Matig

Ik had een kaartje aan de bloemen gewild, ingevuld, maar kreeg een telefoontje dat de informatie op het kaartje verloren was gegaan. Nou heb ik het geld Euro 1.50 wel terug gehad, maar daar word ik ook niet wijzer van. Blunder!

Hele goede service

Ik had een tekst op op het lintje gezet en dat was niet helemaal correct,dat viel een van de medewerkers op en heeft mij dan ook direct gebeld hierover en het gecorrigeerd.

• Boeket

Top kwaliteit bloemen en goede bezorging

Ik heb voor mijn moeder haar verjaardag bloemen besteld. Niet alleen was de bezorging van goede service maar ook de bloemen van top kwaliteit. Helemaal tevreden en zal zeker vaker bij Fleurop bestellen en ook anderen het aanraden!

Prachtig boeket

Boeket was erg mooi. Helaas wel erg laat bezorgd.

Voor herhaling vatbaar

Makkelijk te bestellen. Duidelijke communicatie. Bezorgd volgens afspraak. Prima dus.

• Boeket

Op zaterdag 3 febr om 10 uur 's ochtends hebben we bloemen besteld om af te geven in Bergen aan Zee tijdens een feast lunch in een strand restaurant om 12:00 dezelfde dag. Meet behulp van de help lijn is dat prima gelukt. Dank voor de snelle service.

Prima organisatie

Mooi boeket, optijd gebracht

Zelf verkeerd huisnummer doorgegeven

Zelf verkeerd huisnummer doorgegeven. Volgende dag gebeld met bloemist. Uitgelegd wat er was gebeurt en alsnog bloemen bezorgd. Dit vond ik een top service

• Boeket

Supersnel, om 11 uur besteld, om 12.30. uur geleverd. Niet precies als op de foto maar toch een mooi boeket

Aandachtpuntje

Ik bestel dikwijls bloemen bij Fleurop. De website om te bestellen; Vanzelfsprekender maken . Bij de woonplaats en adres bv zegt de website niet bekend na ettelijke over doen kan je een pijltje laten afrollen komt datzelfde adres naar voren en bij aantikken is het wel ok. Te omslachtig. Het boeket vond ik ook niet geweldig zie foto. 35€ inl de bezorging : Oordeel zelf.

Stressvol

Boeket is op de bezorgdag Zaterdag bezorgd maar we hebben daar vanuit Fleurop, zoals wel werd beloofd, geen bericht van gehad. We wisten dus niet of het boeket bezorgd was. Dit was voor mij een stressvolle dag. Gelukkig belde mijn tante op Zondag om te bedanken.

Mooi boeket

Enorm kostbaar om te doen, is schrikbarend duur geworden, dat staat tegen om het vaker te doen

• Boeket

Redelijk boeket, relatief duur om te laten bezorgen.

• Boeket

gemakkelijk te bestellen en goede feedback

• Boeket

De bloemen zelf niet gezien. Ontvanger was blik.

Positief

Ontvanger was zeer positief

Goed verzorgd

Mooie boeketten, qua grootte passend bij het bedrag, goede kwaliteit en op tijd geleverd. Andere verzendorganisaties vielen me wat tegen de laatste tijd. Dit was top!

• Boeket

Snel en gemakkelijk maar boeket valt tegen

+ snelle levering + gemakkelijk te bestellen en duidelijke website - alleen orderbevestiging ontvangen, geen vervolgmails (leveringsbevestiging) - middel boeket besteld maar lijkt eerder op klein

Verkeerd bezorgd

De bloemen waren bezorgd bij een ander bedrijf en ik moest ze zelf daar ophalen. Bloemen zelf waren prachtig.

• Boeket

Nooit meer een bestelling via Fleurop

Ik heb een bestelling geplaatst van meer dan 30 euro. Het zou een boeket zijn met tulpen in specifieke kleuren en extra takken erdoor heen. De ontvangster kreeg 2 soorten tulpen die al bijna op waren en zonder extra takken. Een boeket waar ik zelf max 10 euro aan uit zou geven, als de bloemen vers waren. De ontvangster heeft zelf contact opgenomen met de bloemist en de bloemist heeft een ander boeket gebracht. De ontvangster was daar uiteindelijk wel tevreden over, totdat ze hoorde wat het gekost had. Het boeket is totaal niet waard wat ik ervoor betaal heb. Dit is eenmalig bij Fleurop. Terwijl ik er juist voor gekozen had, omdat het al zo lang bestaat. Dit vond ik zonde van het geld en een domper, terwijl het juist een leuke verrassing moest zijn.

Geweldig! Abuis 2x verkeerde huisnr. Toch gelukt

• Boeket

Be bezorgde bos was werkelijk prachtig. De ontvanger was er heel blij mee.

Alles naar wens.

1 De Schutterij