Zeer teleurgesteld

Zeer teleurgesteld. Mijn oom werd 75 jaar oud. Ruim op tijd bloemen besteld. Dag van de verjaardag was hij de hele dag thuis. Na mijn email dat de bloemen nog niet zijn bezorgd, heb ik in de avond een bevestiging gekregen dat ze zijn bezorgd. In de ochtend krijg ik een email van de klantenservice dat ze wel zijn bezorgd. Blijken ze gewoon niet te zijn bezorgd. Stuur ik de volgende dag klantenservice daarover een bericht, krijg ik een reactie dat de bloemist zegt dat hij is langsgegaan maar niemand was thuis.... en het voor Fleurop niet aannemelijk is dat de bloemist liegt. Terwijl ik bewijs mee stuur dat hij thuis was. Krijg ik geen passende oplossing want het zou aan ons liggen. Bovendien bestel ik het grootste boeket en krijg een nog zieligere boeket dan een kleinste. Belachelijk en nooit meer!!

• Boeket

Voor eerst bij fleurop , makkelijk gegaan.

Kan geen foto sturen, ik heb het boeket weggegeven. Dus geen foto.

Verhouding klopt niet

De bloemen hebben te korte stengels of de vaas is te groot.

prachtig boeket

precies zoals beschreven en op de foto stond, prachtig boeket

Uitstekend service

Positief, op tijd geleverd, ook geïnformeerd.

Te klein voor medium

Heb een medium rouwboeket met lint besteld. Helaas, bij het zien van het boeket, schrok ik er wel van. Wat een karig boeket! Ik schaamde mij wel hiervoor. Helaas geen foto hiervan kunnen maken.

• Boeket

De bestelling was vlot geplaatst en snel geleverd. De bestelde orchidee zag er precies zo uit als op de foto van Fleurop. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Geen terugkoppeling

Ik heb geen terugkoppeling gehad en aangezien ik het stuurde naar een dement iemand geen idee of het aangekomen was, uiteindelijk zelf gebeld

Heel erg goed

Heel snel werd er een hele mooie bos bloemen bezorgd. Perfect!

Mooi boeket

Mooi groot boeket en op tijd geleverd. Jammer dat je nietvecht de kleurformatie kan kiezen

• Boeket

Prettige maniëristen bloemen te versturen.

Ook de ontvanger vond het resultaat prachtig.

• Boeket

goed verzorgd en op tijd bezorgd.

Slecht, de rozen waren na 2 dagen verwelkt

Ik heb eerder bij Fleurop besteld. Als verassing bij mijn vrouw laten bezorgen. Zij heeft deze verzorgd zoals dit is voorgeschreven maar de rozen in het boeket zijn binnen 2 dagen gaan hangen. Boeket is inmiddels in de GFT bak beland.

Boeket was oke en vers.

Gweldog!

13 uur besteld en zelfde middag juist en wel bezorgd.

• Boeket

mooie bos bloemen, maar onhandige website

helaas nogal moeite met bestellen via website.

Vvvvaas-tastisch!

Een vaas vol vrolijke en verse bloemen!

• Boeket

What you see is what you get in time

Binnen 24 uur het boeket geleverd dat zichtbaar was op de afbeelding. Klasse!

Heel makkelijk en snel

S ochtends besteld en smiddags was het boeket aangekomen op de verjaardag zelf.

Prima blommetjes!

Prachtige boeketten en prima bezorging. Vind het wel storend dat voor het vermelden van de afzender een paar euro voor een basic kaartje wordt gerekend. Dit hoort in de prijs te zitten. Als je al 30 euro voor een bossie ruikers neertikt... Ik kon geen Apple-pay gebruiken dus: emmeren met creditkaart gegevens intiepen. Te omslachtig.

Niet helemaal blij

Er zaten niet zo'n mooie takken in het boeket waardoor het boeket er oud uitzag. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ze vertelde mij dat het van een bepaalde plant is. Hiermee heeft mijn moeder dus een boeket wat ze niet mooi vond... Ik ben wel teleurgesteld dat ze geen nieuw boeket kon krijgen.

Bestelling bezorgd!

Mooi boeket, goede prijs kwaliteit verhouding.

Op tijd en prachtig!

Slechts een paar muisklikken op de site en de volgende ochtend een heel blije 89-jarige tante!

Enorm goed afgestemd

Makkelijk systeem. Snel en goed bezorgd Flexibel als iets op het laatst toch anders moet

Mooi boeket, snel bezorgd

Super mooi boeket. Snelle levering. Makkelijk bestelproces