Mooi boeket, prima verzorgd!

Mooi boeket, goede bezorging

• Boeket

Heel slechte bos bloemen..!

Zag er niet uit...! De ene grote roze roos, was eigenlijk al verwelkt! Ook de kleinere roosjes waren slecht. Ook dat er maar een roos in zat, vond ik raar. Prijs was Euro 39,50. Ik heb er direct op gereageerd, maar ik moest van alles laten zien en fotograferen, dat was met gevraagde eisen niet te doen,. Heb wel foto's van de hele bos opgestuurd!! U kunt zelf op uw site zien, hoe het boeket er uit hoort te zien. Met vriendelijke groet, Dick Ammerdorffer Zwolsestraat 200 2587 WC DEN HAAG

• Boeket

Makkelijk, snel en zeer mooie bos bloemen.

Goed geholpen

Duidelijke website Goede informatie over het traject tot en met de levering

• Boeket N.v.t.

10 voor snelheid

10 voor snelheid, maar de chocola was niet gelukt want geen een van de partners in de desbetreffende buurt had chocola op voorraad. Wel ben ik netjes gebeld dat ik het bedrag terug ontvang.

Mooi boeket

• Boeket

Mooie bos en snel bezorgd

Ik had een bos besteld voor bezorging bij mijn vriendin. Het was een mooie en flinke bos, ze was erg blij verrast. Enige minpuntje is dat ik de bezorgkosten wat aan de hoge kant vind

• Boeket

compositie (verdeling van hoge en lage bloemen) en kleurverdeling waren niet bijzonder goed

Het was een verjaardagbloemetje voor mijn moeder, maar de compositie (de verdeling van hoge en lage bloemen) en de kleurverdeling waren wat teleurstellend. Mijn moeder (die zelf een getalenteerde amateur bloemist is) heeft uiteindelijk zelf de bloemschikking gedaan (wat er dus ook beter uitzag). Over de bloemen zelf, zijn geen klachten. Bijgevoegd is een foto; links zoals het gekregen was en rechts hoe mijn moeder het geschikt heeft. Het boeket is van een ongebalanseerd boeket naar een gebalanseerd boeket omgeschikt. Over het algemeen, is de website en het gemak enzo goed. Alleen de uitbesteding van waar het boeket gemaakt was, had wat te wensen over.

• Boeket

Ontvanger was heel erg blij en zeer gelukkige met haar boeket

• Boeket

Super snel en wauw mooie bloemen

• Boeket

Goed geïnformeerd via mail en telefoon

Ondanks dat de adressering niet kompleet was is er wel geleverd De juiste adressering is via mail en telefonisch terug gekoppeld

zeer goed verzorgd

de bestelling is telefonisch gecontroleerd, zeer goed, en perfect en tijdig uitgevoerd. Mijn dank

• Boeket

Mooie bloemen snel geleverd, jarige was er blij mee!

• Boeket

Het bezorgde lijkt niet op wat uitgekozen is.

Als je € 88 betaalt en je krijgt een schamel mandje met groen dan word je niet vrolijk

prachtig boeket bloemen

Fris, mooi en smaakvol boeket

Gewoon weg geweldig

Altijd mooi optijd geleverd. Ben zeer tevreden

Mooie bos bloemen!!

Makkelijk te bestellen, en mooie bos met verse bloemen.

goed en op tijd bezorgt

Snel en een mooi boeket

was snel bezorgt en een mooi boeket

Iedere keer weer verse, lang houdende (2 weken) bloemen

Nu al verschillende keren boeketten besteld en zeer tevreden. Bloemen zijn vers en houden het zeker 2 weken uit in de vaas. Bijgevoegde foto is een kleine bos.

• Boeket

Snel geregeld en mooie bloemen gestuurd ..prima tot de volgende keer .karin.

• Boeket

Op tijd zoals afgesproken, mooie bos

Weer punten gescored bij de hoofdzuster.

Boeket allure

Boeket is pas aan het einde van de dag bezorgd. Helaas leek het samengestelde boeket niet op het vrolijke boeket op de fleurop site.

Dit is mijn eerste keer

1 De Schutterij