Bereikbaar, snel en betrouwbaar

Goed geregeld. Bloemen besteld en binnen een paar uur bezorgd. Ontvanger was blij, ik was blij.

Helaas een slechte ervaring

Het boeket dat bezorgt is is lang niet zo mooi als op de homepage Het boeket is het geld niet waard

Positief

Mijn doel heb ik snel bereikt.

Heel tevreden!

Bestelling liep niet zo als verwacht door omstandigheden, maar is super goed opgevolgd door Fleurop en zo is alles afgeleverd met nog een verrassing erbij. Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen geweest, nogmaals dankjewel.

• Boeket

Bloemen waren absoluut niet zoals op de site

Had pluk boeket besteld

Heel mooi rouwboeket

Zoals we gewend zijn, mooi en op tijd geleverd Helaas geen foto gemaakt

Zeer slecht

Betaal je een flink bedrag voor bloemen voor de verjaardag van je vriendin krijg je een bosje bloemen die niet eens lijken op de foto. Ook was het maar een zielig bosje. Heel klein. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.

Voldoende

Voldoende boeket maar ik mis de sfeer van het afgebeelde boeket door ontbreken van tulp en/of anemoon en fijne bloemen als limonium en/waxflower..

Goede en snelle service

Mijn boeket moest naar Australië, naar mijn zus. De bloemen zijn keurig op de afgesproken dag geleverd! Mijn zus was erg blij. Enige jammere vind ik de grootte van het boeket voor deze prijs. Maar iedereen moet er aan verdienen denk ik.

• Boeket

Uitstekende ervaring met fantastische service

Ik maak regelmatig gebruik van fleurop voor het buitenland . Deze keer voor een grafstuk voor mijn peettante die was overleden en ook dit is fantastisch goed verzorgd.

• Boeket

Goede afhandeling maar uiteindelijk toch veel geld voor beperkt boeket

Value for money mag wel nog hoger

Bezorging niet fijn

Boeket was mooi, maar bezorger had de bloemen gewoon buiten gezet. De mensen waar ik het naar toe gestuurd had hebben de volgende dag de bloemen bij toeval gevonden omdat meneer de plantjes water ging geven. Ik vind dit echt niet oke. Je betaalt ruim 35 euro voor alles.

Prachtig boeket, snelle levering

Ontvanger is erg blij met mooie boeket

Top.

Snelle bezorging. Mooi boeket! Echt super dat het op dezelfde dag wordt bezorgd! Ga zeker vaker gebruik maken van Fleurop!

• Boeket

Goede bezorging maar veel bladeren in boeket

Een klein boeket ‘Mooi gebaar’ besteld. Dit boeket is goed afgeleverd maar helaas blijkt dat er in dit boeket veel groen was verwerkt.

Mooie bloemen, blije moeder van 86

Mooi boeket op tijd geleverd

Perfect en zoals besteld

Vlot en goede service

Gebruiksvriendelijke website.

Het gebruiksgemak van de website is prima. De boeketten zijn prachtig die je kunt bestellen. Helaas vielen een aantal bloemen al uit tijdens het uitpakken. Dit vind ik erg jammer, ze zijn niet goedkoop, dan verwacht ik wel dat de bloemen niet meteen uitvallen bij aankomst.

• Boeket

Alles helemaal naar wens.

Verjaardagsboeket online besteld. De hele handeling verliep zoals gewenst. De bezorging was op tijd en het boeket viel erg in de smaak.

• Boeket

Na bestellen binnen een uur bezorgd.

• Boeket

Ik kreeg mijn vriendin in Nederland aan de telefoon, en die was zo blij met haar prachtige bos tulpen ….Dat ik ook blij werd en wist dat het goed verzorgd was …

• Bestelgemak N.v.t.

Boeketten zijn prachtig

Goede website, de boeketten komen overeen met de foto op de website. Bezorging op tijd.

Klein boeket

Klein, dun boeket voor dat geld.

Niet helemaal zoals afgesproken

Toen ik de bloemen bestelde, werd mij gevraagd of ik het boeket dezelfde dag bezorgd wilde hebben (in Australië). Ik wilde dat wel, gewoon omdat dat blijkbaar nog kon. Vele uren later werd ik vanuit Nederland gebeld, dat het niet meer kon omdat de dag in Australië toen al voorbij was. Oké, de volgende dag ook prima. Ik zou een mail krijgen als het bezorgd was. Deze mail nooit gekregen, dus de volgende dag gebeld of mijn boeket die avond nog bezorgd ging worden? Dit was niet bekend... Nu werd gezegd dat ik geen mail zou krijgen, want daar doen ze in het buitenland niet aan?? Deze collega zou direct gaan informeren bij de collega's in Australië en mij terug koppeling geven. Terugkoppeling niet ontvangen. De volgende dag werd ik gebeld, of ik zelf wist of het boeket al bezorgd was...? Want Australië had nooit gereageerd (er was dus niet gebeld, maar gemaild..) Ondertussen weet ik via de ontvanger dat het boeket geleverd is. Of het net zo mooi is als op de foto... geen idee. Het ging allemaal erg moeizaam en omdat ik tweemaal in Australië gebeld werd vanuit Nederland, werd het een extra kostbaar boeket... (totaal bijna €100,-)

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ