Elke keer in orde!

Bestel vaker wat voor familie of vrienden. Elke keer optijd en in orde.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Makkelijk en snel

Last minute bedacht dat er nog een bloemetje bezorgd moest worden en een paar uur later werd dat gedaan met een blije ontvanger tot resultaat

• Boeket

Verse bloemen en op tijd

Het was exact hetzelfde bosje bloemen als op de foto. Dat is ook wat de klant wil. En vers.

Top !!

Mooi Boeket optijd bezorgd! Zie foto size M.

• Boeket

Mager boeketje voor die prijs

Ben vast verwend met mijn vaste bloemist maar geleverde bloemen stonden niet in verhouding tot de betaalde prijs. Mager boeketje voor ruim 35 euro.

slecht

Op donderdag om 12.00 uur uur besteld, zou dan dezelfde dag geleverd worden, de bloemen (teleurstellend "bosje" van 7 takjes) werden pas zaterdag 14.15 uur geleverd. Ik kreeg dan wel excuses en de bezorgkosten retour, maar wat heb je daar aan als de begrafenis al geweest is. Echt nooit meer.

• Bestelgemak N.v.t.

Prima ervaring met Fleurop

Fleurop heeft een prachtig boeket binnen gestelde tijd bezorgd

Bloemen dood binnen 2 dagen

Allereerst werden de bloemen niet bezorgd. Ik had ze besteld voor Moederdag omdat ik er zelf helaas niet kon zijn. Maandag gebeld en gevraagd waar de bloemen zijn, hierop werd prima gereageerd. Ze zouden een nieuw groter boeketje sturen. De dag zelf werd het gelukkig nog geleverd. Had het alleen inmiddels zelf kunnen halen en het was geen Moederdag meer. Het is nu woensdag en de meeste bloemen in het boeket zijn dood. Ze hebben het niet eens twee dagen vol gehouden. Ook stinken de bloemen heel erg. Ik vind dit voor een boeket van 30 euro toch erg zonde, al helemaal als er wordt beloofd deze op Moederdag te leveren en het vervolgens een dag te laat komt…

Boeket niet bezorgd

Het boeket is niet bezorgd, terwijl ik wel een bezorgbevestiging heb ontvangen. Bij toeval kwam ik er achter dat het boeket niet geleverd is. Mogelijk is geprobeerd het boeket op een ander adres te bezorgen. Fleurop heeft inmiddels volledige compensatie aangeboden. Mijns inziens een nette, passende oplossing. In het verleden heb ik altijd goede ervaringen met Fleurop gehad. Ik beveel daarom alsnog Fleurop aan.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Slechte bezorgservice, nog slechtere klantenservice, niet bij bestellen

Voor moederdag een boeket bij ze besteld, deze is op een totaal verkeerd adres bezorgd, ruim 1,5 km bij mijn moeder vandaan. De mensen waar ze het bezorgd hadden waren niet thuis, de bloemen hebben de hele dag in de zon gestaan, toen mijn moeder was gebeld dat haar bloemen elders waren bezorgd was het boeket al verwelkt. Direct een klacht ingediend (zondag), na twee mails pas op dinsdag reactie, enige compensatie was voor de verzendkosten. Schandalig dat ze mijn bejaarde moeder 1,5 km naar het buitengebied laten fietsen en dan slechts de bezorgkosten compenseren. Niet bij bestellen, ze geven niets om service.

• Boeket

Late bezorging, oude bloemen.

Voor moederdag had ik het boeket pioenrozen passie besteld. Dit boeket werd op 12/5 pas om 18.00 's avonds bezorgd. Mijn moeder stuurde mij een foto van het boeket waarop ik kon zien dat het meer klaprozen waren dan pioenrozen en daarnaast al behoorlijk uitgebloeid. Ik heb een email naar uw klantenservice gestuurd maar daar heb ik niets op terug gehoord. Ik woon zelf in het buitenland anders had ik voor veel minder geld een veel mooier boeket zelf bij haar langs kunnen brengen. Zeer teleurgesteld in deze gang van zaken.

• Boeket

Perfect! Optijd en een hele mooie bos bloemen.

Optijd en een hele mooie bos bloemen. Nog mooier als op het voorbeeld.

• Boeket

Ik wacht nogsteeds op het boeket

Bloemen besteld voor moederdag…. die nooit geleverd zijn. Geen bericht van te laat leveren of oponthoud. Dat hele boeket heeft geen zin meer.

• Boeket

Mwa... komt niet overeen wat je denkt te bestellen / versturen

Dacht een mooi Moederdag boeket te sturen maar de foto op de site vs foto van de aflevering is wel erg teleurstellend. Op zijn minst... Boeket "liefdevol moment - middel met kaartje en aflevering: 48,50 Euro. Het ziet eruit als een bosje bloemen je net zo goed in de Bonus kan kopen bij de AH. Al zien die er doorgaans beter uit voor ruim de helft van de prijs. P.s. Je kan geen foto's ter vergelijking sturen. Dus plaats de foto van het "boeket" wat geleverd is.

• Boeket

Zeer slechte ervaring. Het boeket werd niet op tijd op moederdag afgeleverd.

Ik had duidelijk aangegeven dat indien mijn moeder niet thuis zou zijn het boeket voor de deur gezet zou kunnen worden. Er is een afdak voor de deur, dus zelfs als het regent is dat geen probleem. De bezorger heeft dat niet gedaan en een kaartje in de bus gegooid. Dus de aanwijzingen die ik online had gegeven zijn genegerd. Verder krijg ik geen poot aan de grond bij de medewerkers van Fleurop, die gewoon de bezorger de hand boven het hoofd houden. Maar het is duidelijk dat iemand mijn aanwijzingen volledig in de wind heeft geslagen. En nu zit mijn moeder zonder bloemen op moederdag.

Zie onder

De bloemen werden wel erg laat bezorgd Hebben hierover kontakt gehad met jullie service balie Kregen uiteindelijk een bericht dat de bloemen bezorgd waren Het was toen inmiddels wel 17.00 uur We moeten wel zeggen, dat de bloemen mooi waren

• Boeket

Mooi boeket en snel bezorgd.

Via website een rouw boeket laten bezorgen.

Topboeket

Prachtig en punctueel bezorgd.

Betrouwbaar diensten, mooie bloemen

Perfekt !

Snelle en uitstekende service !

Netjes afgeleverd

Op de dag zoals aangegeven, op de bestelsite, afgeleverd. Boeket zag er netjes uit, naar wat ik begreep.

Bloemen om 13.55 bestelt en waren er op tijd diezelfde dag

Zie bovenstaande.

Bestelling perfect uitgevoerd

Zie boven

• Boeket

Super! De jarige was heel blij met de bloemen en iedereen vind het een superboeket.

Goed service

1 De Schutterij