Voldoet niet aan de verwachting

Voor mijn 25 jaar huwelijk een boeket besteld bij Fleurop. Gekozen voor het najaars boeket in de grote uitvoering Op zich een net boeket, maar erg klein vergeleken met de foto's op de site. Boeket kost bijna 50euro ! Helaas kon ik ook geen bezorgtijd selecteren en werdt het boeket pas op het eind van de dag bezorgd.( wel aangegeven waarvoor het was maar dat heeft niet geholpen) Mijn vrouw was al boos op me dat ik uitgerekend dit jaar geen bloemen voor haar had :( Vergelijk zelf de foto maar met die op de website.....

Kan beter

Bij een andere bloemist krijg je bericht dat het bezorgd is bij jullie niks dus weet niet dat het bezorgd is maar krijg wel steeds reclame van jullie

• Boeket

Een prachtig boeket, boven verwachting.

Een prachtig boeket, boven verwachting.

• Boeket

Bloemen met gemak en op de juiste tijd

Er gaat natuurlijk niets boven zelf de bloemen brengen, maar dit komt er het dichtste bij. De keuze is enorm en soms doe ik er naast een persoonlijke boodschap ook iets extra’s bij. En dat de bloemen op de gewenste dag worden bezorgd vind ik de extra toegevoegde waarde.

Prima geregeld

Ik vond de communicatie over de bezorging prima.

• Boeket

Ik hou niet van perfectie.. zijn wij niet als mens. Zorgt alleen maar voor druk. Imperfecte perfectie is 4 sterren:)

Alles perfect geregeld

Elke stap in het proces werd goed uitgelegd en begeleid. Betrouwbare leverancier.

Weinig Fleurop in dit boeket

Een boeket besteld voor één van mijn zakelijke relaties. Een groot boeket waar ik 55 euro voor betaald heb dat in de praktijk erg tegenvalt. En nee, het roosje op de foto hoort niet bij het boeket. Ook werd het boeket een dag later bezorgd omdat de persoon in kwestie niet thuis was. Op zich kan dat gebeuren, maar stuur mij dan geen bericht dat het boeket op de afgesproken dag is afgeleverd. Kortom, erg teleurstellend en niet de service waar Fleurop denk ik bekend om wil staan.

Prima service.

In het begin had ik enige twijfel omdat het de eerste keer was, maar na een telefoontje naar de bloemist had ik het volste vertrouwen dat het goed zou komen. En dit is ook bewaarheid geworden.

Altijd goed geregeld!

Mijn bestellingen zijn altijd snel en met grote tevredenheid geleverd

Klasse.

In de morgen besteld en in de namiddag al afgeleverd. Was een prachtig boeket. Bedankt.

• Boeket

Goede service enop tijd bezorgd

Door de ontvanger een prachtig bouquet en erg lang van genoten.

bloemist kon niet leveren

De door Fleurop gekozen bloemist kon niet leveren. Een ander heeft waargenomen maar het boeket kwam te laat.

Zeer snelle levering

Makkelijk besteld, vlot bezorgd en hoorde dat het mooie bloemen waren! Top!

• Boeket

Perfect geregeld en prachtige bloemen

Prachtige boeketten.

Fantastisch!

Snel geregeld, dezelfde dag geleverd zoals belooft. Mooi boeket, lekkere wijn en chocolade!

Top.

Goede service.

• Boeket

Opdracht en aflevering kloppen altijd

Al jaren maak ik de keuze om via Fleurop voor binnen- en buitenland te bestellen . Reden is dat mijn opdracht altijd klopt met de aflevering, plus, altijd vers!!!!! Fleurop ga op deze klantvriendelijke manier door.

• Boeket

Goede service en mooi boeket

Makkelijk te bestellen en mooi boeket

Prachtige bloemen, superservice

Nadat m'n bestelling al onderweg met bezorger was kon ik bezorgdatum toch nog aanpassen. Wat een service. Hele mooie bloemen!

Super klantvriendelijk en meedenkend

Online besteld voor vriendin die niet thuis was en niet meteen in brievenbus keek, man kon volgende dag verse bloemen krijgen uit winkel!

Mooi, correct en snel.

Mooi, correct en snel.

Hele goede service

Aan al mijn wensen is voldaan . Het was best gecompliceerd. Maar alles tot in de puntjes verzorgd. Ook bedankt namens mijn vriendin in Vietnam

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ