Veel keuze, makkelijk te regelen, mooi boeket, bezorgd zoals afgesproken.

geweldig

op het plaatje zag het er matig uit, maar we wilden een klein boeketje doen omdat het een aardigheidje was. de ontvanger stuurde later een foto van het boeket en het zag er heel goed uit. Een heel mooi groot vol boeket. Onze complimenten.

• Boeket

Goed service, op tijd bezorgd

5 Sterren zou ik gegeven hebben als ik als gever het bezorgde boeket had kunnen zien. Dus foto Vanhengel bezorgd gaat worden is prettig. Verder helemaal tevreden

• Boeket

Het was goed aangekomen,mensen waren er blij mee!

Alles goed gegaan!

Twee dagen te laat

Twee dagen te laat

Beschamend bosje

Voor 25 euro (met kaartje en bezorgen bijna 35..) werd er een bosje van 9 niet al te verse bloemen besteld, die niet waren samengevoegd tot een boeket. (Alles even lang, niet gekrjen naar soort - denk de restjes van diie week..) Echt schandalig wat er is geleverd,zag er niet uit en zeker niet gelijk aan wat je in dit seizoen bij de bloemist voor dit geld koopt. En het leek in de verste verte niet op de fotos op de site Uiteraard aangegeven bij fleurop, maar blijkbaar is dit wat je kan verwachten en normaal volgens hun standaard... Voor ons nooit meer fleurop, ik bel wel zelf naar een lokale bloemist.

• Boeket

Alles zoals ik wilde uitgevoerd Prachtige bloemen

• Boeket

Goede service bos viel tegen

Datum had ik verkeerd in gevuld. Dat was snel op gelost. Bos bloemen vond ik bij elkaar geraapt afval.... sorry. Ik maak zelf wel eens bossen dit vond ik echt jammer

Heldere en uitgebreide website

Goede website goed en uitgebreid assortiment.

• Boeket

Schitterende bos bloemen op tijd bezorgt

Schitterende bos bloemen,snel,praktisch

• Boeket

Afgegeven ergens wat niet te achterhalen is

Bezorging is gedaan maar niet juist. Bloemen nog steeds zoek

• Boeket N.v.t.

Goede service/ oplossings-gericht

Bezorgende bloemist bleek niet alle bloemen te hebben die in het boeket zouden moeten. Werd gebeld door Fleurop met de vraag of er dan andere bloemen in het boeket mochten (werd specifiek genoemd welke bloemen). Fijn dat er meegedacht werd en een oplossing geboden werd.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Het boeket kon niet persoonlijk worden overhandigd. In plaats daarvan deed de bloemist een kaartje in de bus. Op een ander moment kon een vers boeket worden opgehaald. Mijn groet werd er ter plekke aan toegevoegd. Topservice!

Goed gedaan en op tijd

Enige opmerking is dat Fleurop had mij verteld dat ik zou bericht krijgen wanneer de bloemen waren bezorgd. Dat is niet het geval maar geeft niet omdat mijn nicht had een foto van de mooie ontvangen bloemen aan mij doorgestuurd.

Bloemen op tijd bezorgd

Mooie bos bloemen die snel werden bezorgd. Ook fijn dat je bericht krijgt over de status van je bestelling en nog een mailtje als de bestelling is bezorgd

• Boeket

Precies op tijd afgeleverd. Top Kwaliteit bloemen.

• Boeket

prachtig vers boeket en snel geleverd

prachtig vers boeket en snel geleverd, bezorgkosten wel wat hoog in verhouding met boeket

• Boeket

Goede snelle fleurige service.

Fijne en prettige bloemen bezorging voor mijn vriendin in Duitsland.

snel, mooie boeketten, duidelijk

mooi aanbod, snelle bezorging en makkelijke site

Mooie bloemen

Grafstuk was erg mooi, optijd geleverd.

EXCELENT

PERFECT

• Ne-ai recomanda? Yes

S’morgens besteld, s’ middags ontvangen

Dik tevreden, goede en snelle levering

Uitstekend.

Goede communicatie, meedenken en een mogelijk probleem elegant oplossen en dit ook als zodanig communiceren. Dit is precies wat je verwacht van een klantgerichte organisatie.

Snel en accuraat.

Boeket ging naar Schotland. Geweldige service, was even twijfel wbt adres, maar werd makkelijk opgelost. Prima en kreeg bericht uit Schotland, N prachtige bos bloemen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ