit zijn! Hoor graag van u, Hennie Stege.

Super geregeld, zoals altijd

Prima geregeld!

• Boeket

De ontvangers van onze bloemen waren zeer tevreden.

Makkelijke site om bloemen te bestellen.Fijne terugkoppeling per mail. Bezorgd zoals afgesproken.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ