Goede service. Snelle bezorging.

Goede service. Snelle bezorging

Mooi boeket, snelle bezorging

• Boeket

Boeket na 3 dagen rozen al verlept.

Boeket laten bezorgen in Almere op 15 January. Kwam gisteren op bezoek en zag dat 2 rozen al waren verlept en boeket viel tegen.

Iets teleurgesteld

Ik ben tevreden over het bestelgemak. Ik was wel teleurgesteld toen ik een foto kreeg van de ontvanger en zag ik de grootte van het boeket zag. Ik was teleurgesteld over de grootte van het boeket gezien de betaalde prijs.

• Boeket

Niet op de datum bezorgd

De bestelling was sinds december voor de tweede keer niet op de bestelde datum geleverd!!

Snel besteld en bezorgd

Prima zaken gedaan met Fleurop om in het buitenland bloemen te laten bezorgen. Snelle levering en goede kwaliteit bloemen.

perfect

Een zeer gelukkige ontvanger

• Boeket

Prachtig boeket in de vaas met feestelijke bonbons erbij. Zo fijn dat je ondanks een grote afstand van elkaar toch op deze manier iemand kan opfleuren.

Overzichtelijk

Alleen bij het invullen van het factuur adres, wordt verwezen naar het bezorgadres, verwarrend! Terwijl daarnaast gevraagd wordt of de factuur naar een emailadres gestuurd moet worden, ook verwarrend, de en/of mogelijkheid blijft staan! Dus in zijn totaliteit verwarrend!

Prima levering

De bloemen zijn in goede start aangekomen bij broer en schoonzus

• Boeket

Geweldig boeket en fijne service

Bestelling verliep vlot. Bezorging klantvriendelijk.

niet best

Ik zou een e-mail krijgen , als het rouwboeket bezorgd was. Geen e-mail gekregen, weet niet of het optijd was bezorgd. De overledene heeft er niets aan. Het is fijn voor de nabestaande te weten dat ik aan ze dacht.

• Boeket

Bestelling besteld. Er is nog netjes na gebeld of alles klopt i.v.m. rouwstuk

Te laat bezorgd na 20.00 uur voelt als mosterd na de maaltijd

De bloemen waren laat bezorgd er is dan nauwelijks personeel die de bloemen in het water zetten dat heb ik dus de volgende ochtend gedaan. Zo jammer

• Boeket

Jammer dat boeket niet geleverd is op afgesproken dag.

Moest er zelf achteraan bellen. Was voor verjaardag van dochter dus de verrassing is in het water gevallen. Goed gemaakt met doosje chocola.

Jullie zijn super

Alles goed

Uitstekend service

• Boeket

De bestelling doen op de website was helder.

Er worden mooie mogelijkheden aangeboden op de website. Het boeket wat mijn dochter ontving, vond ik een beetje tegenvallen. Ik had een seizoensboeket besteld en dat ziet er mooi uit op de website. In de praktijk was het een boeket met allemaal verschillende bloemen, Ik vond het geen -mooie- compositie. Jammer. groet Carla

• Boeket

Mooi boeket. Ontvangster heel blij.

Boeket werd op tijd bezorgd en de ontvangster was heel blij. Prachtig boeket.

Keurig op tijd bezorgd

De ontvangster vond het een mooi boeket. Ik heb het zelf niet gezien, want ik zit in het buitenland

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, mooi boeket en netjes op tijd geleverd.

• Boeket

Veel te klein boeket met oude bloemen voor een dergelijk bedrag.

De bos is voor dit bedrag echt niet acceptabel. Bloemen zijn niet vers en blaadjes zijn verlept. Bezorging onduidelijk. Hele ochtend thuis gezeten maar we kwam niets. Uiteindelijk stond de bos ineens voor de deur in de regen. Heel erg jammer.

• Boeket

Ging reuze gemakkelijk ontvangster was heel gelukkig met haar boeket mijn schoonzusje die jarig was Boeket kan ik niet uploaden schoonzusje woont in Huizen, ik in Maastricht

Snelle levering, voldoende keuze

1 De Schutterij