mooi boeket maar niet wat besteld was

Ik had gekozen voor een najaar boeket maar dat was niet helemaal gelukt bij jullie. Vandaar een lagere beoordeling.

• Boeket

Jullie houden je aan afspraken, zijn snel, mooie boeketten en goede afhandeling

• Boeket

Te klein boeket voor te veel geld

Vergeleken met wat ik bij de plaatselijke bloemist kan krijgen, was het boeket te klein en minder mooi. Bovendien word je verplicht een kaartje van €1,60 aan te schaffen en zijn de bezorgkosten hoog. Geen aanrader.

• Boeket

Bezorg moment was erg laat en bovendien gefaald.

Bloemetje besteld voor bezorging op het werk van mijn vriendin. Op het kaartje kon ik al vrij weinig Text kwijt, dus mijn bericht ook in moeten korten. Hele dag gewacht op de bezorg bevestiging, maar niet ontvangen. Op weg naar het werkadres om mijn vriendin op te halen zie ik het bloemrijke busje me tegemoet rijden dus ik ging ervan uit dat het gelukt was. Maar blijkbaar hebben ze het bedrijf niet gevonden want ze heeft de bloemen niet mogen ontvangen.

• Boeket N.v.t.

Keurig!

Optijd en keurig persoonlijk afgeleverd op de 4e etage van verzorgingsflat!

Uitstekent

Goeie ervaring

Grandioos

Vanaf de bestelling tot aan bezorging alles netjes geregeld.

Makkelijk

Snel geregeld, makkelijke besteld en op tijd geleverd

• Boeket

Fijne website en goede service en vooral een prachtig boeket!

• Boeket

Op dezelfde dag werd het besteld bij die persoon.

• Boeket

Goede digitale communicatie, prompte bezorging, mooi en fris boeket.

Fantastische service

Boeket moest op bezorgdag plotseling naar ander adres. Dit is keurig geregeld!!

• Boeket

De bloemen leken niet op de foto

Weinig bloemen voor 34 euro. Ze leken niet op de bloemen van de foto.

• Bestelgemak N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Zeer snel en mooie kwaliteit

Zelfde dag aflevering van een mooi boeket in Duitsland, dank!

Weer top geregeld

Prima boeket waar ik mij niet voor hoef te schamen. Vers, mooie mix, vol boeket. Keurig binnen afzienbare tijd bezorgd. Ben dik tevreden!

Goede nazorg

Na miscommunicatie over de bezorging heeft Fleurop dit heel klantgericht opgepakt en het boeket alsnog correct afgeleverd.

• Boeket

Eind van de dag besteld, volgende ochtend bezorgd. Prima service

Lullig bosje

Grote bos besteld, voor mijn nichtje Bijna €80,- totaal kwijt. Maar het was een miezerig klein bosje op een grote augurken pot! Schande.. 2e keer dat ik erin trap! Erg teleurstellend. Bloemen zagen er ook niet erg fris uit! Krijgen we de resten van wat over is van de bloemist?

prachtig boeket

de ontvangers waren heel erg blij met dit mooie boeket.

• Boeket

Bosje bloemen met bonbons besteld. Alleen de bonbons miste ik na een mailtje was deze ook geleverd. Zeer vriendelijk mevrouw aan de lijn en meneer die de bloemen kwam brengen. Bedankt

Heel mooi boeket

Als mijn vrouw zegt dat het echt een geweldig boeket is, dan is het dat ook.... en voor 14.00uur besteld dezelfde dag voor 16:00uur geleverd.....

….

………….

Hele goede service

Fijn contact met de klantenservice nadat ik een fout in het adres had gemaakt. En de bloemen werden snel alsnog goed bezorgd

Teleurstelling

Ik heb voor de begrafenis van mijn tante een grote rouwstuk van 330euro besteld. En het was de kleinste rouwstuk die ik ooit heb gezien voor zo'n prijs. Andere familieleden die ergens anders veel grotere stukken hebben gekocht hebben veel minder betaald en hadden betere bloemen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ