• Boeket

Goede service. Mooie boeketten en lekkere bonbons.

Top geregeld

Alles ging snel en voorspoedig.

• Boeket

Top geregeld! Als een bestelling niet op tijd/dag bezorgd kan worden, word dat netjes gemeld. Bloemen/Rozen zijn ook netjes en mooi. Bedankt voor de goede service!

• Boeket

Voor een mooi boeket bloemen en vlotte bezorging kan ik altijd bij Fleurop terecht.

Fleurop is voor mij het vertrouwde adres voor een goed verzorgd boeket bloemen of plant en snelle en correcte bezorging. Prima service.

netjes op tijd

de volgende dag keurig bezorgd

• Boeket

Fouten worden naar volle tevredenheid hersteld door een nieuw boeket te leveren.zonder kosten.

Opdrachten worden naar tevredenheid uitgevoerd en eventueel gemaakte foute worden zonder kosten goed gemaakt door een nieuw boeket af te leveren zonder kosten en dan nog mooier dan het eerst geleverde foute boeket. Geweldige service vind ik dat.

• Boeket

Website is voor mij lastig

Iknwilde een bepaalde bloemist maar of dat nu gelukt is? En wie heeft het uiteindelijk bezorgd? Daar zie ik op de factuur ook niets van terug. Ik had de bloemen ook wat minder grof verwacht. Was een grof boeket. Maar goed. Over smaak valt niet te twisten. Dan had ik daar zelf duidelijker in moeten zijn

Viel een beetje tegen

We hadden een groot boeket besteld voor een aardig bedrag maar het formaat viel erg tegen. Als ik dit bedrag bij de bloemist zou uitgeven dan kreeg ik meer bloemen voor mijn geld.

• Boeket

Mooie bos, snelle levering.

Goed.

Super snel en makkelijk

Waar je ook bent, indien je iemand blij wilt maken...

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket N.v.t.

Hoewel goed

Was een naam vergeten te vermelden op een ontworpen kaartje, via klantenservice alsnog geregeld. Helemaal top!

Mooie bossen bloemen

Kreeg, lieve reacties op de 2 bossen bloemen die jullie gebracht hadden. Dank jullie wel

• Boeket

De bloemen waren niet vers

Ik heb de bloemen zondag besteld en de ze moesten maandagochtend bezorgd worden voor de crematie diezelfde middag. Ik kreeg netjes bericht dat ze bezorgd waren, maar toen ik dezelfde dag om 14.00 uur kwam, waren de bloemen al slap en lichtelijk verwelkt. Voor ruim 100,00 euro, vind ik dat niet kunnen.

• Boeket

Zeer slecht. Waardeloos boeket! Nooit meer!

Ik had voor het bestellen de reviews gelezen en zag al dat mensen slechte ervaring hadden over de bloemen. Ik heb daarom bewust een boeket in maat "groot" besteld (Inc vaas). Uiteindelijk zag ik aantal foto's van het bezorgde boeket. Helaas een enorme teleurstelling! Zielig boeket met paar volledig uitgebloeide bloemen. 7 dagen vers garantie gaat dus ook nooit lukken. Klantenservice wil foto's van alle kanten. Nou ik schaam me al dat ik zo'n zielig boeket heb gestuurd als cadeau. Ik ga niet nog eens foto's! Als je je boeket niet zelf kan brengen, zou ik je niet aanraden om te bestellen. Weggegooid geld.

• Bestelgemak N.v.t.

Heel gemakkelijk en betrouwbaar

Vanuit het buitenland bloemen laten bezorgen via de website was makkelijk en snel en ik ben heel dankbaar voor deze mogelijkheid.

Viel een beetje tegen voor eur 61,00

Ik weet dat in Portugal de bloemen duur zijn. Maar toch.

supersnel en correct

zeer snelle levering en goede informatie betr.de levering

• Boeket

Zo makkelijk besteld en altijd heel positieve reacties

Zie boven

Goed geregeld !!

Goed geregeld

• Boeket N.v.t.

Een echte mooie bouquet.

Uitstekend persoonlijk en vriendelijke dienst van de klanten service.

Een bevredigende behandeling.

Bestellen, gaat zonder poespas. Levering was correct. Bloemen zien er goed uit.

• Boeket

mooi boeket maar niet wat besteld was

Ik had gekozen voor een najaar boeket maar dat was niet helemaal gelukt bij jullie. Vandaar een lagere beoordeling.

• Boeket

Jullie houden je aan afspraken, zijn snel, mooie boeketten en goede afhandeling

• Boeket

Te klein boeket voor te veel geld

Vergeleken met wat ik bij de plaatselijke bloemist kan krijgen, was het boeket te klein en minder mooi. Bovendien word je verplicht een kaartje van €1,60 aan te schaffen en zijn de bezorgkosten hoog. Geen aanrader.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ