Gewoon top geregeld! En een knappe bos bloemen voor je geld.

Gewoon top!

Mooi boeket

Van de ontvanger een foto van het bestelde boeket gekregen. Erg mooi en met verse bloemen gemaakt door een bloemist in Maastricht.

Gemakkelijk

Mooie manier om iemand die ver weg is blij te maken

Mooi bouquet

Echte selectie bleek lastig omdat in Suriname e.e.a. afhankelijk is van import. Uiteindelijk een mooi bouquet met rozen. Jammer was, dat de optie voor een vaas niet mogelijk bleek, wat zonde is van zo'n bouquet wetende dat bij die temperaturen bloemen snel verwelken.

Goede ervaring

De jarige vond het een Prachtig bouquet.

Heel teleurstellend.

Na drie dagen zijn er al vijf rozen verlept.

Zie omschrijving

Het invoeren van het adres tijdens de bestelling, voor in dit geval Frankrijk, is een ramp, Wanneer er namelijk op plaats van bestemming geen sprake is van een huisnummer accepteert het systeem dat gewoonweg niet. Ik heb uiteindelijk navraag gedaan hoe hiermee om te gaan, en kreeg te horen het in de notitie toe te lichten. Heb er dan ook maar meteen de GPS locaties aan toegevoegd. Die 'methode' wekte bij mij frustratie op en/of onduidelijkheid of het wel zou goedkomen, wat uiteindelijk wel het geval was. De Bloemen waren geheel naar wens en erg goed ontvangen, voorafgegaan met een telefoontje.

• Boeket

Makkelijke bestelling en snelle bezorging

Ik vind het erg jammer dat de bloemen nu al gaan hangen na 4 dagen .

• Boeket

Het mooie boeket besteld en dezelfde dag nog bezorgd bezorgd. De ontvanger was er erg blij mee en vond het een prachtig boeket.

Prachtige kleurrijke bos

Mooi kleurrijke bos met tulpen en netjes volgens afspraak bezorgd.

Geweldig .

De bloemen waren voor een vriendin die een moeilijke tijd doormaakt ( kanker ) . Ik wilde haar op vrolijken en dit is gelukt . Ik had denken van mij en mijn man niet op kaart gezet vergeten . Na een mail aan fleurop is dit alsnog gedaan . Bedankt voor de mooie bloemen .

Nice flowers, timely delivery

Good experience

Supersnelle online service

Supersnelle online service middels eenvoudige bestelmogelijkheden en levering op maat.

Snelle bezorging

Snel bezorgd, alleen moeilijk te zien hoe het boeketje eruit ziet in het echt. Ik had gekozen voor klein maar geen idee hoe klein het is.

• Boeket N.v.t.

Snelle en professionele levering.

Voldoende aanbod. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Prachtige bloemen, keurg geleverd

Een mooie bos bloemen besteld voor de trouwdag van mijn ouders. Keurig geleverd volgens afspraak en prachtige bloemen, erg mooi gebonden!

• Boeket

Mooie bloemen maar helaas niet bezorgt op dezelfde dag

Op de site staat voor 11 uur besteld dezelfde dag bezorgd. En dat ik een bevestiging zou krijgen als ze bezorgd waren. Helaas heb ik degene zelf maar gevraagd of ze iets bezorgd heeft gekregen. De dag nadien heeft ze de bloemen gekregen. Helaas een dag te laat.

• Boeket

Supersnel besteld, prima geleverd!

Het boeket voldoet aan de verwachting. Prijs is wel aan de hoge kant maar daar krijg je naast de service ook een mooi product voor!

• Boeket

Op tijd bezorgd en mooie bloemen

Kaartje vergeten

Bloemen waren heel mooi die ik heb laten bezorgen maar het kaartje erbij, ook betaald, zat er niet bij dus de ontvanger wist niet van wie de bloemen afkomstig waren.....

• Boeket

Doen wat je zegt zonder drang of dwang

Ik heb nog niet gehad dat een bezorgd bosje is tegengevallen. Er wordt snel gereageerd. Gewoon goed. Het kost ook wat, eerlijk is eerlijk maar daar kies ik voor. Wat goed is niet veranderen!

• Boeket

Door reden onbekend was het bijbehorende kaartje met tekst niet berekend. Er werd snel opgenomen toen ik belde en kaartje bleek idd niet doorgekomen. Er werd direct geschakeld met de betreffende bloemist; kaartje werd alsnog toegevoegd.

• Boeket

We hadden een rouwboeket besteld en deze was keurig op de juiste dag bezorgd. Het was een prachtig boeket en omdat wij er zelf niet bij konden zijn waren we heel blij dat het deze manier toch nog een beetje gelukt was.

• Boeket

Was een prachtig boeket en keurig op tijd bezorgd.

• Boeket

Ik had graag een bevestiging van bezorging bij het bezorgadres ontvangen!

Ik had graag een bevestiging van de bezorging op het bezorgadres ontvangen! Nu moet ik maar aannemen dat het is bezorgd…

• Boeket N.v.t.

1 De Schutterij