Een boeket besteld voor mijn tante die in een andere plaats woont. Ze stuurde een foto en het boeket was prachtig!

Uitmuntend!

Prachtig boeket besteld voor mijn jarige zus in Amerika. Netjes verzorgd en afgeleverd. Uit vele verschillende mooie bossen kunnen kiezen, voor elk wat wils. Blij dat ik op afstand ook emand anders blij heb kunnen maken.

Besteld, bevestigd, geen ‘bezorgd’ mail

Ik vertrouw bij Fleurop op een mooi en vers boeket. Had erg de behoefte, dat ik op de hoogte werd gebracht, nadat het boeket bezorgd was. Timing was voor mij belangrijk in deze situatie. Helaas ontving ik geen mail zoals aangegeven was. Graag op letten.

• Boeket

Makkelijk en correct uitgevoerd.

• Boeket

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Betrouwbaar.

Bestellen gaat makkelijk, de website is duidelijk en de bloemen worden op tijd bezorgd. Fijn dat er een berichtje komt als de bloemen bezorgd zijn. Het zou heel fijn zijn als de plaatselijke bloemist een foto van het boeket toe zou voegen, nu heb je niet helemaal in beeld wat er geleverd wordt.

Meer dan een 10 waard

Fantastische mooie bos en een hele snelle levering, bedankt

• Boeket

Ontvanger erg blij met bloemen

Uitstekend webshop

Mooi boeket, snelle levering. Gewoon goede webshop

Prima!!

op grond van een mededeling van de ontvanger is alles prima geleverd. als opdrachtgever zie het niet dus dan maar blindvaren.

• Boeket

Lijkt niet op besteld boeket

Boeket komt niet overeen. Er zit te veel groen in en te weinig bloemen. (Ik wil niet dat mijn gegevens gepubliceerd worden.)

Top service!

Altijd bovenmatig tevreden over Fleurop. De bloemen worden altijd op tijd geleverd en in een topkwaliteit.

Super service buitenland

Prachtig boeket precies op tijd geleverd!!

Klasse

Ik had een foutje gemaakt in het adres. Belde Fleurop die het doorgaf aan de bloemist. Zo kwam het boeket op het juiste adres.

Karig bosje bloemen.

Heel karig bosje bloemen voor 40€.

• Boeket

Mooi boeket. Geen bericht ontvangen dat boekt bezorgd is.

Geen bericht ontvangen dat boekt bezorgd is. Zoals in een mail was aangegeven. Anders had ik 5 sterren gegeven.

• Boeket

Mooi boeket, prima verzorgd!

Mooi boeket, goede bezorging

• Boeket

Heel slechte bos bloemen..!

Zag er niet uit...! De ene grote roze roos, was eigenlijk al verwelkt! Ook de kleinere roosjes waren slecht. Ook dat er maar een roos in zat, vond ik raar. Prijs was Euro 39,50. Ik heb er direct op gereageerd, maar ik moest van alles laten zien en fotograferen, dat was met gevraagde eisen niet te doen,. Heb wel foto's van de hele bos opgestuurd!! U kunt zelf op uw site zien, hoe het boeket er uit hoort te zien. Met vriendelijke groet, Dick Ammerdorffer Zwolsestraat 200 2587 WC DEN HAAG

• Boeket

Makkelijk, snel en zeer mooie bos bloemen.

Goed geholpen

Duidelijke website Goede informatie over het traject tot en met de levering

• Boeket N.v.t.

10 voor snelheid

10 voor snelheid, maar de chocola was niet gelukt want geen een van de partners in de desbetreffende buurt had chocola op voorraad. Wel ben ik netjes gebeld dat ik het bedrag terug ontvang.

Mooi boeket

• Boeket

Mooie bos en snel bezorgd

Ik had een bos besteld voor bezorging bij mijn vriendin. Het was een mooie en flinke bos, ze was erg blij verrast. Enige minpuntje is dat ik de bezorgkosten wat aan de hoge kant vind

• Boeket

compositie (verdeling van hoge en lage bloemen) en kleurverdeling waren niet bijzonder goed

Het was een verjaardagbloemetje voor mijn moeder, maar de compositie (de verdeling van hoge en lage bloemen) en de kleurverdeling waren wat teleurstellend. Mijn moeder (die zelf een getalenteerde amateur bloemist is) heeft uiteindelijk zelf de bloemschikking gedaan (wat er dus ook beter uitzag). Over de bloemen zelf, zijn geen klachten. Bijgevoegd is een foto; links zoals het gekregen was en rechts hoe mijn moeder het geschikt heeft. Het boeket is van een ongebalanseerd boeket naar een gebalanseerd boeket omgeschikt. Over het algemeen, is de website en het gemak enzo goed. Alleen de uitbesteding van waar het boeket gemaakt was, had wat te wensen over.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ