Was snel en op tijd geleverd

• Boeket

Goed servies komt afspraak na

Voor ieder aan te bevelen

Bloemen snel oud

Vaker bloemen besteld en goede ervaringen mee. Dit keer helaas niet. De bloemen waren snel oud. Bos drie dagen geleden bezorgd. Bezorgd door: bloemsierkunst Futura Arnhem.

Snelle service, goede kwaliteit

Prima service, werd nog gebeld met de vraag of er andere bloemen in mochten omdat er een aantal niet beschikbaar waren. Levering erg snel en de ontvanger was erg blij met de uitvoering van het boeket!

netjes bezorgd,

bestelling en bezorging netjes verlopen. Door eerdere ervaringen verrast over het boeket, bescheiden boeket met veel tulpen. prijs kwaliteit deze keer niet in balans.

goede service

netjes , mooie boeketten, snelle levertijd . Gewoon prima

Mooie bos bloemen

Vriendelijke bezorger, voor een mooi vrolijk boeket

• Boeket

Mooie bos besteld in de avond. Volgende dag al op tijd bezorgd. Kleuren wel anders dan die we uitzochten maar een mooie bos

Voledig automatisch goede levering

Vanuit Polen, kon ik zonder problemen een mooi boeket in Leeuwarden laten bezorgen. Volledig online, zonder interventie is alles goed verlopen en tijdig geleverd op het juiste adres. en dat binnen een dag

Geen idee

Het ging om een rouwboeket en ik heb geen idee of het goed bezorgd is, want tijdens de uitvaart had ik geen gelegenheid om het boeket te bekijken. Ook vind ik het niet gepast om de nabestaanden te vragen of zij het gezien of ontvangen hebben. Wellicht kan de procedure bij rouwboeketten worden aangepast of anders. In het buitenland is het overigens vrij normaal om een foto van de bloemen of het boeket aan de verzender te versturen als aantoonbaar bewijs van productie en levering.

geweldig!

In het buitenland wonend leek het me lastig een mooi boeket te regelen voor iemand in Nederland. Fleurop is geweldig. Goede keuze mogelijkheden voor soorten en maten van boeketten, kaarten en zelfs de mogelijkheid te completeren met een vaas. Ook moment en manier van afleveren is te regelen.

• Boeket

Een leuke reactie op het laten bezorgen van bloemen.

Wat een prachtige bloemen, een complete verassing dat had ik niet verwacht. Dank daarvoor! Dit is waar je het voordoet.

• Boeket

Een prachtige bos bezorgd!

De bloemist in Hoofddorp waaraan Fleurop de bestelling doorgeeft, heeft wederom een prachtig boeket bezorgd. Het bestellen via de Fleurop site is eenvoudig, snel en zelfs voor dezelfde dag mogelijk, mist voor een bepaalde tijd besteld.

Prima en snelle bezorging

Zie boven

Wisselend

Ik heb voor de 29e een boeket besteld en voor de 31e januari. Het boeket van de 29e was het kleine boeket maar voor 23 Euro had ik toch wel wat meer verwacht. Bezorging was oké. Het boeket van de 31e was prima en mooi. Hier had ik echter gevraagd om bezorging in de ochtend en dat kwam pas in de middag.

Aanrader

Mooie boeket en op tijd geleverd

mooie bos

de bos bloemen werd erg gewaardeerd

zeer goed

Heel mooi boeket, snelle levering, vriendelijke klantenservice

• Boeket

Goed en op tijd geleverd

Snel en makkelijk te bestellen

• Boeket

Ontbrekende levering. Dure kaart ontbrak.

Het boenet is geleverd maar aangezien de kaart ontbrak wist de ontvanger niet van wie het boeket was.

• Boeket

Mooi en op tijd bezorgd!

Hoef er niet veel over kwijt.In een woord Top!!

Prima, op tijd en keurig bericht dat het bij de buren is afgeleverd

Prima, op tijd en keurig bericht dat het bij de buren is afgeleverd

Voldoet aan verwachting

Niet goedkoop maar hele mooie bos die op de juiste dag wordt bezorgd

• Boeket

Makkelijk te bestellen, snel contact over een wijziging. Prima dus. Heb geen bericht van aflevering ontvangen!

Vreemd… melding/klacht

Ik heb gisteren al een mail met de 2 verschillende foto’s naar jullie infomail gestuurd, omdat het boeket totaal niet leek op wat ik besteld had. Het was wel een mooi boeket, maar voor mij wel een teleurstelling. Gelukkig was de ontvanger er erg blij mee. Maar dit was mijn 3e online bloemenbestelling (bij verschillende bedrijven) ooit, en alle 3 waren ze heel erg teleurstellend. We hebben de conclusie getrokken dat wij nooit meer online bloemen gaan bestellen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ