Snelle bezorging doch beetje tegenvallend

Niet mijn volledige tevredenheid; ik wou beter op elkaar afgestemde kleuren en had met een zonnebloem besteld. Deze dit ik niet.

Netjes

Voldoende keus, mooi bos en makkelijk geregeld

Fijne bezorging

Mooi boeket en op tijd!

De belofte waargemaakt

Het was spannend of de bezorging van de bloemen op tijd zou zijn. Het is niet gemakkelijk om bloemen in Tsjechië te laten bezorgen. Het is gelukt, de bloemen waren op tijd! Dank!

Prima geregeld!

Ondanks een wijziging in de besteldatum is alles prima geregeld.

Prachtig

Mooi boeket ! Ontvanger was verrast

• Boeket

Mooie bloemen. Service prima.

Bloemen waren prachtig, op tijd bezorgd.

Snel, nuttige informatie

• Boeket

Goede kwaliteit en super snelle bezorging!

Ik heb een mooi boeket laten bezorgen in Rotterdam. ' s Morgens besteld en dezelfde dag nog bezorgd! Super!

• Boeket

Heel mooi boeket, keurig op tijd bezorg!

Gewoon goed!

• Boeket

Veel keuze, makkelijk om te bestellen en betalen

• Boeket

Makkelijk, goede reacties, snel.

• Bezorging N.v.t.
  • Boeket

Eerste keer naar italy gestuurd, gewoon top

Kon gemakkelijk bestellen op de side. Bloemen waren zoals het op side was, fris en vers. En in Naples hebben ze ook goed werk afgeleverd zoals de side vermeld ze bellen eerst op en leveren daar waar het moet zijn. Top

Geen probleem met bestellen

Het was inderdaad vanuit het buitenland makkelijk om een bloemstuk te bestellen maar het eindresultaat kan wel beter, een toch wel weinig gekleurde bloemstuk voor een prijs van bijna 40 euro is zeker aan de hoge kant. Dat is jammer.

Makkelijk, snel en goed!

Fijne ervaring om gemakkelijk via website een mooi boeket te kiezen voor iemand. Boodschap schrijven en keuzes van kaartjes erg handig. Ontvanger erg blij gemaakt!

• Boeket

Mooie boeketten en altijd op tijd.

Ik woon in het buitenland en stuur een paar keer per bloemen naar familie en vrienden. De boeketten zijn altijd op tijd en de keuze is ruim.

Snel en goed geregeld. Zeer mooi bloemstuk geleverd

Snel en goed geregeld. Zeer mooi bloemstuk geleverd

• Boeket

Mooi, leuk en goede dienst

Onze vriendin heeft de bloemen gekregen een haar ervaring was prima! Ze heeft gezegd: Zo ongelooflijk aardige man kwam naar mijn deur. Ik dacht het was voor andere deur. Bedankt voor zooo mooi cadeau! Bedankt

• Boeket

Prachtig boeket en super snelle bezorging.

Prachtig boeket snel geleverd

's Ochtens een boeket besteld dat dezelfde dag nog werd geleverd. Een prachtig samengesteld boeket.

• Boeket

Mooie bloemen en met zorg samengesteld en afgeleverd

Ik ben zeer tevreden met Fleurop. De boeketten zijn prachtig, mooi samengesteld en worden op tijd afgeleverd.

Goede snelle levering !

Bloemen waren mooi.

• Boeket

Binnen een uur waren de bloemen er

Bloemen gekocht voor familielid. Eerste resultaat op Google. Marktconfome prijs. Bezorgd nog geen uur later. Echt bizar. Zag er goed uit op de foto’s. Zeker aan te raden.

perfect goed verzorgd

Snelle bezorging in Frankrijk!

• Boeket

Ik ben uren kwaad geweest vanwege de levering van zo'n simpele orchidee voor 43 eur.

Ik had een orchidee met 4 takken besteld. Er werd er eentje met 2 takken geleverd, voor 43,50 euro, inclusief een kaartje van 1,60 euro. Er achteraan gebeld en geëist dat het zou vervangen worden door een orchidee met 4 takken of aangevuld met een boeket. Jammer dat ik er nawerk van had en boos moest worden.

1 De Schutterij

Veenendaal 3905 PJ