geweldig, makkelijk

bloemen vanuit Melbourne online besteld voor mijn vaders 75e verjaardag. Geweldig makkelijk, mooie bos en een gelukkige papa! dank jullie wel!

• Boeket

Bos bloemen lijkt niet op voorbeeld

Ik begrijp dat elke bloemist een eigen invulling geeft aan het voorbeeldboeket (vrolijk plukboeket) op de website, maar in dit geval vond ik het toch wel erg afwijkend

• Boeket

Mooi boeket en snel geleverd in Spanje

Het online bestellen ging vlot en makkelijk en ook de telefonische vraag werd keurig beantwoord. De levering was de volgende dag al en mij dochter was heel blij met de bus bloemen in Spanje.

Alles perfect.

De boeketten die ik verstuurd heb zijn allemaal heel mooi…

• Boeket

Prachtige bos bloemen snel geleverd

Voor een colllega een bos bloemen besteld, die dezelfde dag werd geleverd en prachtig was. Veel keuze en gemakkelijk te bestellen en te betalen.

Teleurstellend

Ik had een seizoensboeketje voor een laatste groet, toen ik de foto zag was ik toch teleurgesteld. Er zaten mooie bloemen tussen maar was geen mooi samengesteld boeketje.

GEEN kaartje bijgevoegd!!

Slordig!

• Boeket

makkelijk, fijn en de bos bloemen

Bestellen, opvolgen en de reactie van de ontvanger met de prachtige bos, maakt dat dit de ervaring is die je zoekt om mensen te laten glunderen.

Top bedrijf

Hele snelle levering

Was perfect

Gewoon goed

• Boeket

Boeket makkelijk besteld via de site. Deze werd de volgende dag keurig in Engeland afgeleverd met handgeschreven kaartje. Prachtig boeket! Fris en vers en de grootte overeenkomstig de prijs.

• Boeket

Geweldig boeket en snel geregeld!

Ik was bang voor een iel bosje voor 17.95. Bloemen keuze is ook spannend . Echt een heel mooi , vers en stijlvol boeket. Ik kon de levering goed volgen en ga zeker meer gebruik maken van deze service. Bedankt

• Boeket

Zo zorgvuldig en op tijd de bos prachtige bloemen bezorgd bij Rosita Mengerink.

De bos bloemen die bezorgd zijn bij Mevrouw Rosita Mengerink in Aalten zijn zorgvuldig en precies op tijd bezorg.

• Boeket

Keurig verzorgd, gewaardeerd door de ontvanger

Keurig en vlot verzorgd als attentie voor een van de medewerkers. Veel waardering voor de uitvoering: zorgvuldig, vlot en goed geregeld. Voor herhaling vatbaar!

snelle en goede levering

snelle en goede levering

• Boeket

Mooi boeket en netjes op tijd bezorgd. Top!

Makkelijk bestellen, op tijd bezorgd en prima prijs/kwaliteit verhouding! Dank

super handig en mooi

makkelijk besteld, en super snel bezorgd. Alles naar wens

foute bezorging

Bestelling is enkele straten verderop neergelegd in de tuin. Er was een telefoonnummer van de jarige gevraagd en gegeven, maar kennelijk liever ergens zomaar neergelegd, met alle risico's van dien, dan even de telefoon gepakt.

• Boeket

Snelle bezorging, prachtig boeket en je wordt goed op de hoogte gehouden

makkelijk geregeld

Makkelijk om een boeket in Vietnam te laten bezorgen

• Bezorging N.v.t.

• Boeket

Mooie boeketten en op tijd geleverd

Alles heel makkelijk

Web site heel makkelijk en bezorging op de aangegeven tijd.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Mooie, volle bos !

Snelle levering van een mooi boeket.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ