Gemakkelijk te laten bezorgen via website

Vooral ook tevreden met bericht van levering

• Boeket

Super levering nog op dezelfde dag!

Ik ben hele blij met de levering van de bloemen deze zijn op dezelfde dag geleverd! Vriendelijke bezorger en heeft mijn moeder echt verrast! Bloemen waren prachtig en het gepersonaliseerde kaartje was heel mooi en precies naar verwachting! Zeker een aanrader!!

Snel geleverd, goede communicatie

• Boeket

Heel fijn dat de bloemen zo snel geleverd zijn. Dank je Fleurop!

Top bedrijf

Geweldig snelle sevice En van de ontvanger gehoord dat het een hele mooie bos bloemen was!

• Boeket

Mooie ruime keuze uit boeketten cadeautjes Goede bezorgservice

• Boeket

Zoals verwacht mag worden, succesvol!

Ontzettend fijn, mooie grote bos bloemen binnen 24 uur bezorgd. Bedankt!

• Boeket

Mooie boeket op tijd geleverd zoals beloofd

Online besteld dag voor bezorging. Ging allemaal vlot. Mooie boeket op tijd geleverd zoals beloofd. Met blije collega als resultaat.

• Boeket

Erg veel geld voor kleine bos

Het boeket was op zich best mooi, alleen ik heb het boeket bij de ontvanger gezien en de grootte valt me tegen. Voor €35,- had ik er meer van verwacht.

• Boeket

Op tijd geleverd en goeie kwaliteit!

Fleurop werkt altijd, andere laten nog wel eens een steekje vallen.

tot tranen toe beroerd

De ontvanger van de bloemen was tot tranen toe beroerd van de bezorgde bloemen. Goed gedaan, dankjewel!

• Boeket

Netjes verzorgd, goede kwaliteit.

Heb afgelopen week een boeket bloemen besteld, bestelling is eenvoudig te plaatsen. Mooie kwaliteit bloemen, zeer tevreden.

• Boeket

Op tijd bezorgt in Duitsland(Potsdam).

Na 5 dagen waren de bloemen nog goed.

• Boeket

13:40 besteld, 16:00 een mooi boeket geleverd.

Kan veel beter

Bestelling niet op de afgesproken datum bezorgd Uiteindelijk 2 dagen erna, na telefonisch navragen wel

Geweldig dat het zo kan

Dat het zo kan gaan goed op die afstand

• Boeket

Een prachtig rouwstuk is op locatie geleverd.

De bloemist had geen tijd om mijn telefoontje aan te nemen dus moest ik het online bestellen. Dat is best lastig als er niet precies bij staat wat je wilt. Na uitgebreid bellen met de klantenservice is, naar mijn idee, tóch het rouwstuk gemaakt wat ik graag wilde en op tijd bezorgd. Super!

Geen bericht van aflevering

Binnen korte tijd twee rouwboeketten besteld, en in geen van beide gevallen (Alphen aan den Rijn en Den Haag) ontving ik een bericht van aflevering, wat bij bestelling wel wordt toegezegd. Toevallig hoorde ik in beide gevallen van de nabestaanden dat de bloemen waren aangekomen.

supersnelle levering binnen 2 uur

perfect van bestelling, betaling tot aflevering.

Perfecte klantenservice

Ik bestelde voor een verkeerde datum en met 1 mailtje met de vraag of het vandaag kon werd er meteen actie ondernomen . Ze kreeg hem dezelfde dag . Enorm bedankt

Prijs verhouding wat je ontvangt helaas minder

Prijs verhouding wat je ontvangt helaas minder

Zag er prachtig uit!!

Mooi gevarieerd boeket met geel oranje en blauw… dacht dat ik een andere kleurschakering had besteld want dit is eigenlijk te ‘bont’ voor mijn ogen, op zich mooi daar niet van. Vraag me af of ik er dus echt van opaan kan als ik iets bestel dat t ook zo gemaakt wordt.

• Boeket

Mijn relatie die bloemen kreeg was zeer tevreden met de mooie bos.

• Boeket

Klantcontact is optimaal goed geregeld!

Mijn complimenten!

Heel goed!!