Jullie doen wat je beloofd.

Verrassend goed!

Dit was de eerste keer dat ik via Fleurop Nederland iets besteld heb. Er is een schitterende bos bloemen mooi op tijd geleverd geworden. Ik zal hier zeker nog eens bloemen bestellen.

Supersnel

Mooie kans om snel mensen te bedanken.

• Boeket N.v.t.

Beste Fleurop

Helaas is het boeket dat ik voor een collega heb besteld niet goed en veel later aangekomen. De bloemen waren duidelijk van matige kwaliteit. Ik verneem graag van u hoe dit op te lossen. Alvast dank voor uw reactie. Mvrgr. Nick Bouwens

• Boeket

Weinig voor wat ik heb betaald

Gekozen voor een groot boeket, ruim €50 kwijt maar uiteindelijk teleurgesteld met wat er werd bezorgd. Voor hetzelfde geld zou ik bij een andere een boeket 2x zo groot krijgen.

goede service

Slecht

Bos bloemen besteld voor mijn moeders verjaardag 50 euro Bosje kun je meer zeggen voor dat geld 1dag erna bloemen dood oude bloemen gekregen Klacht ingediend met foto's Geen reactie slecht bedrijf nooit meer bestellen

• Boeket

Te klein boeket gedumpt op de deurmat!

Ik heb een groot boeket besteld voor mijn zieke collega. Echter is het boeket dat zij heeft ontvangen niet te vergelijken met het boeket dat jullie afbeelden. Het is veel kleiner. Veel minder bloemen. Ik heb bijna 60 euro uitgegeven voor een boeket dat nog niet eens de helft waard is. Ook is het boeket niet bij de buren afgegeven zoals jullie mij mailden. Het was achtergelaten op de deurmat. Geen stijl! Ik zal niet nog eens bloemen laten bezorgen via jullie!

• Boeket

Goede kwaliteit en op afgesproken tijd

Heb slechte ervaring gehad met topbloemen en nu overgestapt naar Fleurop bezorgservice. Dames bij Scholten weten waar ze voor staan, TOP

Goed!

Erg mooi boeket kunnen vinden voor een overlijden van iemand. Werd op tijd en precies op de dag zoals aangegeven bezorgd. Opgelucht omdat er haast bij zat.

Alles goed geregeld

Makkelijk te bestellen.

• Boeket

Mooi boeket en snel geleverd.

Makkelijk goed en snel op afstand geregeld.

Mooie bos bloemen.

Makkelijk bestellen en netjes bezorgd.

Snelle levering, mooie boeketten

S’ochtends besteld en al na een aantal uur geleverd. Boeket komt niet helemaal overeen met de foto’s op de site, wel mooie kwaliteit.

Mooi en heel snel

Wel wat prijzig

Mooi boeket

Prachtige bloemen, dezelfde dag nog bezorgd! Bedankt Tip: een status update voor de verzender per mail of SMS. Boeket word gemaakt, boeket word ingeladen. Boeket is onderweg etc.

Prachtig

Prachtig mooi boeket! Elke bloem was prachtig dankjewel

• Boeket

mooi bloemen en op tijd afgeleverd

gemakkelijk te bestellen, prima website en betrouwbaar

Ik heb 75 euro betaald en de bos was hooguit 25 euro waard

Ik heb 75 euro betaald om een imposante bos vol met roze rozen laten bezorgen. De bos die bezorgd is is hooguit 25 euro waard en leek totaal niet op het plaatje

• Boeket

op tijd besteld dan zorgt Fleuriop er voor op tijd in huis

op tijd besteld dan zorgt Fleuriop voor op tijd in huis

Alles zoals afgesproken

M'n zus vond de bloemen prachtig, dus ik ben blij. Ook op tijd bezorgd.

heel goed

Alles is helemaal naar wens gegaan. De ontvanger blij met de plant en ik ook. Precies op de verjaardag afgeleverd Het enige is dat ik een verrassingsplant heb besteld maar de pot niet zo mooi vond; die had ik dus liever wel zelf uitgekozen.

• Boeket N.v.t.

Ik kreeg van de ontvanger bericht toen hetboeket geleverd werd. Ze zeiden dat het een mooi boeket was.

Verkeerd adres bezorgd

Verkeerd adres bezorgd

Prachtige bloemen bezorgt

Ik had bloemen besteld en ze kwamen binnen prachtig.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ