Bosje bloemen met bonbons besteld. Alleen de bonbons miste ik na een mailtje was deze ook geleverd. Zeer vriendelijk mevrouw aan de lijn en meneer die de bloemen kwam brengen. Bedankt

Heel mooi boeket

Als mijn vrouw zegt dat het echt een geweldig boeket is, dan is het dat ook.... en voor 14.00uur besteld dezelfde dag voor 16:00uur geleverd.....

….

………….

Hele goede service

Fijn contact met de klantenservice nadat ik een fout in het adres had gemaakt. En de bloemen werden snel alsnog goed bezorgd

Teleurstelling

Ik heb voor de begrafenis van mijn tante een grote rouwstuk van 330euro besteld. En het was de kleinste rouwstuk die ik ooit heb gezien voor zo'n prijs. Andere familieleden die ergens anders veel grotere stukken hebben gekocht hebben veel minder betaald en hadden betere bloemen.

• Boeket

De bezorgde bloemen zagen er nog mooier uit dan op het plaatje. De ontvangster was er ontzettend blij mee.

• Boeket

Prachtig boeket en zorgvuldig bezorgd!

Voor de trouwdag van mijn ouders een mooi boeket besteld via de website. Dit is door de Fleurop bloemist in Voorthuizen prachtig uitgevoerd.

Keurig verpakt en afgeleverd

Seamless and very smooth ordering system and delivery. Nicely presented as well

• Boeket

Correct doen wat ze beloven

Gewoon Goed en bedtrouwbaar

• Boeket

Mooie bos bloemen prompt geleverd

Overzichtelijke site, mooie voorbeelden, goed om te lezen dat voor 14.00 bestellen zelfde dag leveren is. En dat is ook zo uitgevoerd

Doen wat ze beloven

boeket is op tijd bezorgd volgens afspraak.

Bestelling geannuleerd

Bloemen besteld en betaald. Op de dag van aflevering een mailtje krijgen dat er geen bloemist gevonden is en dat de bestelling geannuleerd wordt. Onmogelijk om dan nog op die dag bloemen bezorgd te krijgen. Erg jammer, had men ook eerder kunnen weten.

• Boeket N.v.t.

Binnen paar uur bezorgd!

Mooi boeket

Duidelijke communicatie

• Boeket

Tevreden maar misschien ook een foto maken van het bestelde boeket en die sturen naar diegene die het besteld heeft. Want jullie hebben daar vaak een e-mail van.

Geweldige servive

Mijn ervaring met Fleurop is erg goed,mooie verse bloemen zijn gelevert in the uk en waren mooi en vers ,ik zal zeer zeker nog een keer bij de fleurop bestellen

• Boeket

Mooier dan verwacht, waar voor je geld

Zeer verse bloemen en op een bijzondere dag ook fijn in de ochtend bezorgd!

uitstekend

vlot en keurig gewerkt. Blij mee.

Heel vriendelijk.

Bezorging kan je beter 1 dag van te voren laten doen.

• Boeket

Vanuit Spanje besteld en in ziekenhuis Delft bezorgd; de patiënt was er heel blij mee…

Nooit ontvangen

Helaas heeft de ontvanger de bloemen nooit gekregen. Weggegooid geld.

• Boeket N.v.t.

Slecht

Verlepte en half dode bloemen. Te laat en verkeerd bezorgd. Onbeleefde bezorger.

Heerlijk relaxed, super service

Geweldig !!!

Goed geregeld!

Prima site om bloemen te laten bezorgen maar stop nu maar met die enquetes!

slecht

de bloemen werden zonder bericht niet op zaterdag maar uiteindelijk maandagmiddag bezorgd: dus geen bloemen toen we op bezoek gingen.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ