Zag er fris en prachtig uit

Doen wat ze beloven

• Boeket

goede informatie, gemaakelijke bestelling en vlot uitgevoerd.

Vooral het snell telefonische contact vond ik zeer attent. Het rouwboeket kon namelijk niet vrijdag bezorgd worden (dat had ik gevraagd) maar zaterdagochtend en dat was nog ruim op tijd voordat de plechtigheid plaatsvond. Dank daarvoor. De medewerkster condoleerde mij ook nog. Dat was heel netjes.

Zeer efficiënt

Zeer efficiënt

Super snel!

Erg snelle service!

• Boeket

vrijdagavond besteld en volgende morgen voor 12 uur bezorgd. Betaling via Mollie geeft bij ING foutmelding: transactie niet verwerkt :-( Dat geeft onrust

Fantastisch deze service

Vlotte levering volgens afspraak

• Boeket N.v.t.

Perfect!

Perfecte service en mooie boeketten!

Mooi boeket

Goede kwalitet en een mooi boeket

Niet goedkoop

Snelle levering ,mooie boeket,

Verkeerde bloem

Ik had speciaal een gemengd boeket ZONDER een zonnebloem uitgekozen, maar MET een hortensia. En wat zit er in het dure gemengde veldboeket ?? Juist, een zonnebloem, wat ik juist niet had besteld. Dat was een andere optie, die ik nu juist niet wilde. Helaas….

Mooie bloemen snel bezorgd

Gewoon TOP

Makkelijk bestellen super vlot netjes en fijn bezorgd!

Mooi boeket

De geleverde bos bloemen met vaas kwam overeen met wat ik besteld heb

• Boeket

Heel attent nam Fleurop telefonisch contact op om er alles aan te doen om een besteld rouwboeket te kunnen bezorgen toen niet alle informatie compleet bleek. Zeer gewaardeerd omdat we zelf niet bij de uitvaart aanwezig konden zijn vanwege verblijf in hetbuitenland.

• Boeket N.v.t.

Heel goed!

Ik heb bloemen in het buitenland laten bezorgen. De plaatselijke bloemist heeft keurig gebeld en een afspraak gemaakt voor de aflevering. Perfect! Bloemen waren ook precies zoals op het plaatje, ik ben zeer tevreden!

• Boeket

De geadresseerde bleek niet thuis: na thuiskomst konden zij een verse bos ophalen .

Binnen 24 uur een prachtige bos op het juiste adres

Zeer tevreden, mede omdat het een lokale bloemist is die het prachtige boeket afleverde. De enige tip die ik heb is dat als ik aangeef dat de bos bloemen voor de voordeur op de stoep gelegd mag worden, het toch bij de buren werd afgeleverd.

Teleurstellend!

Heb de ervaring al gemaild via e-mail. Ik bestel al 20 jaar bloemen bij FleurOp, nationaal en internationaal. Nooit een slechte ervaring gehad, maar voor deze heb ik simpelweg geen woorden…

• Boeket

goede service, jammer van de enquete

de bestelling ging makkelijk en snel maar vragen naar 5 sterren als beoordeling hoort niet met enquetes

• Boeket

fantastisch, elke keer weer!

Ik bestelde laatst een boeket voor een apart adres, zo'n 3 uur rijden (heen en weer) voor mij. Dat netwerk van bloemisten werkt perfect! Met een paar klikken op het internet, en zoals afgesproken wordt het bezorgt!!

genoeg keus en betrouwbaar

fijn dat jullie bestaan, zo makkelijk te bestellen en laten bezorgen. Als je geen tijd hebt om langs te komen kan je met een besteld boeket toch laten weten dat je aan ze denkt. Heel fijn.

Prachtig

Ontvangers waren onder de indruk van de kwaliteit van de bloemen!

• Boeket

Tevreden mooie vaas met bloemen geleverd

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ