Tegenvaller

Ik had de grootste bos bloemen laten bezorgen voor €60,- Maar de afgeleverde boeket was “armoedig” en klein.

Goeie bloemen

Snel geleverd, goeie kwaliteit

• Boeket

Bloemen met chocolade bezorgd in Frankrijk

Handig dat je bloemen kunt laten bezorgen in Frankrijk! Contact met de klantenservice verliep goed. Kon zelfs nog iets aanpassen. Minpunt dat de bloemen niet op de gevraagde (verjaar) dag zijn bezorgd en dat ik daar zelf achteraan moest mailen. Was toch de bedoeling op de feestdag zelf iets te laten leveren. Verder goed gekomen.

Redelijk positief

Wat de service betreft en de kwaliteit van de bloemen was het prima verzorgd. Maar ik wil geen verdere nieuwsbrief ontvangen en meld ik me daar steeds voor af. Ze blijven echter komen, dus val me niet meer lastig aub!!

• Boeket

Helaas was ik zeer teleurgesteld

De dag dat de bloemen voor de verjaardag van mijn vriendin (94 jaar) geleverd zouden worden ontving ik bericht dat er geen bloemist in de regio is die de bloemen kan leveren. Heel erg jammer ....

Mooie bos gemengde rozen

Ondanks dat ik een bos rode rozen voor mijn vrouw had besteld, heeft de bloemist - mede vanwege gebrek aan rode rozen - een prachtig boeket samengesteld uit gemengde rozen, waar mijn vrouw erg blij mee was. Ze staan nog prima op de vaas en hopen er lang plezier van te hebben

Mooie bos , snel besteld en afgeleverd

Mooie bos , snel besteld en afgeleverd

Disappointed

Disappointed by the flower selection, colour selection and the inappropriate card. In addition, the delivery could not take place at the requested date.

• Boeket

Tijdig geleverd maar zo verpakt dat het een 'goedkope' bos leek

Inmiddels heb ik een paar keer bij Fleurop besteld en van de drie boekketten die ik heb gezien waren er 2 eigenlijk niet naar verwachting. De boeketten worden zo strak gedraaid en ingepakt dat het een goedkope bos lijkt. De bloemen zijn prima, het is echt hoe de bloemist het boeket maakt danwel inpakt. Door een boeket wat losser te laten vallen en te verpakken heb je een mooi tonende bos. Ik heb zelfs een keer het folie losgemaakt en dit zelf nog aangepast. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. De 3e bestelling betrof een boeket in een vaas en dan zie je dat het mooi los valt in de vaas en ook echt een tonende bos.

Mooi en snel

Geen opmerkingen!

Beautiful Flowers!

Thanks for the great service!

komen na wat ze beloven

Ik heb een bloemetje besteld voor nabestaanden. Dit kon ook geleverd worden bij een uitvaartcentrum, wat ik een pre vond. Dan hebben alle nabestaanden er wat aan. Keuze is ruim genoeg, voor iedereen en elke gelegenheid wat moois. Netjes een mail toen het boeket afgeleverd was. Top service.

• Boeket

Voor iedere gelegenheid altijd prachtige boeketten en altijd netjes bezorgd!

De bloemen Zijn niet bezorgd

De bloemen zijn niet bezorgd en er is geen kaartje ontvangen

• Boeket

Weinig bloemen voor veel geld

Het was een erg klein boeket. Ik had een middelgroot besteld. Ik bestel vaak bloemen voor collega's bij een plaatselijke bloemist. Dat zijn prachtige boeketten. En die zijn dan lang xo duur niet.

• Boeket

Verjaardagsboeket: laat gebracht. Bevestingsmail van bezorging 2 dagen later.

Zie hierboven

• Boeket

Rondom bloemenbon één puinhoop!

Onbegrijpelijk, zo’n gerenommeerd bedrijf waarvan ik verwacht dat alles in orde is, blijkt de aankoop van een bloemenbon te moeilijk. Ik bestel een bloemenbon met op de site én besteloverzicht vóór het betalen én de bevestiging ná het betalen een duidelijke zin: wordt morgen bezorgt door de plaatselijke bloemist. Even later krijg ik per mail een bericht dat de pas wordt opgestuurd! Dus a: de bon komt veel te laat en b: waarom hiervan geen enkele melding op de site? Ik bestel wel vaker bloemen, maar na het toekomstig gebruik van bovengenoemde bon ga ik voorlopig elders bestellen. Wat een tegenvaller!

• Boeket N.v.t.

Goede service en levering

Goede service en levering, mooi boeket met de gewenste impact

• Boeket

Makkelijke site met ruime keuze. Zelfde dag bezorgd en prachtig boeket!

Prima afhandeling van bestelling

Goed gevoel

Mooie bloemen

Zoals altijd mooie bloemen, optijd bezorgd en altijd een berichtje dat ze bezorgd zijn

Mooie boeket

Echt prima, self van duitsland uit

Goed voor elkaar

Ik had voor de eerste keer iets laten bezorgen via fleurop en ben tevreden

Perfect geregeld

• Boeket

Mooi boeket op tijd geleverd en dat nog tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ