Enorm goed afgestemd

Makkelijk systeem. Snel en goed bezorgd Flexibel als iets op het laatst toch anders moet

Mooi boeket, snel bezorgd

Super mooi boeket. Snelle levering. Makkelijk bestelproces

makkelijke bestel procedure

Ondanks het zeer slechte weer toch op tijd bezorgd. Prima !

• Boeket

Dertig euro verloren, jarige geen boeket.

De begunstigde was niet thuis, bestelde bloemen zijn nooit aangekomen, geen briefje op de mat waar ze gebleven zijn, €30 uitgegeven. Hoe krijg ik dit terug. Wellicht met een sorry-boeket bloemen erbij?

Gewoon goed

Boeket was snel bij mijn zus in het ziekenhuis bezorgd. Ik had het kleinste boeket besteld maar er werd toch een redelijk groot boeket bezorgd. Super!

Prachtige bos

Bezorging liep prima volgens afspraak.

Helemaal prima

Goede service, prettig contact

• Boeket

Heb ontvangen wat ik heb besteld

Prima ervaring met Fleurop Nederland. Op juiste plaats en op de juiste tijd bezorgd, wat extra belangrijk is bij een rouwboeket. Afbeelding en boeket kwamen goed overeen.

uitstekend

de ontvangers schreven meteen enthousiast

email adres onjuist

Het is dat de bloemen wel mooi waren er was iets met mijn email adres fout gegaan helaas , dus ook geen afzender erbij of bevestiging,heel jammer!! alleen op dit oude adres De dame aan de telefoon zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken.....dus wel

• Boeket

Jammer dat als je iets cadeau krijgt, dit niet ten volle kunt benutten.

Ik had een bloemcadeaubon als cadeau gekregen, dacht leuk kan ik even een bloemetje voor mezelf bestellen als uitgesteld cadeau, alle planten zijn al behoorlijk duur, plus bezorgkosten, komt bij dat je heel moeilijk kunt uitzoeken waar je de cadeaubon kunt inleveren. Als cadeau aan jezelf kun je niet eens een kaartje weigeren van 1,50 die je beslist moet afnemen??? Waarom? Al met al was ik daarmee meer geld kwijt dan de waarde van de bon, zo jammer, het voelt dus echt niet meer als cadeau.

• Boeket

Het was even uitzoeken hoe de bestelling moest, maar daarna ging het prima.

veel keuze, maar de bloemen wilde ik in Frankrijk laten bezorgen en ik had er moeite mee om dat voor elkaar te krijgen. Vulde Frankrijk wel in, maar kon alleen bezorgadres in Nederland aantikken. een aantal maal geprobeerd en ineens ging het wel. Waarom, weet ik nog steeds niet. Daarna ging de bestelling heel soepel, betaling ook.. De bloemen werden op tijd bezorgd en het was erg fijn dat we een mail kregen dat ze bezorgd waren.

• Boeket

Eenvoudig en snel een bloemtje bestellen!

Duidelijk site en het wijst zich vanzelf om een leuk bloemetje/ presentje te bestellen.

Goed verzorgd

Mijn 93 jaar oude vader is net weduwnaar geworden en op zijn verjaardag deze week was hij ontzettend blij met de bloemen die ik bij Fleurop besteld had.

Erg mooi bliemstuk

Het rouwboeket was erg mooi. Bezorging op tijd maar in verkeerde ruimte en niet aanwezig bij condoleance, zoals bedoeld. Dat was erg jammer.

uitstekend

prachtige verse bloemen in Frankfurt (Dld) bezorgd op de gevraagde dag. telefonisch contact hier in Ned. (verzoek om tel. nr. ontvanger en later of er al reactie was van de ontvanger) vriendelijk en nuttig. geen enkele reden om te klagen, top!

• Boeket

Fede the florist was brilliant

I ordered flowers from Holland to Italy for same day delivery. On that day i got a whatsapp from Fede the florist asking me when I wanted the delivery. Our friend was due to leave the hospital that day but it got postponed. For 3 days we had contact and yesterday afternoon when our friend got home he delivered the flowers. Its nice to have sonebody still putting the customer first. He obviously has a passion for his work.

• Boeket

De jarige was blij en vond het leuk. Daar gaat het om

• Boeket

De levering op de juiste dag en een mooie bos bloemen net als aangegeven staat.

Ze was er erg blij mee

Fijn dat ik zo’n mooi cadeau kon geven

erg teleurstellend

de levering voldeed niet aan de bestelling. Heb hierover een klacht ingediend (emails) zowel bij de klantenservice van Fleurop als ook bij de bloemist (in Duitsland), die de bestelling heeft uitgeleverd. De bloemist heeft inmiddels geantwoord en beweerd dat hij een lagere opdrachtwaarde heeft doorgekregen van Fleurop (lijkt mij onwaarschijnlijk...gaat toch allemaal digitaal). Het probleem is tot vandaag NIET opgelost. Als klant zou je moeten kunnen verwachten, dat het bloemstuk dat besteld was enigszins voldoet aan het plaatje van de Fleurop-site waarop de bestelling gebaseerd was.

Snel en gemakkelijk.

Tot nu toe, gezien de reacties van ontvangende partijen, positief.

prima en zorgvuldig verzorgd

Bestelling snel op dezelfde dag uitgevoerd. Schitterend boeket van goede kwaliteit.

Prachtig boeket

Bloemist eigen keuze gegeven en wauw!

Feest!

Heel mooie levering, vriendin zeer tevreden. Bloemen in de knop geven minstens 8 dagen plezier.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ