Wederom een prachtig boeket

Ik bestel bij Fleurop omdat ik weet dat ik dan de mooiste bloemen krijg. Soms bestel ik ze zelfs voor mezelf.

• Boeket

Altijd goed verzorgd en goeie communicatie!

Boeketten zijn mooi en worden keurig op tijd geleverd! Goeie communicatie en duidelijk bestelproces!

Niet voor herhaling vatbaar

Ik heb bezorgkosten betaald, maar: - de bloemen bleken niet te zijn geleverd terwijl mijn ontvanger wel thuis was - mijn ontvanger het zelf heeft moeten ophalen. De bloemen bleken ook al 'gebruikt' te zijn (stengels waren al gesneden).

• Bestelgemak N.v.t.

Geweldig boeket

Snel kunnen bestellen en de keuze was enorm degene die boeket ontving was enorm blij van het mooie boeket

Niet zo goed

Bloemen heel mooi Bezorging slecht ,de bloemen zijn 1 dag te vroeg bezorgt , de ontvanger kreeg te horen dat de bezorging de dag erop niet lukte . Ik zelf heb er niks van gehoord .

• Boeket

Super mooi vers boeket en op tijd geleverd

Super mooi vers boeket en op tijd geleverd Ze was er erg blij.mee

• Boeket

Het boeket was heel mooi, maar de levering te laat, pas om 21.45 ‘‘s avonds.

Ik vond dat het boeket veel te laat op de avond werd bezorgd.

Grandioos

Grandioos

• Boeket

Buitenlandse bestelling, prima geregeld.

De bestelling is goed uitgevoerd. Mooi boeket, en op tijd afgeleverd. Inclusief melding van levering. Prima.

• Boeket

Keurig,snelle bezorging,en fijn dat je bericht krijgt als ze bezorgd zijn

• Boeket

Boeketten pittig aan de prijs

Jammer dat de dag al bijna voorbij was toen het boeket bezorgt werd.

• Boeket

Altijd prima en snelle service en prachtige boeketten

Al jaren kies ik voor Fleurop vanwege de betrouwbare, goede en klantvriendelijke service. En de boeketten zijn altijd prachtig!

• Boeket

Goede en prachtige boeket en correcte levering, echt een aanrader!

• Boeket

Mooie bos bloemen! De ontvangers waren er blij mee!

• Boeket

Goede klantenservice, had mijn vergist in de datum ,gelijk gemail de volgende dag gelijk opgelost.

• Boeket

Snelle en goede bezorging zelfs over zee!!

Voor t eerst bloemen in de VS laten bezorgen, en dat is goed gegaan, op gewenste tijd!

• Boeket

Mooi boeket, ging lang mee

Volgens ontvangster was het een mooi boeket en ging het 8 dagen mee

Makkelijk en mooi!

Hallo!!!! Verplicht?!

Wel goed opgelost

We hadden voor een collega vestiging een leuke plant uitgezocht, echter de winkelier die hem moest leveren heeft die plant niet, dus werd het ander, netjes over gebeld. Echter niet onze keuze, vandaar 4 sterren

• Boeket N.v.t.

Meer dan perfect

Twee rouwboeketten besteld die binnen 24 uur geleverd moesten worden. De boeketten die wij uitkozen, stond voor hoe onze oom was en hoe wij als familie zijn. Wij hoopten dat de boeketten zodat zijn zoals op de foto’s. Het overtrof onze verwachtingen. Tot in details klopte alles. Zo mooi en exact zoals op de website was afgebeeld.

• Boeket

Prachtige boeketten op tijd bezorgd

Ik ben zeer tevreden met de service van Fleurop. Altijd prachtige boeketten en ,niet onbelangrijk, altijd op tijd bezorgd.

Goede klantenservice

Bij het sturen van een bos bloemen naar het buitenland was de aflevering niet gelukt. De klantenservice reageerde zelfs in het weekeinde op mijn mail. In samenwerking met de lokale bleomist zelfs mijn geld teruggekregen. Top!

• Bezorging N.v.t.

Snel, efficiënt en goed

Zelfde dag bezorgd, website werkt uitstekend en de kwaliteit van de bloemen was uitstekend.

Fijne bloemen site

Mooi boeket zeer tevreden ook de bezorging Ik blijf hier bestellen voor familie en vrienden.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ