Alles wat ik wilde op Tijd geleverd, tegen een keurige vergoeding en adequate informatie

Gemakkelijk, op tijd geleverd, voor een keurige vergoeding en adequate informatie.

• Boeket

mooi, maar karig boeket voor deze prijs (51 euro)

Mooi maar karig boeket voor 51 euro. Er wordt gevraagd foto's te sturen en dan hoor ik niets meer.

• Boeket

Altijd betrouwbaar en goede kwaliteit

• Boeket

Er is geheel aan mijn wensen voldaan. Top!

Afspraken worden nagekomen

Alles wat je online bestelt wordt precies zo geleverd. Je kunt er vanop aan

Geen voldoende

De bezorging was duidelijk afgesproken voor S’morgens maar is S’middags uitgevoerd.

Eenvoudig, snel, mooi

Heel makkelijk en snel

Snel bezorgd

Mooi dat er ook een duurzame keuze beschikbaar is (Het Groen Gekeurd boeket/MPS)

• Boeket

In de ochtend besteld voor de middag geleverd!

Ik was de verjaardag van mijn vrouw vergeten. Direct bloemen besteld en werden gelijk geleverd. Hele fijne service!

Mooi en strak op tijd

Mooi boeket, op tijd afgeleverd, waardoor de verassing 200% aankwam. G e w e l d I g !

slecht

kaartje was alles in vraagtekens en boeket was niet wat ik besteld had en rozen waren helemaal open en hadden bruine bladeren. diep trieste ervaring. Dan is de klacht als gegrond bevonden en krijg ik een mail van maar er word niets meer mee gedaan ALLEEN EEN FUK SORRY

Snelle levering, minimaal boeket

Bezorging helemaal top! In de ochtend besteld en al dezelfde dag geleverd. Ik kreeg foto van de ontvanger en vond het boeket erg minimaal voor euro 28!! Lullig bosje. Als je de afzender wil vermelden kost dit 1,60 anders krijgt de ontvanger het boeket anoniem.... Al met al erg duur voor wat je krijgt.

• Boeket

Snel te bestellen en zeer goede communicatie.

Mijn ervaring is over de afgelopen jaren dat de verzorging en bezorging goed geregeld is. De ontvangers zijn zeer tevreden.

Veel geld weinig bloemen

Had oprecht betere boeket verwacht

• Boeket

De jarige was er enorm blij mee...

Ik vind het fijn om op zo een manier bloemen te laten bezorgen.En vooral ik bestelde pas om 23.45 en ze zijn netjes de volgende dag bezorgd, dat is super!

accuraat en op tijd

Aan mijn verwachtingen volledig voldaan

Mooi boeket

Prettige wwbsite, goed assortiment, prima afgeleverd

BEAUTIFULL FLOWERS, GOOD SERVICE

BEAUTIFULL FLOWERS, GOOD SERVICE

• Boeket

Snel besteld en snel geleverd

Snelle manier om iemand een hart onder de riem te steken

Ontzettend slecht!

Boeket 1 dag na de gevraagde/ geplande dag ( verjaardag van 92 jarige) geleverd. Zonder excuses, gewoon als dat de bedoeling was, terwijl men wist dat ze een fout hadden gemaakt

Goede zaak mooie bloemen

Makkelijk te bestellen

• Boeket

Mails niet lezen mij niet bellen bezorgen bij buren als er eerst tel

Bezorgd bij buren ik betaal voor adres dat ik door geef ze hadden tweede mail kunnen lezen met contact gegevens of mij bellen en constateren geen kaartje van afzender altijd bellen voor boeket wordt aangemaakt en bezorgd ik betaal voor vers en services het lag achteraf buren ver weg onnodige kosten en winkel moet direct contact zoeken niet fleurop nl die bemiddeld alleen

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.

Mwah

De reeds betaalde rekening zat hij het boeket en om.nou te zeggen dat dit een boeket was van ruim € 40,00... nee dus.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ